מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

מפחדת

30/03/20 1:53
2 תגובות

חדשה פה
אני מפחדת, מפחדת שאני מתחילה לאבד את השפיות שלי. אני סגורה בבית עם 4 קטנים כבר יותר משבועיים. מנסה לשלב עבודה מהבית. בעלי עובד 12 שעות מחוץ לבית. אני לא ישנה כבר כמה חודשים עם תינוק קטן. מרגחשה מחנק.. כשאני מנסה לשתף חברות/ משפחה / בעל.. עונים שלי שכולם באותה סירה .. נכון כולם באותה סירה . אבל אני מרגישה שהסירה שלי תובעת.
אני כל הזמן עצבנית . בוכה, כועסת.. עוברות לי כל הזמן מחשבות רעות בראש. אני מתנהגת נורא לילדים ושונאת את עצמי על זה שלא מצליחה לחלק את עצמי לכולם.
אני עייפההה הגוף שלי בוגד בי .
ברחתי קצת לאוטו לארגע כי הילד לא מפסיק לבכות.. אני מתוסכלת . מרגישה שעוד טיפה ואני משתגעת. לא יודעת למי לפנותתת.. ניסיתי להתקשר המתנתי שעות ולא עונים ..


תגובות

לבי איתך יקרה.. מסתבר ממה שאת משתפת, וגם משיתופים של אחרים, שלא מספיק ברור שהאימהות וההורים בכלל הם בחזית המאבק שהעולם מנהל עכשיו, וכשאנחנו בחזית, התנאים לא פשוטים.. אני ממש לא מאמין ברעיונות כמו כולנו באותה הסירה, או צרת רבים חצי נחמה, ושאר הכללות וחיבוקי דב.. ברור שאת עוברת את התקופה הלא פשוטה הזאת בתנאים מחמירים ומוטל עליך עול לא פשוט.. ולכן בהחלט תעשי נכון אם תפני ל 118 מוקד שרותי הרווחה, לשמוע אם יש פתרונות לעזר, אם מעשי ואם תמיכה של שיחות ותמיכה נפשית, ומה עוד ששומעים על המון צעירים ופחות צעירים, שמחפשים דרכים לעזור בזמן המשבר הזה, ואולי יהיה נפלא אם יוכל מישהו\י להיכנס לפעמים ולתת תמיכה ולהפחית מהעומס.. מצד שני חשוב שתראי, שהפחד והביקורת על עצמך שאת חווה, אינם בגלל המצב החיצוני, למרות שהמצב החיצוני, יכול להגביר, וכאילו לתת הצדקה והוכחה שהמחשבות המכאיבות האלו אמת, למרות שכאמור הן ממש לא.. כלומר האתגרים הם לא פשוטים, אבל הפחד הוא הזר פה.. וכך את הקושי כדאי לנצל לחפש פתרונות ולעשות להגשמתם, ולא להרבות במחשבות קשות שרק מקשות עלינו.. אז אני מעודד אותך אחותי, שבחזית המאבק בקורונה, להרים את הראש ולזקוף את החזה ולצאת לקבל עזרה ותמיכה ורעיונות חדשים וכל מה שיעזור להישאר על המים בתקופה הזאת, שאני מקווה שבקרוב תחלוף..

חדשה11
30/03/20 17:01

תודה