מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניהאפילו בגהה לא מוכנים לקבל אותי יותר! איזה חרא! מתי? מתי? מתי?

אפילו בגהה לא מוכנים לקבל אותי יותר! איזה חרא! מתי? מתי? מתי?

28/09/20 8:46
4 תגובות

הרגשתי אתמול מאד לא טוב. אז הלכתי ברגל להתאשפז בגהה, קצת מנוחה במחלקה סגורה מכל הפלוצים איפה שאני גר אצל האינקוויזיציה, אבל אחרי בדיקת תיק כבד (היה כבר מוכן, רק הוספתי פקט סיגריה, גלאי, ומפתח גנבים) של השומר הנחמד בכניסה, יצא רופא מהחדר התורן, לא דיבר איתי, אלא הצביעה על הרצפה ופנה אל השומר בכניסה ושאל "מה זה?" (בן אדם בניגוד אליך ועוד עם נשמה חחחח, תבורך נשמתך חה חה חה מבחינתי כאילו), ואז כשהשומר ענה לו, ואמרתי לו שאני בדיכאון כבד, הוא אמר יום כיפור וטרק את הדלת ולא הסכים לדבר שום דברית דרך הדלת הנעולה לכאורה. אז חזרתי הביתה.

גמר חתימה טובה חח, אני אסתדר כבר לבד יותר טוב ממקום שבדיכאון כבד מצביעים לרצפה ושואלים "מה זה", תודה.. המתקני הסגר האלה.. ווף.

ואם כבר לד"ר אבי ברזל, הרופא שלי, אולי נסגור איבחון? פרוגנוזה, דיאגנוזה והחלק האחרון בנוזות - זה שאומר שטעיתם, שאני בריא וחופשי לחזור ליסוע על האופנוע. לחתום עם איקסים? כי אתה הרי חושב שאני אנאלפבית, יחד עם הבוס שלך, הפסיכיאטר של החבל המחוזי.

אז זהו גמר חתימה טובה, לכל נשמות הפסיכיייים, איפה לעזאזל שלא תהיו חח וגם לכם אחים לצרה.


תגובות

צל-לילה
28/09/20 8:49

אגב השומר רק שם בצד, כי הרי אסור שם אור.... זה לא פסיכיייי כזה מספיק. וקליפס תכלת. אני מבין למה אור מפריע לפסיכיייים הם הרי ערפדים ידועים ויכולים להנמס באור. אבל מה כל כך מפחידים בקליפים ועוד בתכלת?

אביטל22
02/10/20 11:15

הלוואי שיסגרו את בתי החולים לנפש. רופא בקופת חולים או פרטי יכול לעזור הרבה יותר מהבית חולים. לכלוא אנשים ולתת להם תרופות לא טובות זה לא ריפוי גם סגריות לא:-). תרגיש טוב.

צל-לילה
03/10/20 22:30

האמת אני מעדיף לטפל בעצמי. אחרת אני אגרום לעצמי יותר נזק מהמשסעים הפסיכיים האינקוויזים כשלמעשה אנחנו שפויים והשיגעון הוא מהם. תתעורי אחות עם כי אני מבין את הפחד מהקלגסים העיוורים. נאנסתי כמעט על ידי שוטרחם מוכנים עם תולעת הביב השושואית שלהם לפקודה כאילו אני שוטר מתחתם בשאשרת הדיפוק שלהם.

צל-לילה
17/12/20 0:06

בסופו של דבר.. כלומר בינתיים כזה. מה שקרה, זה שהלכתי פעמיים בניסיון להתאשפז מסיבות שהם לא פסיכוזה ובפעם השנייה דווקא קיבלו אותי מגלל משהו שקשור לריקנות של החיים (בלי רצון לפגוע בעצמי כמובן) אבל היתה בדיקת קורונה עם בידוד אז ויתרתי והסתדרתי לבד. בהמשך תפסו אותי כשביקרתי את אמא וכדי שהיא לא תשתמש בטלפון, לקחתי אותו איתי ובטעות התקשרתי לאחותי והיא כבר הקפיצה שוב את האמבולנסים, יום אחרי שהתחמקתי מהם לאחר ביקור נוסף אצל אימי, הפעם הם הפתיעו אותי כשיחקתי בשקט עם החתולה שלי ובאתי איתם בשקט, הייתי כבר מוכן והצטיידתי רק בעוגיות מאמא ובספר תנך, ישעיה. לא ישעיהו. ישעיה. והנקודה האחרונה חשובה דתית. אבל זה כבר עניין אחר. הייתי חודש ויום באישפוז והשתחררתי עדיין לא שפוי אבל כבר שזה למטה מגלל קופיקסול ועכשיו אני בצו מרפאתי, רק שהצו עוד לא הגיע למרפאה, אז יש לפחות הפסקה עם הזריקות ושרק שגם התופעות לוואי המעצבנות האלה יעלמו. וזה היה אחד מהקטעים הרבים שקרו בשיגעון הרביעי שלי (__5 למעשה, כי אני סופר גם ערעור כבד שלא השתגעתי בו אבל הייתי בו על סף השיגעון). אז זהו. בזה נסגר הסיפור הזה. צל לילה.