מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניאישיות גבוליתרכבת הרים משותפת שנפתחה עבורנו הגבוליים, שמרו על נימוס ועל כבוד , מעבר לזה...שוט,

רכבת הרים משותפת שנפתחה עבורנו הגבוליים, שמרו על נימוס ועל כבוד , מעבר לזה...שוט,

יוסי 82

יוסי 82

מנהל קבוצה
21/07/20 23:21
29 תגובות

מי שמצטרף מוזמן לומר שלום, אנחנו לא נושכים :)


תגובות

נילי0
22/07/20 8:27

היי אהבתי את הרכבת הרים בתמונה שלך ככה אני מתארת תצמי תמיד... יואו זה רכבת הרים מטורפת, איך שורדים אותה??

תפארת.
30/09/20 9:02

הי :-) מצטרפת לרכבת הרים, ביד עם המאניה דיפרסיה, הרכבת הרים שלי לפעמים שוקעת באדמה ולפעמים מתחילה בגובה 4 מטר מהקרקע... שמחה להיות כאן, שמחה לא להיות לבד...

יוסי.82
מנהל קבוצה
מתמודד עם קשיים נפשיים כבר המון שנים, C-PTSD עם אישיות על הגדר ועדיין חולם להיות נורמלי, אבל החיים הפכו אותי לפסימיסט ציניקן או יש האומרים אופטימי עם ניסיון, מתמודד למעלה מ12 שנה עם הרבה שיט ומשתדל לקום להלחם כל יום ביומו. כיום כאשר אני כמעט נושק ל40 , מנסה ללמוד מחדש איך הולכים ואיך מדברים, בפעם המי יודע כמה בחיי- נשברתי לרסיסים ואני אוסף את חלקיי
22/07/20 12:07

לא יודע, כשאמצא נוסחת קסם מבטיח לשתף, עד אז יום ביומו. אבל כן, רכבת הרים זה ניסוח מאוד מדויק, רק שאין הפסקה למפעיל. כל היום כל הזמן, פיק של שמחה יכול בשניה לההפך לבור שחור ללא תחתית רק בגלל משפט של מישהו שנכנס וריסק אותך בלי שאף אחד ידע. או תסכול שאתה לא מצליח לתת לו מנוח מחשבות שחוזרות על עצמן בנסיון למצוא פתרון לבעיה שאין לה פתרון. ביקורתיות מטורפת , הלקאה עצמית ללא רחמים, קושי לטפס חזרה לקו האמצע של היום יום כל פעם מחדש הוא קשה ושואב מלא אנרגיה, חשוב להקיף עצמו במקורות שמעניקים לנו אנרגיה, כלומר לבחור טוב טוב את החברים ואת השותפים שלנו לכאב.

נילי0
22/07/20 12:37

בדיוק, בדיוק ככה!

יוסי.82
מנהל קבוצה
מתמודד עם קשיים נפשיים כבר המון שנים, C-PTSD עם אישיות על הגדר ועדיין חולם להיות נורמלי, אבל החיים הפכו אותי לפסימיסט ציניקן או יש האומרים אופטימי עם ניסיון, מתמודד למעלה מ12 שנה עם הרבה שיט ומשתדל לקום להלחם כל יום ביומו. כיום כאשר אני כמעט נושק ל40 , מנסה ללמוד מחדש איך הולכים ואיך מדברים, בפעם המי יודע כמה בחיי- נשברתי לרסיסים ואני אוסף את חלקיי
22/07/20 12:08

בשיא הכנות, לא האמנתי שאגיע לגיל 38. הייתי בטוח שזה ייגמר הרבה לפני,הרבה לפני.

נילי0
22/07/20 12:37

גם אני חושבת שזה יגמר לפני....

נטיעה
22/07/20 16:43

איזה מגניב שגם אתם מדמים את עצמכם לרכבת הרים.. זה ממש ממש מגניב לשמוע מילים שלי .. מאנשים אחרים.. יאללה אחוות הגבוליות יאייי!!! אזזז מי בא לקפוץ על המיטה ואז להכנס אליה ולא לצאת ואז לארגן יומולדת לחברה ואז לחתוך ורידים ואז להיות אוזן קשבת ואז לחטוף התקף חרדה ואז להכין ארוחה למשפחה ואז להקיא בסתר ואז לשבת עם אנשים ולצחוק ולספר דברים מגניבים ואז להתנתק ולא לדעת מה אמרתי ולמה אמרתי ומה ניסיתי להעביר ואם זה היה נכון או לא נכון. ואז להרגיש כמה החיים עמוקים ומרתקים ואז לצייר בדם. ואז לשמוח שהנה מצאתי מקום שנחמד לי והמצב משתפר ואז לעשות ניסיון אובדני. ואז להגיד למטפל שכל דבר שיקרה אעדכן ואז להסתיר חתכים עם שרוולים ארוכים. ואז לחלום על מלא שאיפות וליזום מלא רעיונות ואז לא לדעת מה אני עושה בעולם. ואז לשכב בנחת ולשמוע מוזיקה ולזרוק כל אחריות שבעולם וכל לחץ שבעולם.. ולקבל את עצמי.. והכל מרגיש רגוע יותר.. ואז להיות בלחץ שאני לא מתקדמת ושאני לא נחשבת מוצלחת ולפחד מאנשים. וכו וכו וכו חחחח

נילי0
22/07/20 17:34

אוף, אוף, אוף, זה מדהים לשמוע דברים שאני חווה, ואנשים חווים בדיוק כמוני, חבל שלא כולם ככה:) אולי הייתי מסתדרת בעולם... נטיעה הכל בדיוק בול!

יוסי.82
מנהל קבוצה
מתמודד עם קשיים נפשיים כבר המון שנים, C-PTSD עם אישיות על הגדר ועדיין חולם להיות נורמלי, אבל החיים הפכו אותי לפסימיסט ציניקן או יש האומרים אופטימי עם ניסיון, מתמודד למעלה מ12 שנה עם הרבה שיט ומשתדל לקום להלחם כל יום ביומו. כיום כאשר אני כמעט נושק ל40 , מנסה ללמוד מחדש איך הולכים ואיך מדברים, בפעם המי יודע כמה בחיי- נשברתי לרסיסים ואני אוסף את חלקיי
22/07/20 19:10

התחלת בהיתוליות וחפרת פנימה לעומק הקורה או הפצע, תבחרי מה שבא לך. זה מוזר שיש כלכך הרבה דברים משותפים, ההרס העצמי, הפרעות אכילה ברקע אני קורא (הייתי שם לפני המון שנים), בדיוק נלחם עם עצמי לחזור לאכול ואני על הקשקש, מחר זה יהיה שבוע ללא אוכל כמו אדם נורמלי. היום הצלחתי לאכול חצי פיתה עם שניצל , לא הכל נשאר בפנים אבל הרוב כן. את החצי השני אולי אוכל עוד מעט, אני חייב לחזור לאכול, המדרון הזה כל כך חלקלק וצריך להזהר לא ליפול בו.

נטיעה
22/07/20 16:48

אהה וכמובן!! איך פספסתייי ואז.. להרגיש רגש מטורף של פחד ואז להרגיש אדישות. ואז לכאוב פגיעה עצמית ואז להנות ממנה כל כך ואז לא להבין למה פגעתי בעצמי ואז רק לחכות לחזור הביתה כדי להעמיק פצעים ישנים. ולרגע אחד להבין שהפגיעה העצמית באה ממצוקה ורגע אחר כך להבין שזה פשוט מגניב וכיף. ורגע אחד להגיד שזה לא טוב ורגע אחר כך להגיד "רק עוד פעם אחת" חחחח

נטיעה
22/07/20 17:30

אגב.. אני רוצה להתייעץ איתכם! מה כדאי לעשות במקרה כזה? אני נמצאת באשפוז יום. ממש ממש טוב לי שם. זה המקום היחיד בעולם שאני מרגישה שאני יכולה לבוא אליו. אבל יש לי בעיה.. היה לי ניסיון אובדני. ובעיקבות זה אני ממשיכה להעמיק את החתכים.. זה פשוט כל כך ממכר.. בכל כך הרבה דרכים.. אז.. בעיקרון התחייבתי שבכל שינוי במצב שלי אני חייב להודיע לצוות. חח זה מצחיק כי.. זה אומר להודיע על רגע חח רכבת הרים וזה.. אבל.. נגיד על הניסיון לא אמרתי להם. רק הרופא משפחה שלי יודע. והוא בקשר איתי. עכשיו.. אני ממש מתלבטת.. אם לשתף את המטפלת שלי שחזרתי לחתוך.. על הניסיון כמובן שלא אספר. אבל על החתכים עכשיו.. אני לא יודעת אם לספר לה. כי אני פוחדת שהם ישלחו אותי לאשפוז מלא.. ואני לא מרגישה שזה מה שאני צריכה עכשיו. האשפוז יום ממש ממש מתאים לי עכשיו. מה דעתכם?

נילי0
22/07/20 17:38

אני באשפוז רגיל עכשיו ורוצה לצאת לאשפוז יום, מחר יקבל תשובה...לדעתי זה הרבה יותר עדיף, לא כדאי לך לחזור למלא:).... אם תספרי לה הם יכריחו אותך לחזור למלא? אם לא יכריחו, אז למה לא לספר? או שבעצם מה אכפת לך לא לספר? שלא ידעו.... לא יודעת, לא מבינה בזה בהצלחה

יוסי.82
מנהל קבוצה
מתמודד עם קשיים נפשיים כבר המון שנים, C-PTSD עם אישיות על הגדר ועדיין חולם להיות נורמלי, אבל החיים הפכו אותי לפסימיסט ציניקן או יש האומרים אופטימי עם ניסיון, מתמודד למעלה מ12 שנה עם הרבה שיט ומשתדל לקום להלחם כל יום ביומו. כיום כאשר אני כמעט נושק ל40 , מנסה ללמוד מחדש איך הולכים ואיך מדברים, בפעם המי יודע כמה בחיי- נשברתי לרסיסים ואני אוסף את חלקיי
22/07/20 18:59

את חייבת לעצור את זה, אני מבין יותר מכולם, כל אחד והדרך שלו. אני מתאגרף בידיים חשופות עד זוב דם, זה הרס עצמי וזה רע בתמונה הכוללת, לא המיידית. אני מבין מאוד לליבך ויודע שזו לא הדרך.

נטיעה
22/07/20 17:41

לי אשפוז מלא היה מדהים. כי זה אפשר לי להגיע הכי הכי הכי למטה שיש. ולהפגש עם עצמי ככה. לא ספרתי כלום.. איך שהרגשתי ככה הייתי. זה עזר לי מאוד. כאן באשפוז יום זה שונה. כי יש גבול. אני לא יודעת אם אם אספר הם ישלחו אותי לאשפוז מלא. אבל חוששת שאולי כן.. אבל אני באמת לא רוצה להסתיר מהם. לא בשביל זה אני שם. וגם בעיקרון הבטחתי..

יוסי.82
מנהל קבוצה
מתמודד עם קשיים נפשיים כבר המון שנים, C-PTSD עם אישיות על הגדר ועדיין חולם להיות נורמלי, אבל החיים הפכו אותי לפסימיסט ציניקן או יש האומרים אופטימי עם ניסיון, מתמודד למעלה מ12 שנה עם הרבה שיט ומשתדל לקום להלחם כל יום ביומו. כיום כאשר אני כמעט נושק ל40 , מנסה ללמוד מחדש איך הולכים ואיך מדברים, בפעם המי יודע כמה בחיי- נשברתי לרסיסים ואני אוסף את חלקיי
22/07/20 18:56

תספרי, תהיי אמיתית, אין משהו אחר. את חייבת את זה לעצמך.

אינני-כאן
22/07/20 18:11

החיים ברכבת אף פעם לא צפויים החיים ברכבת זה לאנשים לא אפויים. החיים ברכבת ממש מפחידים כי תמיד אחרי שבעליה מטפסים בבום איום למטה שועטים. החיים ברכבת לרוב הפוכים ואני שותקת ואחרים צועקים. החיים ברכבת הם תמיד בודדים כי אנשים שמכירים את הרכבת אלי לא מתקרבים. ומי שיתקרב הרכבת תדרוס כי יש לה מסלול אבל אין לו סוף. זה מסלול של הרס ואין בו תקווה כי לא יהיה אחרת עכשיו או עוד שנה. ומי שעל הרכבת לעולם לא ירד אולי אתרסק איתה במקום להתמודד?

יוסי.82
מנהל קבוצה
מתמודד עם קשיים נפשיים כבר המון שנים, C-PTSD עם אישיות על הגדר ועדיין חולם להיות נורמלי, אבל החיים הפכו אותי לפסימיסט ציניקן או יש האומרים אופטימי עם ניסיון, מתמודד למעלה מ12 שנה עם הרבה שיט ומשתדל לקום להלחם כל יום ביומו. כיום כאשר אני כמעט נושק ל40 , מנסה ללמוד מחדש איך הולכים ואיך מדברים, בפעם המי יודע כמה בחיי- נשברתי לרסיסים ואני אוסף את חלקיי
22/07/20 18:55

מדהים. היופי בשירה הוא היכולת לזקק המון לתוך מעט. נדהמתי לקרוא, כל מילה במקום. מאוד מאוד אהבתי.

אינני-כאן
22/07/20 18:56

לא יודעת אם ראוי לקרוא לזה שירה... אבל בהחלט מילים מהחיים :)

נטיעה
23/07/20 21:04

וואוווו מדהימההההה אני כל כך אוהבת את הצורה שבה אישיות גבולית גוססת.. במקום לבכות.. היא שרה את הכאב.. היא מצמיחה יצירות חדשות לעולם.. היא לא מסוגלת שלא להביא משהו חדש.. אפילו אם היא בעצמה מתקדמת אל הסוף.. תודה על השיר המדהים הזה! תמשיכי לשתף. אני ממש ממש מחכה ליצירה שלך 3>

אינני-כאן
23/07/20 21:09

שוב. לא מגדירה את קשקושי המילים כיצירה (ודאי לא לעומתך נטיעה- את כל כך מוכשרת!) אבל כל קבוצת מילים עם הרבה ״אנטרים״ בינהן- לשיר תחשב :)

נטיעה
23/07/20 22:11

לא לא.. אני לא מסכימה לך.. זאת שירה. ואין מה לדון בזה אפילו. תהיי אמיתית עם עצמך. גם אם זה אומר לוותר על הענווה הפסולה 3> נו.. חלק מההתמודדות שלנו .. זה.. בו בזמן.. לשנוא את עצמינו.. ולהעריץ את עצמינו. תתני מקום לשניהם. אני לא אוהבת אפליות. לא מסכימה לדבר כזה. :) אני מחכה לראות עוד מהיצירות שלך!! אגב.. תודה על המחמאה 3> המילים שלי מוערכים על ידי בעיקר כי הם מגיעים מהלב.. ואני מאמינה שזה מה שבאמת מודד ערך של יצירה. אבל.. אני לא אוהבת מחמאות על חשבונך. אז... פשוט. תמשיכי לשלוח כל דבר שאת כותבת.. ו... פשוט תתני לעצמך כאן מקום לפרוש את הכנפיים שלך. כנפיים שעפות בחופשיות מכל גבול 3>

אינני-כאן
22/07/20 19:00

תגידו אפשר להפוך את זה לקבוצה פרטית? שרק מי שחבר בה יכול לראות את הפוסטים? זה יכול להפוך את זה למקום יותר מוגן.

יוסי.82
מנהל קבוצה
מתמודד עם קשיים נפשיים כבר המון שנים, C-PTSD עם אישיות על הגדר ועדיין חולם להיות נורמלי, אבל החיים הפכו אותי לפסימיסט ציניקן או יש האומרים אופטימי עם ניסיון, מתמודד למעלה מ12 שנה עם הרבה שיט ומשתדל לקום להלחם כל יום ביומו. כיום כאשר אני כמעט נושק ל40 , מנסה ללמוד מחדש איך הולכים ואיך מדברים, בפעם המי יודע כמה בחיי- נשברתי לרסיסים ואני אוסף את חלקיי
22/07/20 19:15

זה אפשרי?

אינני-כאן
22/07/20 19:17

אני שאלתי ראשונה...:-) תברר

יוסי.82
מנהל קבוצה
מתמודד עם קשיים נפשיים כבר המון שנים, C-PTSD עם אישיות על הגדר ועדיין חולם להיות נורמלי, אבל החיים הפכו אותי לפסימיסט ציניקן או יש האומרים אופטימי עם ניסיון, מתמודד למעלה מ12 שנה עם הרבה שיט ומשתדל לקום להלחם כל יום ביומו. כיום כאשר אני כמעט נושק ל40 , מנסה ללמוד מחדש איך הולכים ואיך מדברים, בפעם המי יודע כמה בחיי- נשברתי לרסיסים ואני אוסף את חלקיי
25/07/20 18:42

שאלתי, הנה התשובה שקיבלתי.

יוסי שלום וברכה.
תוכן הקבוצות בכמוני פתוח לכולם, אך שם המשתמש וכל הפרטים אנונימיים לחלוטין, באם המשתמש בחר בכך.
בהצלחה ורק בריאות,
צוות כמוני

יוסי.82
מנהל קבוצה
מתמודד עם קשיים נפשיים כבר המון שנים, C-PTSD עם אישיות על הגדר ועדיין חולם להיות נורמלי, אבל החיים הפכו אותי לפסימיסט ציניקן או יש האומרים אופטימי עם ניסיון, מתמודד למעלה מ12 שנה עם הרבה שיט ומשתדל לקום להלחם כל יום ביומו. כיום כאשר אני כמעט נושק ל40 , מנסה ללמוד מחדש איך הולכים ואיך מדברים, בפעם המי יודע כמה בחיי- נשברתי לרסיסים ואני אוסף את חלקיי
22/07/20 19:38

אני מאציל סמכויות ודוגל בשיתוף :)

יוסי.82
מנהל קבוצה
מתמודד עם קשיים נפשיים כבר המון שנים, C-PTSD עם אישיות על הגדר ועדיין חולם להיות נורמלי, אבל החיים הפכו אותי לפסימיסט ציניקן או יש האומרים אופטימי עם ניסיון, מתמודד למעלה מ12 שנה עם הרבה שיט ומשתדל לקום להלחם כל יום ביומו. כיום כאשר אני כמעט נושק ל40 , מנסה ללמוד מחדש איך הולכים ואיך מדברים, בפעם המי יודע כמה בחיי- נשברתי לרסיסים ואני אוסף את חלקיי
22/07/20 19:39

חיפשתי אופציה כזו אני לא מוצא, נכנסתי לכרטיס של אחת מכן, לא הופיעה הקבוצה רק הקהילה, אז אולי זה כן חסוי?

אינני-כאן
22/07/20 19:41

אבל כשיצאתי מהקבוצה (ניסיתי עכשיו) אני עדיין יכולה לראות את הפוסטים ולראות את החברים בה, ולהגיב! אני מתכוונת מצב כמו שיש קבוצת פייסבוק פרטית, מבין? אולי אפשר לשאול את ה״אחראים״ פה בכמוני אנא עראף?

יוסי.82
מנהל קבוצה
מתמודד עם קשיים נפשיים כבר המון שנים, C-PTSD עם אישיות על הגדר ועדיין חולם להיות נורמלי, אבל החיים הפכו אותי לפסימיסט ציניקן או יש האומרים אופטימי עם ניסיון, מתמודד למעלה מ12 שנה עם הרבה שיט ומשתדל לקום להלחם כל יום ביומו. כיום כאשר אני כמעט נושק ל40 , מנסה ללמוד מחדש איך הולכים ואיך מדברים, בפעם המי יודע כמה בחיי- נשברתי לרסיסים ואני אוסף את חלקיי
23/07/20 22:01

אשאל