מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

התקפי חרדה

אנונימי
אנונימי
28/04/20 0:01
2 תגובות

שלום.
אני בחור חרדי משיבה חרדית טובה(מונה מעל 700, אז תנחשו לבד...) אני נחשב לבחור מאוד טוב ,אני לומד הרבה, אוהב ללמוד ונחשב למאוד מוצלח ( אני לא גאוותן,אני אנונימי)
לפני פורים לקחנו כמה בחורים ג'וינט וקיבלתי התקף חרדה (,אז לא ידעתי שיש כזה דבר,) מטורף, הייתי בטוח שדפקתי לעצמי את כל החיים. יום אחרי היה לי שוב התקף חרדה , אבל בהרבה יותר קל ,עשיתי סיבוב באויר וזה עבר. עכשיו בקורונה כשדיברו על הקוצר נשימה ובעיות נשימה, וגם קצת כאב לי הגרון, שוב חזר התקף ואחריו הגיעו עוד כמה התקפים(כולם די קלים,נחשבים,אני משער) .אז חשבתי שאני משתגע. אחרי זה קראתי הרבה על חרדה, שזה רק נראה מסוכן ,שזה רק תגובה פיזיולוגית של סיפתומים של חרדה, ורק האינטרפרטציה שלי היא חרדה. כל אלה קצת הרגיעו אותי , ואלי גם מנעו התקף נוסף,אני לא יודע כי הוא לא בא.
ועכשיו קראתי שההתקפים לא בטוח נוצרו על ידי הגוינט אלא הוא רק הציף דברים רגשיים (אולי סטרס) שכבר קימים בי , אני שומע הצעות ללכת לפסיכולוג או לפסיכיאטר. וכאן בדיוק הבעיה, א. אני לא בדיוק יכול(בלשון המעטה) לספר שעישנתי גוינט ב. ללכת לפסיכולוג וק"ו לפסיכיאטר זה לא בדיוק נחשב נורמלי( לצערי)
אם למישהו יש דרך אלטרנטיבית/עצה/חיזוק ועוד אשמח לשמוע. תודה.
אשמח לדבר, עם חרדי (או כל מי שיכול לעזור) בדוא"ל:ja0722020200@gmail.com


תגובות

דרדסית
14/05/20 13:49

אף אחד לא צריך לדעת שאתה הולך לטיפול. לך- כי אלו החיים שלך!

וואי, אתה חי במאה הקודמת. ללכת לפסיכולוג זה לא נורמלי? הלוואי שכולם היו הולכים, הציבור שלנו היה נרראה הרבה יותר נורמלי.