מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.
כמונידיכאון וחרדהלחפש עבודה בצהרונים? אני מפחדת לצאת לעבוד עם חרדות

לחפש עבודה בצהרונים? אני מפחדת לצאת לעבוד עם חרדות

אנונימי
אנונימי
19/10/20 14:43
2 תגובות

מה אתם אומרים?
אני לחוצה אם יהיה לי התקף חרדה
מה אני אעשה??


תגובות

Omri54
20/10/20 13:08

היי, אין ספק שהתמודדות עם חרדה במקום העבודה זו התמודדות לא קלה. מניסיוני האישי, הדבר החשוב ביותר זה ללמוד לחיות לצד החרדה ולא לאפשר לה להשתלט על כל תחומי חייך. הפרדוקס התמידי בנוגע לחרדה, זה הפחד מהחרדה עצמה. זהו סוג של מעגל קסמים שמזין את החרדה במקום לרכך אותה. עצתי אליך היא כן לנסות להמשיך בשגרת חיים מסוימת, ובמקום להילחם בחרדה, להתחיל לקבל אותה כחלק ממך. חשוב לי לציין שאני מזדהה עם התחושה הזאת וחוויתי את זה בעצמי. זה אכן קשה, אבל כאשר מנהלים שגרת חיים לצד החרדה, המעגל הכואב הזה לא מקבל את אותה כמות האנרגיה שהשקענו בו קודם והתדירות והעוצמה של התקפי החרדה יורדים. אשמח לשמוע את תגובתך!

אריקו2
28/10/20 7:31

אל תחשבי על החרדות..תעבירי סרט/ מחשבות על הדברים החיוביים בחייך. תלמדי לעשות מדיטציה יש ביוטיוב המון הצעות..תחשבי רק על הרגע!!!!!!