מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר גרשון פינק
מנהל יחידת הריאות במרכז הרפואי קפלן.
דר-ניסים-אריש
דר-ניסים-אריש
בוגר הפקולטה לרפואה האוניברסיטה העיברית, ירושלים. מומחה ברפואה פנימית ובמחלות ריאה . רופא בכיר ביחידה למחלות ריאה במרכז הרפואי שערי צדק.
אורנה יריב
אורנה יריב
www.PhysioClick.co.il יועצת בכירה לפיזיותרפיה. פיזיותרפיסטית משנת 1989. בעלים, מנכל״ית ויזמית של פיזיוקליק- PhysioClick : המרכז הארצי לייעוץ מהיר, לווי והתאמה של פיזיותרפיה פרטית, מתוך מאות פיזיותרפטרפיסטים פרטיים בכל הארץ ובכל התחומים. טיפול בקליניקה, ביקור בית או יעוצי פיזיותרפיה און ליין . www.PhysioClick.co.il מרצה בכנסים וקורסים בארץ ובחו״ל למדתי באוניבסיטת תל-אביב ובית חולים "אסף הרופא".  מאז עוסקת בעיקר בחולי ריאות בגילאים השונים. בעבר 10 שנים במכון פיזיותרפיה ב"מכבי" בתחום האורטופדי, ובבית חולים ״ לניאדו״ בשיקום ריאות ובמחלקת ילדים בתחום הנשמתי. כל 30 שנות עבודתי עשיתי אלפי ביקורי בית למטופלים שסבלו מבעיות מכל הסוגים: בעיות אורטופדיות, נשימתיות, תפקודיות ועוד. שנים רבות טיפלתי בחולי CF כולל ליווי לחו"ל להשתלת ריאות. השיתתפתי בקורסי ריאות וכנסים רבים בארץ ובבלגיה. חברה באירגון ERS האירופאי למחלות ריאה. מוזמנים: https://physioclick.co.il
כמונינשימהקושי להכניס אוויר בכמות מספקת

קושי להכניס אוויר בכמות מספקת

29/03/20 16:39
1 תגובות

לפני כשבוע התחיל אצלי קושי בהכנסת אוויר , הקושי מתבטא בצורה הבאה אני נושמת רגיל דרך האף אבל בשלב מסוים מרגישה שזה לא מספיק ומנסה להכניס אוויר דרך הפה האוויר לא תמיד נכנס מספיק ואני מרגישה ממש חוסר בחמצן וצריכה לשנות תנוחה או לפהק(נגיד להישען קדימה בכדי להכניס עוד נשימה ) עד שתיכנס נשימה עמוקה לפעמיים זה לוקח מספר נשימות . בנוסף יש יצור ליחה מוגברת ממש המון ליחה שקופה בכמויות שלא היה לי בעבר, וכאבים בחזה למעלה בשני הצדדים אבל בעיקר בשמאל כאשר יש קושי להכניס את האוויר .כאילו אני מרגישה את המאמץ בקנה הנשימה . קיימת אלרגיה לאבק והיתי אסמטית כתינוקת . קיבלתי מהרופא שלי משאף ותרופות אלרגיה ושניהם לא עזרו . אני מסוגלת לתפקד רגיל לסחוב לטפס מדרגות שינה ללא הפרעה אבל הקושי להכניס אוויר ממש מתחיל לשגע אותי . חייבת לציין שאין לי היסטוריה של התקפי חרדה ואני גם במצב הנוכחי מצליחה לשמור על רגיעה . פשוט מתסכל אותי שאני לא נושמת רגיל .


תגובות

דר-ניסים-אריש
מומחה כמוני
בוגר הפקולטה לרפואה האוניברסיטה העיברית, ירושלים. מומחה ברפואה פנימית ובמחלות ריאה . רופא בכיר ביחידה למחלות ריאה במרכז הרפואי שערי צדק.
30/03/20 11:25

דניאלס שלום תקראי פוסטים קודמים ,זוהי התלונה השכיחה ביותר בפורום ונובעות "ממודעות יתר לתהליך הנישמה " וכן לנשימה לא פונמקצלית שנובעתנישמה גרונית ולא סרעפתית (מהבטן)