מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

רידזין ופרפנאן

19/09/20 20:34
4 תגובות

רציתי לדעת האם מישהו מהחברים לקח רידזין ועבר לפרפנאן? איך היה המעבר? השפעה? מינון?
הפסיקו לספק רידזין בקופ"ח כללית. האם בקופות אחרות מספקים?
תודה


תגובות

צל-לילה
21/09/20 14:59

היי, קיבלתי פעם פרפנאן בתקופה בין אישפוזית שלא הייתי מחויב לקחת כלום, רק זריקה בשחרור לאחר האישפוז שבו ברחתי להם פעמיים ואולי יכלתי פעם שלישית, אולי אפילו אף שבאותה תקופה האמנתי חזק ב"בכלא אין לבטוח באף אחד" והיום אני מאמין שלפעמים מותר גם קצת לנסות, יכלתי לקחת איתי עוד אנשים. סתם בא לי לספר... יש טרור פסיכיאטרי מניעתי כלשהו? ובלתי חוקי שפולש לפקודה פרטית בעליל? אז לשאלתך, קיבלתי פעם בעצת הפסיכאטר שלי שכעת בפנסיה והיה דווקא נחמד על אף בדיחה אחת ואף על פי שמגלל החוק הוא נאלץ לנתק איתי את הקשר באישפוז קשה, למה הפטנט תמיד חייב לשבור אותנו? אז ניסתי תקופה כי חשבתי שזה תרופה נגד דיכאון וביקשתי תרופה נגד דיכאון מרצוני, אף שאת יודעת שזאת אנטי פסיכוטית, וכאילו זה פשוט כאילו הכניס לי לראש מחשבות שהם לא שלי, אז זה היה מהר ומאד הפסקתי את זה כי אני לא הייתי מחויב בצו מרפאתי כופה וכפייתי. גמר חתימה טובה אילנהאילנה, אתם ביחד? תאומות? צל לילה, יש תקופות שאני די פה.

אילנהאילנה
25/09/20 13:59

צל לילה, תודה לתגובתך. אודה לך אם תוכל לפרט לי יותר מה הרגשת כשלקחת את התרופה ובאיזה מינון. שאלת אם אנחנו תאומות, מחשבה יפה. לא חשבתי על זה ותודה שהארת את עיני.

אביטל22
27/09/20 10:46

מאיזו שנה זה רידזין? אני יודעת שפרפאנן היא דור ראשון ויש לה תופעות לוואי של שרירים נוקשים וגם תאבון מוגבר. נתנו לי אותה באישפוז, לא חושבת שהיא טובה.

צל-לילה
17/12/20 0:09

פרפנאן לא משהו, היא גורמת להופעת מחשבות שהם למעשה לא המחשבות הטבעיות שלך. לקחתי כדורים ולא במינון גבוה, אז לא היו לי עוד תופעות. אבל הקטע המחשבתי היה מפחיד, אז לא הייתי מנסה את זה שוב. אגב ידעת שלחלק מהתרופות האנטי פסיכוטיות, יש גם השפעה נגד דיכאון? למשל לרספירדל אני יודע.