מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניקהילת סכיזופרניהשיחות טלפוניות בשבילי

שיחות טלפוניות בשבילי

13/12/20 23:18
3 תגובות

היי , בן 20 , אוטיסט בתפקוד גבוה , מאוד בודד וזקוק לשיחות טלפוניות , גם לשיחות למטרות פנאי , וגם לפריקה ושיתוף של הקשיים שלי , אשמח לעזרה ממי שחושב שיכול לעזור , תודה .


תגובות

צל-לילה
16/12/20 23:37

היי, בהצלחה. פה אבל זה לא פורום של אוטיזם, אלא של סכיזופרניה, אין קשר או רלוונטיות כלשהי, מלבד שאפשר לשייך גם אוטיסטים לקהילת הנפש הרחבה יותר. בכל זאת, אני מקווה שיהיו מתנדבים, כי מבדידות יש גם סכיזופרנים שסובלים ואז גם להם יהיה עם מי לדבר (ואפשר לשלוח לו הודעות בפרטי, למעוניינים) וגם לך, עסקה ששני הצדדים מרוויחים ממנה. ואגב בניגוד לדיעות הקדומות, אין לך אפילו שגיאת כתיב אחת במה שרשמת. יש פורום מתאים להיכרויות וליצירת קשרים, אני חושב שזה יועיל לך יותר לרשום גם שם: https://www.camoni.co.il/%D7%A0%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%94%D7%9B%D7%99%D7%A8 בנוסף, חיפשתי פורום או קבוצה של אוטיזם וראיתי בחיפוש 5400 פעמים שאוטיזם הוזכר בפורומים בכללי, אבל לא ראיתי קבוצה מתאימה. אז החלטתי לפתוח קבוצה כזו, אין לי מאמרים לרשום שם, אבל ככה אנשים יוכלו למצוא מקום מפגש מתאים עם מתמודדים אחרים ובני משפחותיהם עם אוטיזם. אני אסיים את התגובה, אפתח קבוצה כזו (בהתנדבות), ואתן לך קישור אליה. אני לא חושב שאני אתערב בשיחות או משהו או יהיה פעיל בקבוצה, כי אני לא מבין הרבה בנושא, אבל כמו שאמרתי, יהיה מקום מפגש לאוטיסטים ובני משפחה ומתעניינים בנושא, לא צוות.

צל-לילה
16/12/20 23:44

הנה קבוצת "אוטיזם", רק יצרתי את הקבוצה, אתם כבר תרשמו דברים. מוזמן להצטרף, ובינתיים מכיוון שזה רק נפתח לחכות לעוד אנשים שיצטרפו, תוכל לרשום גם שם את המודעה. ושוב.. שיהיה בהצלחהה :) https://www.camoni.co.il/אוטיזם

שם.בדוי2
22/12/20 19:14

מאוד מאוד מתנצל על האיחור בתגובה שלי , הייתה תקלה בניסיון שלי להתחבר לחשבון שוב אחרי שבטעות יצאתי ממנו ... סיפור ארוך עד שהצלחתי להיכנס שוב ; בכל אופן , אפרסם בקבוצה של האוטיזם שפתחת את הפוסט , רק בקשר ללינק התגובה שלך למעלה יותר , לא הצלחתי לפתוח אותו , תוכל לשלוח לי אותו בהודעות הפרטיות כאן בבקשה ?