מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמונינעים להכירחרדות שינה והבדידות שוחקים אותי

חרדות שינה והבדידות שוחקים אותי

אנונימי
אנונימי
31/07/20 21:29
8 תגובות

שלום לכם.

אני שומר את זה בפנים כבר הרבה זמן אבל מאוד קשה לי עם המצב הזה. אני לא נרדם בלילות. מחשבות קשות ממלאות את ראשי בשעות השינה ומענות אותי כבר תקופה ארוכה. כל מיני מחשבות חוזרות בראש כמו הד ואין לזה סוף. יש לי סיפור חיים מוזר והעבר רודף אותי בעיקר בשעות השקטות של הלילה. למרות שמצאתי עבודה אחרי חיפושים רבים אני מתקשה להתרכז במטלות (עבודה מהבית כרגע) וכתוצאה מפתח הרגלים לא בריאים מחוסר תקשורת עם אנשים בעולם האמיתי (פייסבוק ווואטסאפ זה לא נחשב). אני בדרך כלל נמנע מלחלוק רגשות עם אנשים אבל באופן אננונימי יהיה לי קל יותר.

מרגיש שיעשה לי טוב להכיר אנשים באזור הרצליה ותל אביב בסוף שנות העשרים והשלושים המוקדמות. אשמח אפילו לדבר קצת מידי פעם, בעיקר השעות הלילה לפני השינה. אולי זה ירגיע אותי מהחרדות. בכללי יגרום לי אושר להכיר אמנים ואנשים יצירתיים עם ראש גדול.

אם אתם רצינים/רצינות בבקשה לשלוח הודעה לפרטי לניהול שיח יותר אישי.


תגובות

G5
01/08/20 0:45

היי, אני בן 25 מהמרכז. אתה מוזמן.

אורי-בורי
13/10/20 16:55

הי דניאל אני מבין שקשה לך עם המצב כרגע, כמו לרבים אחרים. המצב הכלכלי בריאותי , והסגר שבא והולך. הופכים את החיים לפחות נוחים. ומכאן באות מחשבות שמקשות להירדם . אני מוצא שפעילות ספורטיבית בערב, משאירה אותי עייף . וכך אני נרדם בקלות רבה יותר , גם אחרי שיעור יוגה (כאשר אין סגר) אני נרדם בקלות. קושי להתרכז ולעשות מטלות יכול לבוא מחוסר שינה או מבעיה רפואית, אולי תתייעץ עם רופא משפחה. "מחוסר תקשורת עם אנשים בעולם האמיתי " זה שאתה מודע לזה , כבר עשית חצי מהדרך. לגבי לחלוק רגשות זה משהו שיותר קל לנשים לעשות, אנו הגברים צריכים בדרך כלל תרגול בנושא. אז יאללה לתרגל :-)

Hemlock
18/10/20 8:08

שלח הודעה אחי, נטחן לך ת'ראש עד 3 בלילה חח... שינה זה לחלשים!! חחח

ניצן-
19/10/20 2:12

דניאל מה העניינים אחי. הסיפור שלך מתאר גם אותי, מחשבות שחוזרות כל הזמן כמו הד וכשחושבים שאפשר להתמודד עם זה המצב רק מחמיר. במשך חודשיים דאגתי לשנות אווירה הכרתי אנשים חדשים ודאגתי לחיות את הרגע ולבלות גם עם המשפחה הגרעינית. הבעיה היא שהאנשים שהכרתי הם חברים של מכרים ובגלל זה הם לא נישארו חברים שלי לאורך זמן בשביל בילויים נוספים אלא רק דברים חד פעמים למרות שהיה להיט ביציאות. בחודש האחרון הדברים הדרדרו לאט לאט והתחלתי לאבד תקווה לאחר שהשקעתי מאמצים גדולים לעשות שינוי. אני אשמח להכיר ולדבר איתך מדי פעם ואולי אפילו לעשות איזה יציאה לבר. אני מת על לצחוק לעבוד קשה ולבלות מיד אחרי. בן 26 מהוד השרון רכב פנוי רוב הזמן בעיקר בסופשים. בעיקרון אני סטודנט למדעי המחשב בטכניון (לומד רק מרחוק לא חוזר למקום המדכא הזה) אבל תמיד יש לי זמן פנוי, ולבלות מגיע לפני הלימודים ואני מת להכיר אנשים.

אורי-בורי
19/10/20 5:29

"הסיפור שלך מתאר גם אותי, מחשבות שחוזרות כל הזמן כמו הד וכשחושבים שאפשר להתמודד עם זה המצב רק מחמיר." מעניין שמישהו כותב פה , הוא מרגיש שזה רק אצלו, אבל זה מהדהד אצל רבים אחרים. "בחודש האחרון הדברים הדרדרו לאט לאט והתחלתי לאבד תקווה לאחר שהשקעתי מאמצים גדולים לעשות שינוי." כן לעשות שינוי דורש מאמץ, ולשמור עליו זה לא קל. אבל זה נוטע תקווה, לעתיד טוב יותר. " אבל תמיד יש לי זמן פנוי, ולבלות מגיע לפני הלימודים ואני מת להכיר אנשים." עידן הקורונה זימן לנו המון זמן פנוי, ומצד שני בלי מקום לבלות בו. מעיין זמן להיות בבית ולחשוב על החיים שלנו האישים, ושלנו כעם ואפילו כתושבי כדור הארץ. מה הינו רוצים מהחיים שלנו, ואיך הינו רוצים לראות את עצמנו חיים פה על פני האדמה. עם יתר תושבי כדור הארץ אנשים כחיות, וגם עם אמא אדמה. פעם ראשונה בתולדות האנושות שזה קורה בצורה קולקטיבית כזאת, חומר למחשבה. ולסיכום כולנו רוצים חברים לבלות איתם, ולעיתים זה קורה בקלות ולעיתים זה מצריך לצאת מאזור הנוחות. מי ייתן וכולנו נמצא חברים ועידן הקורונה יעבור ונצא שוב לבלות ,במקומות אותם אהבנו

talka
31/10/20 21:27

מתחברת לכל מילה ומילה. קשה לנו לפעמים באמת לצאת מאזור הנוחות וכל מה שאנחנו באמת רוצים זה מעט חברה ולהרגיש חוסר בדידות. התקופה הזו כל כך מערערת אותנו.. כאן אם תרצה לשוחח, קצת חברה לא תזיק לאף אחד מאיתנו..

רחלי-100
16/01/21 18:30

בכיף, לקבל הודעות בלילה בלבד הזה, להרגיש שעוד כמה נמצאים שמה, להכיר וגם להסביר את האני

Kd1
01/03/21 2:46

היי גם אני סובל מי בעיות בלילה אמשח לדבר איתכם ולכל מי שרוצה שמי קובי אפר בכל שעה כולל בלילה לכל מי שרוצה לדבר מוזמן לשלוח לי הודעה נימצא דרך לתקשר שהיה לנו ימים קלים יותר חברים