מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר איתן גור
מנהל המרכז להפרעות אכילה ומשקל במרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא, תל השומר.
דנה צינמן ליטרט
דנה צינמן ליטרט
פסיכולוגית קלינית. למדתי באוניברסיטת תל אביב, אני מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים. אני עובדת כבר הרבה שנים במערך להפרעות אכילה לילדים ונוער בתל השומר, תחילה כמדריכה במחלקה להפרעות אכילה, בהמשך פסיכולוגית באשפוז יום, עשיתי את ההתמחות האשפוזית במחלקה וגם את התזה כתבתי בנושא הפרעות אכילה והפחד מהחיים. בשבע השנים האחרונות אני פסיכולוגית במרפאה להפרעות אכילה (הייתי שותפה בהקמתה). בנוסף, יש לי קליניקה פרטית ברמת השרון שם אני מטפלת גם בבוגרות המתמודדות עם הפרעות אכילה.
מורן וילנר סקאל
מורן וילנר סקאל
שלום, אני מורן, פסיכולוגית לאחר התמחות קלינית. בשנים האחרונות עבדתי במרפאה וגם במחלקה להפרעות אכילה לנוער בתל השומר. בעבודתי פגשתי מקרוב את המצוקה, הקושי והמורכבות שפוגשות המתמודדות ופוגשים המתמודדים עם הפרעות אכילה, ונושא זה קרוב מאוד לליבי. כיום יש לי גם קליניקה פרטית בצפון תל אביב : https://www.moranws.com/ אני מאמינה שחלק חשוב מתהליך ההחלמה הוא היכולת לא לחוש לבד, בייחוד במצבים וברגעים בהם נדמה שאף אחד אחר לא מבין מה עובר עלייך, והתחושה יכולה להיות מאוד בודדה. לתחושתי, כל אחת וכל אחד ראויים לחיות חיים מלאים ועשירים, ואני מאחלת לך להצליח להגיע לכך!
אפרת וייס שורץ
אפרת וייס שורץ
נעים מאד, אני אפרת, דיאטנית קלינית, בעלת 12 שנות ניסיון בטיפול בהפרעות אכילה במבוגרים ובמתבגרים. בוגרת תואר ראשון בתזונה מטעם האוניברסיטה העברית ובעלת תואר שני במדעי הרפואה מטעם אוניברסיטת תל אביב. דיאטנית קלינית בצוות הטיפולי של המרכז להפרעות אכילה במבוגרים במרכז הרפואי שיבא תל השומר, חברה בצוות הטיפולי במסגרת הדיור המוגן של הבית השיקומי לנשים מחלימות מהפרעות אכילה בהוד השרון, ומטפלת במבוגרים ובמתבגרים המתמודדים עם הפרעות אכילה בקליניקה פרטית בהרצליה.

60% רצון

05/07/20 20:42
7 תגובות

מישהי יכולה להסביר לי איך למצוא אותו?
כבר עברתי ריאיון עם הפסיכיאטרית ומננלת המרפאה לטיפול יום, מחר עם האחות, הדיאטנית והפסיכולוגית.
פתאום התחלתי לחשוב שאנמ מרמה את כולם, שאני בכלל לא רוצה לעלות במשקל, אז למה ללכת ולהעמיד פנים?
אני יודעת שזאת ההזדמנות ושלי וחייבת עד מחר בבוקר לגייס לפחות 60% ממני לזה. אין לי כח. לא יודעת מהיכן להתחיל, על מה לחשוב? העתיד רחוק מדי מכדי לתת לי כח על ידי שתתגשמנה משאלותי אם בכלל, מה כן ייתן לי כח? אנמ יודעת שזה חייב לבוא ממני, אבל מעיין החיים שבי כבר שכח לנבוע.
אז אולי דווקא מישהו מבחוץ יכול לבוא ולהסיר את מה שחוסם את הנביעה?


תגובות

פפפפ
05/07/20 22:20

יעזרו לך למצוא, קשה לי להאמין שיש אחת שהיה לה יותר מזה כשהתחילה טיפול!!!! קשה מאוד ולכן זה נעשה לאט לאט. בהצלחה!

בת-בלי-שם
05/07/20 22:35

מותר לי להודות בזה שאין לי רצון? אולי יש בי רצון שמתבטא בחשש שלא יקבלו אותי בתואנה שאם איני מצליחה להתגייס לכך אז אבוא כשאהיה מוכנה... המהנהלת של אמרה לי:"לכאן מגיעה מי שרוצה לצאת מזה, אנחנו לא מכריחים אף אחד". ואז אני חוששת להודות באמת שלא רוצה לעלות. כאיללו מותר להראות שיש אמביוולנטיות. לא. התחדש לי שלפני האמביוולנטיות, נסוגתי צעד אחד אחורה, אני לא רוצה בכלל. אני רוצה להמשיך להראות כפי שאני, למרות שבסביבה טוענים שזה דוחה להיות כזאת רזה. לא איכפת לי, לי זה עדיף. נכון שאני רוצה להיות חזקה ובריאה אבל אולי אפשר למצוא איזו דרך אמצע?

שמילפיל
05/07/20 22:50

כן מותר להיות אמביוולנטי. כל מי שעם הפרעה הוא כזה. זה חלק מהבעיה. הם לא מצפים שתהיי מי שאת לא כי אז לא הייתה בעייה. נראה לי שמה שאת צריכה זה פשוט להיות פתוחה לעבור יום אחרי יום בתקווה שמשהו יקרה מעצם הזמן והתהליך. גם אם תעלה אמביוולנטי תביאי תוכיחי אותה בטיפול ובקושי את עזרתם בהתמודדות איתה . אין ברירה רק עם למציאות תוכלי אולי להתקדם. בהצלחה! תזכרי בלי ציפיות פשוט ללכת צעד אחרי צעד. יום אחרי יום

בת-בלי-שם
05/07/20 22:57

אמביוולנטיות זה לרצות ובעת ובעונה אחת גם לא לרצות. לרצות דבר והיפוכו. הבעיה שאני מרגישה שאצלי הופר האיזון, אני פתאום באנטי כזה, שאין כאן 50% לכל צד. אלא 90% להישאר כך, ו10% להיות חזקה ובריאה. אבל לא במחיר של עליה במשקל. אולי הפחד כזה גדול ומשתלט...

גל181
05/07/20 23:03

אני מאוד מבינה אותך במיוחד אחרי מה שעברתי ואפילו שאולי לא הייתי עד כדי כך... אבל כמו שיש משפט שאומר שאם האוכל בא התאבון זה אותו דבר וזה לא שאני אומרת שאם תתחילי אז יבוא לך החשק לעלות זה ממש לא מה שאני באה לומר אני רק אומרת שכשתתחילי ותרגישי יותר טוב הרצון יבוא גם עם זה לפעמים עדייין יש לי מעידות ונעלם הרצון אבל כשיודעים שדוקא בימים כאלה צריכים להלחם הכי חזק והתוצאה שווה הכללל זה נותן כוח וביננו כ"כ כייף לראות את אותם אנשים סביבנו שנהנים מהעולם וכן גם מאוכל ולפעמים אני לומדת מהם איך לעשות את זה וזה עוזר אבל הכל תלוי בך ואם רק תקפצי לים בין אם יש בך רצון ובין אם לא את גם תדעי לשחות ויהיה מי שיעזור לך אם רק תבקשי אפילו שזה קשה ואין לך מושג כמה אני מבינה אותך אבל זה עדיף מלהמשיך לטבוע במקום לא טוב וזה שאת יודעת שאת במקום שהוא לא טוב כרגע ואת מודה זה על זה אני גאה בך ותהי גם את גאה בעצמך כי זה התקדמות אוהבת אותך מחזיקה לך אצבעות מקוה בשבילך ובשבילי ובשביל כול מי שעובר את זה רק הצלחה וכוחות וביחד נעבור הכל!! לילה טוב!!!!!!!!!

בת-בלי-שם
05/07/20 23:12

תודה על המילים החמות!!! אני מותשת מכל זה, מחר בצהריים אספר איך היה, מקווה שיעבור בשלום ובקלות

פפפפ
06/07/20 11:45

אין מטפל אחד מקצועי וטוב שיחשוב שאת 100 אחוז שם, זה לחיות בהשליה וזהו! אחרת היית לבד נרפאת בהצלחה!!!!