מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

מיציתי..

05/08/20 1:19
2 תגובות

קשה לי.. החיים האלה קשים לי.
אני בת 25, ולא מצליחה להבין מה אני עושה עם החיים שלי!
יש לי בן זוג מקסים ומכיל ואוהב אותי, יש לי גור כלבים שהבאתי במטרה לנסות לחייך ולדאוג ולשחרר מעצמי את התחושות של החרדה ונדכאים. אבל אין לי הגשמה עצמית.
אני לא נועדתי להיות האישה הקטנה בבית, אני לא שם אני לא מוכנה להיות כזו.
אבל אני לא מצליחה לסיים שום דבר שהצלחתי - אני עובדת כמו אתון ולא מצליחה לסיים את בחודש, אני עושה שוב שנה א׳ בלימודים ולדעתי זה יקרה שוב ושוב. קשה לי.
אני פשוט מתחילה לאבד את זה.
אנחנו רוצים לעבור לגור ביחד אבל גם הדירה שאנחנו צריכים להכנס אליה - כל כך הרבה באגים!
שדי פשוט מספיק! כמה אפשר ? כמה אפשר שהכל הולך עקום בחיים שלי? כמה אפשר לחיות קשה.. די באלי פעם אחת שמשהו ילך לי חלק. אני כבר חודש בלי שינה מקסימום שעתיים בלילה. שאר הזמן אני פשוט בוהה בקירות או בטלפון. אני לא אני. אני פשוט רוצה לעזוב את העולם הזה. ולחסוך מעצמי עוד כשלונות, חרדית, טעויות וכאב לב מיותר.
אין לי לב יותר להתמודד עם הדברים האלה שהעולם הזה מציע לי כי הם רק עושים לי לא טוב.


תגובות

אינני-כאן
05/08/20 2:39

עצוב לשמוע על אנשים שממצים כל כך מהר. ואין לי תקווה להגיד לך שהעולם הוא לא כזה, כי באמת העולם מורכב מכל מה שציינת- כשלונות, חרדות, טעויות וכאבי לב. אבל אני יודעת שיש אנשים שהצליחו לשנות את התחושה הזאת למרות שהעולם שלהם הוא הרי אותו עולם, ולא מאמינה שמצאו עולם אחר בלי הרשימה הקשה והמעצבנת שרודפת אחרינו בכל צעד שמנסים... ברמה המעשית לא לישון בלילה זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות במצב כזה, כי זה רק מגביר את חוסר הסבילות לשאת את הכאבים שבעולם, והקושי להבחין גם בטוב שיש (הבן זוג, הגור כלבים החמוד.. ועל זה שאתם אפילו חושבים על לגור ביחד!) אז תנסי כן לפנות לך כמה שעות ריקות לגמרי רק למנוחה מחזקת, או אם יש לך את השעות והשינה לא באה- למצוא משהו טבעי שירדים, בקיצור תטפלי בענין כי שינה מבריאה גוף ונפש. קשה לי ליעץ לך ולהיות כזו מגלגלת עיניים על אחרים כשאני לא במקום טוב יותר. אבל מחזקת אותך בכך שיש אנשים שכן יודעים איך לחיות בכיף גם עם העולם הלא מושלם שלנו... אולי יש דרך ללמוד את זה, ואולי את יכולה להעזר במישהו, או בבעל מקצוע בדרך לחיים טובים. בהצלחה! ומאחלת לך באופן אישי שתסיימי בהצלחה שנה א׳, שיהיה לך מלאאא כסף, שהדירה תפסיק להתקיל ושיהיה לך כיף בה עם הבנזוג! והעיקר שתהיי שמחה ותמצאי את הדברים הקטנים המשמחים שבכל אופן קיימים פה ושם.

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
05/08/20 13:01

שלום לך דורי וברוכה הבאה לקהילת ער'ן. אין לי איזה פתרון קסם מעבר לחיבוק וירטואלי אבל מניסיון ( גם אישי וגם כמתנדב ) אני כן יודע שאחד הדברים שבהחלט יכולים להקל של לשתף לשתף ולשתף. כולי תקווה שהמועקה שאת חווה, ואני מאמין לכל מילה שאת אומרת, תהיה זמנית וזה מין דאון כזה שאת חווה בגלל סיבות אויבקטיביות או אישיות שלך, ובינתיים ... לשתף. אם קשה לך לשתף באמת מכל הלב עם החבר המקסים שלך ו/או משפחה או חברים אז בואי לכאן. לפעמים האנונימיות שפה דווקא גורמת לנו להרגיש בנטוח לפתוח את הלב ולפתוח מחסומים שבחיים הרגילים מקשים עלינו. ראי את קהילתנו הנחמדת כקיר ברזל עליו תוכלי להטיח את ראשך וליבך ולהציף בלי שום מחסומים. מבטיח לך שפונים אחרים ישתדלו לתמוך בל במיטב יכולתן ויכולתם. את בהחלט מוזמנת גם לפנות לשיחה דיסקרטית ואנונימית עם מתנד/ת ער'ו בטלפון או אולי יותר נוח דרך הצ'אט. בכל מקרה יקירתי - ליבנו איתך :heart::heart::heart: