מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהמה אצלי בראש?

מה אצלי בראש?

13/07/20 22:47
9 תגובות

כולם אומרים לי זה הטבע שלי...אופי לחוץ
אתם חושבים שאני אוהבת את זה?? לא אני לא אוהבת ובטח שגם לא נהנית מזה. מליון מחשבות רצות כל יום אני בלחץ מכל משימה שהחיים מטילים עליי חוסר ביטחון עוטף אותי ואני נכנסת לדיכאון.
הלימודים המבחנים מלחיצים ואז אני שואלת את עצמי איך אני אתמודד כשיהיו לי ילדים? שוב פעם לחץ ואז אני תוהה לעצמי האם בכלל כדאי להביא ילדים? ואז מה המטרה שלי החיים? האם הלימודים מביאים עליי את כל הטוב הזה? ומה יקרה כשאסיים את הלימודים? מה השלב הבא? מה המטרה שלי אז? האם יכול להיות שהלימודים מלחיצים אותי כל כך עד כדי כך שאני מפתחת חרדות ודיכאון? או שמא זה האופי שלי ותמיד אמצא ממה לדאוג?


תגובות

נלה123
13/07/20 22:47

אשמח לתגובות

נלה123
13/07/20 22:47

אני באמת מנסה להשיג עצות

נלה123
13/07/20 22:48

אנשים שחווים אותו דבר

עגנון
13/07/20 23:29

חשוב לעשות דברים שמעניינים אותנו. מצאי עניין בלימודים ותיהני מהם, אחר כך תוכלי לעבוד במקצוע שמעניין אותך. ילדים מביאים לעולם מתוך אהבה, והם מחזירים לנו אהבה. החיים בעצמם מטרה וצריך לאהוב את החיים וליהנות מהם. כדאי ליצור, ללמוד דברים ולעשות דברים שייהנו וישמחו אותנו וייתנו לנו עוד תוכן חשוב בחיים.

no-one
13/07/20 23:40

היי נלה ! החיים גדולים, את מתחרטת ? את עומדת בעומס של הלימודים ? אני לא יודע לתת עצות אני חושב שמי שהכי ראוי לתת לך עצות זו את בעצמך איך החיים שלך נראים, את אוהבת אותם ? את מעדיפה להפחית בעומס ולהשתחרר מהמחוייבויות שלך ? כך תרגישי יותר טוב ? מה יקרה שתסיימי את הלימודים ? מה השלב הבא ? מה המטרות שלך ? אלו שאלות נפלאות תמשיכי לשאול אותם, והבחירות הקטנות שלך בהווה יהיו התשובה שלך בעתיד, לאט לאט את תקבלי את התשובות, :heart: את אוהבת את עצמך ? אני חושב שאת שווה, ושאת לא תשארי בודדה אולי זה לא קשור לנושא, רציתי לומר את זה כי זה לא הפוסט הראשון שלך שאני קורא

עגנון
13/07/20 23:48

נוון כל הכבד על התגובה המושקעת והאוהבת, סוף סוף לא תגובה מלאה בששש ובאיכס וכאלה. ניכר שדאגת ברצינות לכותבת וזה יפה.

no-one
14/07/20 0:01

עגנון, לפעמים אני לא מסוגל להגיב בכלל, ולפעמים אני בקושי כותב אימוג'י אחד מסכן אני לא מנאדם מיוחד אני אפס ואשפה מסריחה, אני לא רוצה לקלקל את הפוסט של נלה היקרה אני משתדל לא למשוך תשומת לב כי אני יודע שלא מגיע לי כלום חוץ ממכות והשפלות, אני רפש, סירחון, צחנה בפורום הזה יש לא מעט כותבים וכותבות נפלאים ואני נתרם מהם הרבה לפעמים יש לי את הזכות לומר להם את זה לפעמים יש לי את הזכות להגיב להם ולכתוב להם כמה מילים לפעמים אני לא מסוגל לכתוב כלום אני אף פעם לא בנאדם חשוב אני תמיד אשפה שמקלקלת סליחה, אני לא תמיד מסוגל לכתוב יפה אני לא מתכוון לקלקל לפעמים זה יוצא לי בלי כוונה סליחה :heart:

קרלוס.
13/07/20 23:49

וואלה את מסודרת חייה את החלום התגברת על לחצים בעבר נראה שאת מספיק חזקה להמשיך יש הבדל משמעותי בין עצבות לדיכאון ממליץ לך כמה שפחות לחקור את הפצע ולפתוח אם את יכולה להתרכז בחיים ולדחוף הלאה פצע יכול להיפתח למשהו לא נעים ולהזדהם מחלאות חולניים כמוני וכל מיני דיבורים מלוכלכים מטומטמים רעים לאט לאט ומהר מאוד יגיעו האבחונים ושוקעים אל תוך התהום השחור ללא סוף

עגנון
14/07/20 2:23

נוון חבל שאתה לא מעריך את עצמך. האם עשית משהו רע? בדרך כלל אפשר לתקן או לפחות לשפר את דרכיך. זה תלוי בהחלטה. תכבד את עצמך, זה חשוב. יש בך הרבה תכונות נהדרות ומרגישים שאתה אדם טוב.