מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

מחשבות טורדניות

16/01/21 21:44
3 תגובות

לאחרונה נחשפתי למקרה של קרוב שהתאבד
משום שאני סובלת ממחשבות טורדניות לקחתי את זה נורא קשה והתחלתי לחשוב שחלילה זה יקרה גם לי. עכשיו אני מתחילה להיות מודעת למצבי הרוח שלי ומפחדת מדכאון ומקשיים משום שהבנתי שזה קשור להתאבדות. משתפת ורוצה לשמוע האם מישהו נתקל בדבר דומה?


תגובות

run
17/01/21 0:34

המילה היא חלילה , את לא רוצה שזה יקרה לך . כולנו לחוצם עכשיו מי מחרדה , מ מדכאון , ומי מבדידות . טוב עשית ששיתפת כאן במחשבות הטורדניות שלך בסגר שנכפה עלינו קל לחשוב מחשבות טורדניות כשאת חושבת על כך קבלי את המחשבות , תחבקי אותן ותפרדי מהן לשלום .

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
17/01/21 8:42

אליה קודם כל ברוכה הבאה לקהילתנו. נקווה שתמצאי פה מקום לשיתוף, לפריקה לחיבוק ואולי גם לעצה פה ושם. אין ספק שחווית ארוע טראומתי ומוחך מעכל אותו בדרכו הוא. עשית מעשה ושיתפת פה. נסי גם למצוא מישהו/מישהי שתוכלי לשתף גם במציאות הפיסית. בכל מקרה חיבוק גדול לימים לא פשוטים.:heart:

תום88
17/01/21 9:05

היי אליה ההחשפות שלך למקרה של אדם שאת מכירה והתאבד היא באמת לא פשוטה ואף מטלטלת וכשיש מחשבות טורדניות שאין לנו שליטה עליהן וככל שחושבים על לעצור אותן אז בהחלט הן מתבססות יותר ועלולות לפגוע יותר באיכות החייםוללחוץ על עוד טריגרים, חלק מהאסטרטגיות להילחם בזה היא דווקא קבלה ופירוק המחשבה מנשקה ולהתבונן בה מהצד ולתת לה לחלוף כמו רכב בכביש. כל הכבוד לך שאת מודעת לזה וכדאי ואפשר לטפל/להקל,אפשר לבדוק טיפולי CBT שעשויים להיות יעילים ולמנוע מהמחשבות הטורדניות להשתלט וללחוץ על אותם טריגרים.