מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

הבדידות גומרת אותי

06/04/20 23:41
4 תגובות

מי שכבר מכיר אותי יודע מה אני עובר. הבדידות עושה לי את הפסוריאזיס, התיסכול אני מת. קר לי רוב הזמן, ממש בקושי מצליח לחמם את עצמי. הקור נכנס מתחת לשמיכות. החדר 22 מעלות במצב טוב. האף שלי כל הזמן קפוא.


תגובות

טובה--את
07/04/20 1:25

הי אבי, בדידות וקור באמת נשמע שילוב לא פשוט (אם כי גם בדידות בלי קור זה לא משהו;-) ). מזג האויר שם לא אמור להתחמם קצת לקראת אמצע אפריל? אולי זה ישפר לך קצת את ההרגשה

ורד-מתנדבת-ער
מנהל קהילת ער"ן
07/04/20 5:55

הי אבי מזמן לא שמענו ממך. יחד אפשר לפחות להקל קצת על הבדידות. שתף עוד :heart:

קרן3331
07/04/20 9:25

אבי אבי אבי שלום איזה כיף שכתבת לנו וכמה חבל על איך שאתה מרגיש.... האם לכולם קר ככה גם בתוך הבתים שלהם בילונייף? אולי אין לך הסקה כמו שצריך? חברות שלי מרוסיה סיפרו שההסקה ברוסיה מצוינת ובבתים הולכים עם קצר. אתה מתארח אצל דודה שלך לפעמים? היא יודעת על הבדידות שלך? הרי היא אמרה לך בזמנו שהיא תתן לך לגור אצלך.

ג-ק5
07/04/20 12:58

אין לי משהו חכם לומר לך שאינך יודע, הקור מעצבן מאוד ומטריד,הבעיה היא הבדידות, הבדידות זה קילר, אני חושב שכדאי לנסות למצוא מסגרת חברתית כלשהי שתמתן אותה,אבל אני בטוח שאתה יודע את זה.