מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

רק תקשיבו

24/10/20 13:28
13 תגובות

בתור ילדה עברתי הזנחה ונפלתי לסמים בגיל צעיר. הייתי נשואה והבאנו כמה ילדים ובגלל חוסר התפקוד שלי בעלי רצה להתגרש ולקח את הילדים. חתמתי לו על משמורת מלאה ידעתי שהוא יידאג להם. רק לא ידעתי כמה שהוא ירחיק אותי מהם וכמה שלא אצליח להילחם בזה. אני כ'כ אוהבת אותם וקשה לי לשמור על הסדרי הראייה. שום טיפול לא צלח. היום אני בקושי רואה אותם, ובגלל המצב הנפשי והחרדות לא מצליחה לתקשר עם בני אדם. אין לי חברים או שכנים שאני מדברת איתם. יש לי בעיות עיכול קשות כל תרופה שלקחתי גרמה לי לעויתות ובעיות בכליות. אני שונאת ומפחדת מרופאים ואין לי כסף לטיפול פרטים. השגתי יחידת דיור זולה עם חצר אבל זו שכונה מלאה בעבריינים שרק מציקים לי ואפילו לצאת החוצה קשה לי כי הם קולניים מפחידים אותי ומציקים לי לפעמים. הכי גרוע דו הבושה והלבד עם השנים נהיו לי גם עיוותים בפנים ובעיות רפואיות. אני באמת רוצה להאמין שיש סיבה לכל זה. משהו שעשיתי בגלגול הזה או בגילגולים קודמים. הבעייה שהמצב הבריאותי והבדידות גורמים לי להתייאש. אני יודעת שיש עוד אנשים שסובלים אבל אני פשוט לא יכולה להתמודד עם זה. תודה על ההקשבה


תגובות

קרן3331
24/10/20 13:37

אין לך שום סיבה להתבייש, את אדם שורד, למרות כל מה שעברת. אחרים במצבך היו מוציאים את התסכול על קטינים בצורה אקטיבית וללא שום אשמה. את עשית צעד לקראת פתרון בזה ששיתפת כאן באומץ את הקשיים שלך. האם לילדים יש את מספר הטלפון שלך?

איזבל5
24/10/20 14:27

יש להם והם מעוניינים בקשר. אבל אין לי מה לתת להם וזה כ'כ כואב.לפעמים הייתי מעדיפה שהם לא ירצו אותי או שאני לא אהיה פה וככה הם יוכלו להשלים עם זה שאין להם אמא. מה זה שווה שיש לך אמא אם היא חולה ולא מתפקדת.בנקודת ראייה של ילד אמא לא רוצה אותי אבל זה לא נכון

קרלוס3
24/10/20 13:48

את לא לבד

מיצמיץ
24/10/20 13:56

את חזקה ומרשימה. לוקחת אחריות ולא מאשימה. מתמודדת עם הקשיים באומץ! אנשים שלא בלופ של חולי ותרופות והתמודדות נפש, לא מבינים את הקושי והסבל שהתרופות גורמות וכמה קשה להתמיד איתן כשגורמות לך להרגיש ככ רע...אולי לקבוע הסדרי ראייה פעם בשבוע שבועיים כרגע כדי שתוכלי להצליח? אולי במרכז קשר? אל תתייאשי, לכולם קשה עכשיו וצריך להחזיק את הראש מעל המים עד שישתפר.

איזבל5
24/10/20 14:21

תודה כ'כ ריגשת

רמי.-.מתנדב.ער
מתנדב ער"ן
24/10/20 14:11

אני קורא את הקשיים שאת מתארת, ואת הסיפור הנוגע ללב שעברת.. ואיכשהו מה שעולה בדעתי הוא לנסות לראות את האהבה שבלבך שהרצון להתראות עם ילדיך הוא חלק מזה.. ודרך ההבחנה בכך, לראות את עצמך כראויה לאהבה ולטוב.. ככל שתפתחי לזאת, העולם יילך ויפשיר, כך אני מאמין, ויש יותר סיכוי שכחלק מהתהליך הזה ייפתח שער למפגש מחודש עם יקיריך, ועל הדרך עם עוד אנשים.. כמו שכתב כאן מישהו, את לא לבד.. וככל שתראי זאת, זה עשוי להתרחש גם במציאות של חייך..

קרן3331
24/10/20 14:57

איזבל יקרה מאוד אם הם מעוניינים בקשר מדוע את מרגישה שאין לך מה לתת להם? ילדים יודעים מי טוב להם ומי לא. את טובה להם, תני להם את עצמך, כי את טובה וראויה:heart:

איזבל5
24/10/20 15:04

בגלל המצב הנפשי

איזבל5
24/10/20 15:04

והגופני

קרן3331
24/10/20 16:05

אפשר לדבר בטלפון בתור התחלה, כשאת יחסית רגועה ולא סובלת מכאבים, יחסית. תתחילי בקטן... אפשר גם להמשיך לנצח בקטן... את האמא הכי טובה לילדים שלך. אין אמא שיותר טובה להם.

תום88
24/10/20 16:40

יקרה,את נפלת עמוק בעבר,נחבלת נפשית ופיזית,אבל את קמת,וגם כשנפלת עדיין הצלחת לחשוב על טובת ילדייך ולא להשתמש בהם כתירוץ או קלף או כל משהו אינטרסנטי...זה מרשים בכל קנה מידה.
הילדים רוצים קשר איתךואת חוששת שאין לך מה לתת להם
ובכן יקרה ,ליסטני,יש לך אהבה לתת להם,אהבת אם חזקה,והוכחת את זה
ליסטני מס' 2,ילדים קודם כל והכי חשוב רוצים לדעת שאוהבים אותם והם רוצים לדעת,זה יכול להתבטא באמירה ,מבט,קשר עין,דמעה וחיוך ועוד אבל יותר מכל בפשוט רק להיות שם מידי פעם...
ואת יכולה,כי את אוהבת אותם,וכשתסבירי כמו שהתבטאת פה בשפה שלהם למה את לא איתם ואת הבחירות שלך לטובתם
תתפלאי,הם יבינו.לאט לאט צעד צעד,רק לגעת בקצות האצבעות..
את יכולה

 
no-one
24/10/20 16:53

אני מקווה שתצליחי להתמודד על הכל, לתקן את ההזנחה שעברת ולהצליח להתמודד עם החיים שלך, עם התפקוד ועם השמירה על הגוף שלך, אני בטוח שזה מסע מאוד קשה, אני מקווה שתצליחי להתמודד, לשמור על עצמך, ולהיעזר בסביבה שלך, ולאט לאט תצליחי להתחזק ולהתקרב עוד לילדים שלך וגם לטפל לאט לאט בכל הדברים שאת מתקשה בהם עכשיו, :heart: :heart:

אורי-בורי
24/10/20 22:19

בהצלחה