מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' הוברט אילה
פרופ' הוברט אילה
אונקולוגית בכירה, מנהלת המרכז לגידולים במערכת העיכול ,מכון שרת ,בית חולים הדסה עין כרם. מרצה בכירה באוניברסיטה העברית ויושבת ראש הקבוצה הישראלית לגדולי מערכת העיכול תחת האיגוד האונקולוגי.
ד
ד"ר רוית גבע
אונקולוגית מומחית בגידולים ממאירים במערכת העיכול מבית חולים איכילוב.
דניאל זכריה
דניאל זכריה
דיאטנית קלינית, המערך האונקולוגי ומרפאות גידולי מערכת העיכול בית חולים איכילוב.

היי שלום

09/12/20 13:59
6 תגובות

עברתי חודש שעבר ניתוח בכריתת מעי הגס הימני עקב גידול
לאחר הביופסיה שהגיע חודש אחרי הניתוח התברר לי שהגידול הכן
המעי הגס גידול נוירואנדוקריני
כמובן ששלחו אותי למעקב אנקלוגי ואנדקרינולוגיה (עוד לא הייתי)
האם יש לי מימה לחשוש מהתוצאות גם אם זה לאחר הניתוח ? מה יהיה המשך התהליך הטיפול ? תודה לעונים.


תגובות

איילוו
12/12/20 8:51

היי אדוארד, קודם כל, אני מבהיר שאני לא סמכות רפואית, ומדבר רק מתוך ניסיוני האישי (סרטן מעי שלב 4 עם גרורות לכבד, אובחן לפני שנתיים). מניח שכבר יש לך תור לפגישה עם אונקולוג/ית שיפרוש בפניך תוכנית מעקב והמשך טיפול. אני ממליץ מאוד להגיע לפגישה עם עוד מישהו/מישהי שיוכל להתרכז. חוצמזה, זה שעברת ניתוח מוצלח זאת סיבה לשמחה! מניח שכבר עברת סי טי או mri? אם לא, זה בטח בדרך. תוכנית הטיפול אחרי ניתוח משתנה מאדם לאדם. אני קיבלתי סידרה ארוכה של טיפולי כימותרפיה מונעת, אבל לא עשו לי הקרנות. יש כל מיני אופציות, והן בטח יוסברו לך במעקב. בינתיים אתה מוזמן להמשיך להתייעץ ולהתלבט איתי עם יש לך צורך. מאחל לך שלווה ובריאות אייל

אדוארד-
12/12/20 15:16

היי אייל תודה לך אני פשוט מבולבל ולא כל כך הבנתי מהמכתב הפטלוגי האם אני נמצא בסיכון ויש לי מה לחשוש מהתוצאות הביופסיה ? שאני עדיין חולה סרטן ? או שהסכנה הגדולה מאחורי אחרי כריתה והניתוח ושאני יכול להיות רגוע ?

איילוו
12/12/20 15:20

אני לא איש רפואה, אז אני לא יכול לענות לגבי הדוח הפתולוגי. אם זה גורם לך לחרדה ומקשה עליך לנוח ולהתאושש מהניתוח, הייתי מנסה ליצור קשר עם האונקולוג ולקבל קצת פרטים, כדי שתוכל לנוח ולהרגע.

אדוארד-
12/12/20 17:20

למה הרופאים לא מגיבים פה ?

ד-ר-רוית-גבע
מומחה כמוני
אונקולוגית מומחית בגידולים ממאירים במערכת העיכול מבית חולים איכילוב.
13/12/20 9:43

שלום אדוארד, לצערי זה אינו הפורום למעבר מלא על פאתולוגיות והסברים נרחבים. חשוב מאוד לשבת עם האונקולוגים והאנדוקרינולוגים לשיחה על הצעדים כעת. סביר שתשלח להשלמת ברורים ובהתאם לזה יוחלטו הצעדים. במידה ויש שאלה נקודתית נשמח לעזור.

איילוו
13/12/20 10:04

אדוארד, מהניסיון שלי, האונקולוגים מודעים לכך שקשה לנוח כשאתה במצב של אי וודאות וחרדה, וינסו לעזור ככל שהם יכולים.