מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' אורי אלקיים
פרופ' אורי אלקיים
מומחית לראומטולוגיה, מנהלת המכון הראומטולוגי במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), יו"ר האיגוד הישראלי לראומטולוגיה.
ד
ד"ר חגית פלג
רופאה ביחידה הראומטולוגית בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים . מומחית בפנימית וראומטולוגיה. 
פרופ' מרב לידר
פרופ' מרב לידר
בוגרת ביה״ס לרפואה של אוניברסיטת תל אביב cum laude מומחית ברפואה פנימית (2000) ובראומטולוגיה (2006) פרופ׳ חבר קליני באוניברסיטת תל אביב. מחברת מעל 100 מאמרים ופרקים בספרים בתחום הפמפ, המחלות הראומטיות והאוטואימוניות. מנהלת היחידה הראומטולוגית במרכז הרפואי שיבא.

מובילי קהילה

רם בלס
רם בלס
יו"ר מתנדב בעמותת ענבר למחלות ראומטיות, אוטואימוניות ודלקתיות. מטפל כבר למעלה מ-20 שנה באישתי ומתמודדים יחד עם ראומטיק ארטריטיס (RA).
כמונימפרקים (ראומטולוגיה)החלמה כמעט מלאה מאנקילוזינג ספונדיליטיס ללא תרופות - תוך פחות משנה

החלמה כמעט מלאה מאנקילוזינג ספונדיליטיס ללא תרופות - תוך פחות משנה

15/04/20 0:04
1 תגובות

שמי מני , מאזור חיפה . מאובחן עם אנקילוזינג ספונדיליטיס כבר לפני 5 שנים. בנוסף - דלקת במעי הדק.
לאחר שנים של שימוש בתרופות ביולוגיות, תוספי תזונה , ויטמינים, מינירלים ומה לא , לפני קצת יותר משנה החלטתי להפסיק את הביולוגית ( יומירה) ולנסות רפואה טיבעית ( כוח הריפוי כשלעצמו קיים בגוף ללא צורך בתרופות ) . כול מה שנידרש הוא תהליך ניקוי רעלים ( פיזי **ונפשי**) ארוך. השיטה עובדת חברים. אני מציין שנה ללא תרופות משום סוג ( וגם ללא עישון של כול מיני חומרים), ןכמעט נטול כאבים. הכאבים שעדיין קיימים הם כאבי שרירי גב כלליים, בעיקר בשעות הבוקר המוקדמות. כאבים אלו הם קלים וחולפים תוך חצי שעה בערך. אני עדיין מקפיד על תזונה מסוימת . אוכל הכול למעט בשר גבינות חלב וקמח לבן. אני כן אוכל קמח קוסמין. ממליץ בחום.


תגובות

תודה לך על השיתוף! בריאות טובה:heart: