מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

קולות פוקדים

אנונימי
אנונימי
18/11/20 7:26
1 תגובות

אני חש וחושב על קולות שזה המחשבה שלי קול של גבר המלווה אותי ונותן לפעמים פקודות לפגוע באחירים/בעצמי /ברכוש איך איך נפטרים ממנו איך חיים בלי מחשבות/קולות והאם זאת מחשבה או קול פוקד?


תגובות

צל-לילה
19/11/20 22:23

בשום פנים ואופן זה לא קול פוקד. זה קודם קול שאתה תופס שהוא לא החלק של האני האינטיגרלי שלך. לדעתי זה קול פנימי, כלומר אם תנסה להקליט אותו זה לא יעבוד - ואז זה כנראה חלק בלתי מודע אצלך. יתכן שמדובר במשהו שהוא יותר כמו פיצול אישיות חלש ומנותק. תנסה לבדוק בכיוון הזה ואשמח אם תשתף אותי במה שתמצא. אני נמצא גם בקבוצה הרגילה של הסכיזופרניה וכשיהיה לך זמן, ממליץ לך לקרוא חלק מהמאירים שכתבתי. בברכה, צל לילה. (כמו כן קרא על לוגיקת לחישה שכתבתי לפני כחודשיים בקבוצה הרגילה. מומלץ למקרה שלך. ואגב אם אתה מאמין בדת וזכותך, אז זה לא חייב להיות אלוהים זה יכול להיות גם שד רע או דיבוק. אבל במובן החילוני, זה חלק תת מודע שלך ומנותק ממך שאתה לא חי איתו בשלום או שצריך לשנות אותו ולהחזיר לך עליו את השליטה. אני אבל מקבל אגב גם פרשנויות של אמונה כתקפים, אבל מכיוון שאני ספק שמגרש שדים יעבוד, בוא נקבל את הגירסה החילונית חח. ומוזמן לרשום לי גם בפרטי בנוגע לבעיה שלך, אל תרגיש נבוך, גם לי יש את הפרנויה שלי.