מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' אורי אלקיים
פרופ' אורי אלקיים
מומחית לראומטולוגיה, מנהלת המכון הראומטולוגי במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), יו"ר האיגוד הישראלי לראומטולוגיה.
ד
ד"ר חגית פלג
רופאה ביחידה הראומטולוגית בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים . מומחית בפנימית וראומטולוגיה. 
פרופ' מרב לידר
פרופ' מרב לידר
בוגרת ביה״ס לרפואה של אוניברסיטת תל אביב cum laude מומחית ברפואה פנימית (2000) ובראומטולוגיה (2006) פרופ׳ חבר קליני באוניברסיטת תל אביב. מחברת מעל 100 מאמרים ופרקים בספרים בתחום הפמפ, המחלות הראומטיות והאוטואימוניות. מנהלת היחידה הראומטולוגית במרכז הרפואי שיבא.

מובילי קהילה

רם בלס
רם בלס
יו"ר מתנדב בעמותת ענבר למחלות ראומטיות, אוטואימוניות ודלקתיות. מטפל כבר למעלה מ-20 שנה באישתי ומתמודדים יחד עם ראומטיק ארטריטיס (RA).
כמונימפרקים (ראומטולוגיה)החלמה מלאה מדלקת פרקים ואנקילוזינג ספונדיליטיס

החלמה מלאה מדלקת פרקים ואנקילוזינג ספונדיליטיס

21/04/20 12:02
5 תגובות

ברצוני לשתף את החברים כאן בסיפור שלי : אני מאובחן מזה כשש אן חמש שנים עם דלקת פרקים ואנקילוזינג. כמוכן דלקת במעי הדק. טופלתי עם יומירה במשך שנתיים עד שהבנתי שהזריקה הזו היא בדיוק ההיפך מטיפול. היא הופכת את החולים למצב של חולים כרוניים. לאחר שנה וחצי של מחקרים ניסוים על עצמי ונטילת שלל תוספים ויטמים חוצמות אמינו ומה לא ( מה שעלה לי הון תועפות) התחלתי לטלפ בעצמי בשיטת הרפואה הטיבעית. לפי השיטה הזו כוחל הריפוי קיים בגוף ואין צורך בשום תרופה נוספת או תוסף אלה פשוט לא להפריע לגוף ולנקות את הרעלים הנמצאים בגוף ובעיקר בנפש. היום לאחר שנה של טיפול ( ואני יכול לפרט את הטיפול בפוסט ניפרד) - אני יכול להכריז על 94 אחוז הצלחה - אני לא נוטל שום תרופה או תוסף - וכמעט ואין לי שום כאב , ובהחלט שום התפרצות.


תגובות

דליה26464
28/04/20 10:51

היי משמח מאד לשמוע על ההצלחה!! אשמח לשמוע על הטיפול והדרך. תודה.

abramsM1
29/04/20 7:56

כפי שכתבתי הטיפול הוא יחסית ארוך - בערך כשנה ( וזה לא סתם במיקרה לוקח שנה). יש להמעיט ככול הניתן במזונות מהחי, ומאכלים שומניים , מכיוון שהאזור הפגוע במעי ( טרמינל) הוא האזור האחראי על פירוק וספיגה של שומנים בן השאר. כמוכן יש לשים לב ברצינות לצירופי מזון - זו מרבית העבודה בצד הפיסי. בצד הנפשי - שזו בעצם הגדולה של השיטה הזו צריך לעשות עבודה ולהיפטר או להחליף כול רגש שלילי ופחד. מחלות אוטו אימוניות באופן כללי הן מחלות של רגשות. בעיקר כעסים , שינאה ופחד.

davidy
30/06/20 11:33

היי למה אתה מתכוון לשים לב לצירופי מזון ? יש מזונות שלא היית משלב באותה ארוחה ?

abramsM1
09/07/20 0:34

ברור. שילוב של פחמימות ( מסוגים שונים) וחלבונים באותה ארוחה הוא דבר בעייתי למערכת עיכול של אדם עם מחלה אוטו אימונית מסוג של אנקילוזינג או דלקת פרקים . אני יכול להסביר למה אם תרצה...

נטלי43
22/07/20 7:23

אני אשמח להסברים יותר מפורטים