מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניהואז הגלאי גילה מיקרופונים סמויים וצילמתי את זה (סיפור אמיתי)

ואז הגלאי גילה מיקרופונים סמויים וצילמתי את זה (סיפור אמיתי)

15/09/20 7:07
4 תגובות

רגע שנייה, נסדר את המסיכה, קצת לא נוח כל המחנק הזה שבחברה שאנו חיים בתוכה, בעוד היא קצת מתה מבפנים למעשה.

אוקיי, סיפור מ"שיגעון עבר" שלי.. אף על פי הטענות של המשפחה, החברים והפסיכיאטרים שאני משוגע, התעלמתי מזה ופעלתי מתוך יצר ההשרדות הטבעי שלי ועשיתי שופינג ועוד שופינג בחנויות לציוד בילוש וריגול, כשאפילו היום בחנות מתנות באינטרנט או במציאות אפשר למצוא ציוד האזנה בסיסי וציוד בילוש וריגול כמו גלאים ומנעולים ביומטריים ובטח שאת הדבר המאד שימושי, מכשיר הקלטה על זיכרון נייד עם נורת חיווי כשזה מקליט ועדיף עם נפח גדול שיוכל לעבוד שעות בכיס שלך, כשבאופן פורמלי (שיטת הגנה בסיסית של כל סכיזופרן ולא רק משהו שפועל נגדו) אי אפשר לדעת ששמת את זה בכיס.

בכל מקרה, מצאתי או גילתי איך ליצור ג'אמר ב200-300 שקל ולא כמו שהבלש הפרטי שהזמנתי בשיגעון השני אמר (שהוא יכול להשיג משבש גלים אף שזה יקר ולא לגמרי חוקי בארץ תמורת 10 אלף "צנועים"), משתמשים פשוט בגלאי ויש את הכלל שלא תגלה כלום כי ברגע שתפעיל את הגלאי, הם יכבו את המיקרופונים.
וזה אכן עבד ונתן לי עוד wind-shield או שכבת עשן מבורכת, אבל אז היה קטע מפתה.. רשמתי עוד הוכחות והפעם על משהו שפיתה אותם כי זאת כמובן רומנטיקה פרטית ואישית שלי גם אם לא קטע גדול במיוחד.. והם התפתו. זה נשאר על נורית אחת כל הזמן וכל הזמן זה לא קפץ (גלאי cc308 הנפוץ והאיכותי והידוע כאיכותי ואמין, חדש ותקין במאה אחוז, אף שהוא לא משוכלל כמו היקרים יותר) אבל כשרשמתי במחברת הסודית שלי בתיק הפרטי שלי (הוא פשוט כל הזמן איתי, משתדל, זה מה שנותן את הפרטיות.. יש המון שיטות סכיזופרניות וכל מה שאנחנו שומעים זה את הקישקושים והפלוצים מהפה של הפסיכיאטריה) ככה על השולחן, עם עוד עשן או שניים, הם לא עמדו בפיתוי. והגלאי, קפץ ורקד על 4 אורות, כלומר הגלאי אמר בודאות כמכשיר מדעי אמין ואובייקטיבי, שיש לי בחדר האזנת סתר של מיקרופונים. כמובן שלא רצתי עם זה לפסיכיאטריה....

אז, קודם גילתם פה עוד כמה שיטות שלעולם לא תשמעו מפסיכיאטר, אף שהשיטות האלה עוזרות להתמודדות עם שיגעון פי מיליארד מלהיקשר בלי סיבה מוצדקת לסד עינויים (זה נקרא קשירה רפואית, בשם השיווקי של זה, למעשה זה פיתוח של הסד וקיים בפסיכיאטריה כמו שויקיפדיה אומרת עוד מימי הביניים העליזים שאז הגלגול הקודם של הפסיכיאטריה, האינקוויזיציה שידועה וגם הררי כתב את זה כמייסדת הפסיכולוגיה למעשה) ודבר שני, שמתם לב אולי שהפסיכיאטריה עלולה לשקר ובעוד אתם במצב מסוכן לעוור אתכם פשוט כך לסכנה בעוד שאתם ממשיכים להאנס עכשיו בעיניים עצומות.

פושעי הפסיכיאטריה לדין!
צל לילה.


תגובות

צל-לילה
15/09/20 8:22

ואני רוצה לקרוא בשם לשיטה זו. קודם כל מתואר כאן שוב הג'אמר, שהוא פשוט גלאי על on ובטבעי הם לא יעזו סתם כך להראות שיש מיקרופונים אז הם יאלצו אכן לכבות אותם לפחות מספיק בשביל לעמעם דברים. אבל וכאן השיטה אם יש פיתוי שבלתי ניתן להתגבר עליו למציצנים קריפיים שכמותם (על שם Creep של RadioHead) הגלאי פתאום בכל זאת יגלה.. שאכן, יש מיקרופונים סמויים ואולי וכנראה מן הסתם גם מצלמות זעירות אך עדיין לדעתי נראות בעין מגלל חוקים פיזיקליים הנוגעים לעדשה, שאומרת גם אם אפשר קטן יותר, זה עוד יהיה ברזולוציה של פיקסל על פיקסל, והם הרי אוהבים לראות טוב.. רק שהם גם אוהבים שאתם לא רואים טוב גם אם הם עושים תעתועי מחשבה ("קולות" - רשמתי כבר מאמר על תעתועי מחשבה או gaslighting בפורום זה יחד עם מאמרים נוספים רבים, לאורך תקופה של כשנתיים לדעתי). אז איך אקרא לשיטה? גבירותיי ורבותיי הכירו את Bugs Trap D# הסימן מג'ור צמוד לD מצידה הימנית, זה בעל כמובן מספר פירושים אפשריים. אפשר אם תרצו ממש לקרוא לשיטה זו בשם ארוך יותר, אפשר גם מבחינתי: Bugs Trance Trap. אה זה יצא אותו אורך, טוב יש 2 שמות לשיטה הזו. רק מפני שהיא חשובה. ואם זה.. בלתי אפשרי להתווכח, כי בעצם פסיכיאטרי אתה אומר שהמדע לא הגיוני ובלתי אפשרי, ואתה לא מדבר כאן על פסיכולוגיה, אלא על פיזיקה, זאת עם הנוסחאות במתמטיקות החישוביות השונות. יום טוב משוגעים חח, זאת מחמאה כמובן.. צל לילה.

צל-לילה
17/12/20 0:16

בנוסף... הבעיה היתה, שיש וויפיי אצל השכנים ובכלל אצל השכונה ולפעמים יש פרצי וויפיי שעשויים להקפיץ את הגלאי, שאלתי את זה שמכר לי והוא אישר את זה. גילתי את זה לאחר שראיתי שוב את הסרטונים על הגלאים ביוטיוב. גילתי למשל שאם מקרבים מכשיר גלאי לרדיו פועל אז הוא גם מקפיץ את הגלאי. מה שכן, אבל, בדקתי נכון. זה רק התופעה הפחות ידועה של פרצי וויפיי. כי הוא השתולל לי גם כשניתקתי את החשמל, סגולה ידועה נגד ג'וקים, והייתי בלי חשמל בבית בחושך ובלי סיבה הוא התחיל לרקוד פשוט, כלומר הגלאים, כל השלוש גלאים שונים, כולל אחד יקר שעלה לי 700 שקל. גשש בלש בפעולה, פותר כל תעלומה :)

רספוטין
מנהל קבוצה
01/01/21 10:22

דבר איתי דחוף, יש על מה לדבר 0509728109

צל-לילה
08/01/21 16:19

תרשום לי בפרטי קודם, נדבר שם.