מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה
כמוניאישיות גבוליתנמאס לי מהתקפים בלילה נמאס ליייייי :( :( :(

נמאס לי מהתקפים בלילה נמאס ליייייי :( :( :(

17/01/21 6:13
3 תגובות

*אני מקווה שזה לא יותר מדי. אבל בתור נפש אמן אני מרגישה שחובתי לתת גם מעומק דם לבי. אז הנה אני מנסה*

לא שוב. לא שוב.. הפחד הכל כך עמוק הזה מכרסם אותי מבפנים.. זה לא משנה כמה אני אוהבת את החיים. מאמינה בהם. רוצה בהם. הוא פשוט כופה עלי את המוות. הוא פשוט גורם לי לצרוח מבפנים שאני רוצה למות. די. לא יכולה יותר. אבל אני רוצה. אני יודעת שמשמעות החיים הם הרבה הרבה יותר מאשר המשמעות של טוב ורע ונעים וסבל ושמחה ודיכאון. והכל. אני רוצה את החיים! אני רוצה לממש את המתנה הכל כך מיוחדת שהם. "ובחרת בחיים".
אני רוצה כל כך.. לתת בעולם הזה. לשמח את הגוף שהנשמה שלי נמצאת בו.
אני כל כך רוצה.. כל כך.. יותר מהכל. זה מה שמחזיק אותי. אני כל כך רוצה.. אני כל כך רוצה..
אבל בהווה. במציאות. מבפנים. הנשמה שלי צועקת לצאת. לסיים. להתאחד עם הגיהנם. ואני סובלת כל כך. מלהרגיש ולחוש דברים שלא מציאותיים. זה עמוק יותר. זה החושך שמכרסם אותי מבפנים. זה הפחד הכל כך עמוק הזה שמשתלט עלי. על האישיות שלי. על החוויה שלי. מעבר לכל דבר אחר.. בלי שום היגיון. בלי שום סיבה. בלי שום סיבה עכשיו.
ואני מתפתלת מכאבים לא קיימים. לא מציאותיים. הצעקה בראש שלי. בלב שלי. בכל הגוף שלי. מכל עבר.. לא עוזבת אותי. צועקת כמו צעקה של סרט אימה. כאילו שד נכנס לתוכי. זה לא הגיוני. זה לא מציאותי. הסבל האיום הזה. הכאב הזה.
זה עולם מקביל. מציאות מקבילה. אבל היא כל כך עוצמתית. היא הרבה יותר דומיננטית לי מהעולם האמיתי. השד הזה. הוא חווה בשבילי.
ואני יודעת שגם זה.. זה לא רק בשבילי. אני פוגשת סבל של העולם. צעקה של העולם. וככל שאני אצליח לפגוש את זה. ולרפא. ולהתגבר. אני אוכל לתת מזה בעולם. אני אוכל לעזור לאחרים בחושך שלהם. בסבל שלהם. אני אוכל לראות אותם. כל מה שצללים מסתירים.
ואני מתפללת כל רגע. שככה יהיה. וזה מה שמחזיק אותי. אני כל כך אוהבת את העולם הזה. אני כל כך אוהבת את האנושות. כל כך רוצה בטובת כולם. באמת באמת. באמת ובתמים. אני כל כך רוצה להשאר פה. וללמוד איך להפוך הכל לקבלה וממנה לנתינה. אני יודעת שיש כל כך הרבה מה לתת מהחושך הזה.. אני יודעת שנפילה היא לא רק בשבילי. יחד איתי אני גם מרימה אחרים. שלא יכולתי להרים אם לא הייתי נופלת. שלא יכולתי לראות אם לא הייתי נופלת.
אני יודעת שבאמת באמת אין כזה דבר נפילה. אין גבוה ונמוך. תמיד אני חלק מהעולם שתמיד בעליה. וההליכה הזאת אחורה היא לא באמת הליכה אחורה. היא לקיחת תנופה. אני יודעת את זה. וזה מחזיק אותי. רק לדעת. לדעת גם בלי להרגיש.
ויחד עם זה. יחד עם כל האור שבתוכי. וכל הידע. וההעמקה. והרוחניות. וכל מה שאני עמלה עליו. יחד עם כל זה אני פוגשת את הצעקה האיומה הזאת. שברגע הופכת אותי לגופה. לבנה. חיוורת. מפוחדת. שאיבדה שליטה על הרגש. ועל הגוף. ועל המבט על העולם. שהחליף אותו עולם דמיוני ודומיננטי יותר ממנו.
בן רגע תפיסת המציאות נמחקת. אני יודעת שיש מציאות. אני יודעת מה יש כאן. מה העובדות. אבל החוויה. החוויה חווה משהו אחר לגמרי מכל זה. המראות בראש. אני יודעת שזה לא אמיתי. וזה לא מונע ממני לראות את המציאות. אבל היחס. התחושה. היא כאילו באמת אני במקום אחר. עם מציאות אחרת. מראות אחרים ממה שיש כאן. ואליהם אני מגיבה. לא אל המציאות.
רק אותם אני מרגישה.
אני צריכה. אני צריכה שמישהו יהיה כאן. וייגע בי. ויגיד לי עם קול מהעולם הזה. שיגיד לי שאני מחוברת. שיגיד לי מה יש במציאות באמת. למרות שאני יודעת. שיגיד לי. ולא יוותר. שיגיד לי רק שאני מוגנת. שיגיד לי רק מה המציאות עכשיו.
שיגיד לי את כל מה שאני יודעת. ולא יודעת. שיאמין בי. גם כשאני ככה. מישהו. שיחזיר לי את האפשרות להתחבר אל המציאות. גם אם אני מנותקת כל כך. גם אם יש לי עוד עולם. אחר. שלא כאן. שאני מתמודדת גם איתו. והוא מכרסם אותי. מוציא ממני דיבור שונה. רגשות מוגזמים. התנהגות לא תואמת. הזיות.
אני לא יכולה לבד. אני לא מצליחה להתחבר לבד.
הסבל הזה.. הלא קיים הזה. בשבילי הוא יותר מקיים. יותר חזק מדברים קיימים. אני מתפתלת מכאבים. מסבל. אימה. הגוף כבר לא שלי. הרגש לא שלי. הנפש. הכאב הזה. הצעקות האלה. הצילו.. אני רוצה להפוך אותם לתרופות. אני יכולה אני יכולה!! אבל הסבל הזה.. אוי הסבל הזה.. הצילו.. הלוואי שהיה פה מישהו. אני לא רוצה למות באמת.. אבל זה מכריח אותי. זה רוצה בשבילי. זה מכרסם אותי מבפנים. הצילו. אני מתפתלת מכאבים איומים ולא קיימים בכלל. אני כלואה בעולמות האלה.. אל תפחדו ממני בבקשה. תעזרו לי. זה התפקיד שלי. זאת הדרך שלי. תעזרו לי גם ככה להתחבר לעולם. תעזרו לי להתרפא. ולרפא.. ליצור. הכאב נועד להפוך לאמנות.. אוי הכאב הזה הכאב הזה.. הצילו.. אל תפחדו ממני. מהפחד שלי. בבקשה. הצילו..

#ייסורי אמן.


תגובות

רחלי-100
17/01/21 6:20

נטיעה אני שמה איתך בחושך הזה, בכאב הבלתי מוגדר הזה וגם, בכמיהה הזו לקום ליום חדש, יום שהשמש תפציע ותגיה ותרגיע

יוסי.82
מנהל קבוצה
מתמודד עם קשיים נפשיים כבר המון שנים, C-PTSD עם אישיות על הגדר ועדיין חולם להיות נורמלי, אבל החיים הפכו אותי לפסימיסט ציניקן או יש האומרים אופטימי עם ניסיון, מתמודד למעלה מ12 שנה עם הרבה שיט ומשתדל לקום להלחם כל יום ביומו. כיום כאשר אני כמעט נושק ל40 , מנסה ללמוד מחדש איך הולכים ואיך מדברים, בפעם המי יודע כמה בחיי- נשברתי לרסיסים ואני אוסף את חלקיי
20/01/21 22:41

אני צריך סיגריה, תגובה בהמשך.

יוסי.82
מנהל קבוצה
מתמודד עם קשיים נפשיים כבר המון שנים, C-PTSD עם אישיות על הגדר ועדיין חולם להיות נורמלי, אבל החיים הפכו אותי לפסימיסט ציניקן או יש האומרים אופטימי עם ניסיון, מתמודד למעלה מ12 שנה עם הרבה שיט ומשתדל לקום להלחם כל יום ביומו. כיום כאשר אני כמעט נושק ל40 , מנסה ללמוד מחדש איך הולכים ואיך מדברים, בפעם המי יודע כמה בחיי- נשברתי לרסיסים ואני אוסף את חלקיי
20/01/21 23:18

השד הזה שלך, אני קורא לו מפלצת. זו המפלצת שבתוכי ואיתה אני חי בתקווה לקחת את המושכות, ולהצליח מתישהו להחזיר את השליטה לחיי. אני קורא אותך, אני קורא את המאבק שלך, את הרצון שלך להאיר ולא לוותר אף על פי ויחד עם הכול. אנו חיים ברכבת הרים וככזו היא עולה ומגיעה לפיקים אך יחד עם זאת  גם יורדת מהר למטה בלי להודיע מראש. בנק' החלשות, החשוכות, ברגעים הבודדים האלו כאשר את מרגישה שאת הכי לבד בעולם, תדעי שאת לא. תדעי שאיתך יש עוד אנשים, שקוראים אותך ושותפים לכאבך. כולנו מוצאים את עצמנו כך או אחרת במילותייך כל אחד בכאבו שלו. אתה יכול להכיר את האחר עד כמה עמוק שתוכל להכיר את עצמך, ועל אותו המשקל גם כאב וגם שמחה. כאבך אינו זר לנו, מילותייך אינן חותכות בנו, אנו חיים עם הכאב הזה גם, כל אחד בצורתו שלו, והכתיבה הזו, הפורקן הזה של "להקיא" את עצמנו החוצה (כמי שהתמודד גם עם הפרעות אכילה בעברו, הביטוי הזה נכון לי כפליים), את הגוש השחור האפל הזה, את הכאב שלנו, להוציא אותו החוצה ולתת לו קיום, לתת לו מקום במרחב, להבין שהוא חלק מאתנו, וכמו שהוא הגיע ונחת כרעם ביום בהיר, כך הוא יתמסמס וילך, אמנם יחזור הזבל, אבל הוא גם מתמסמס ונעלם. 

 כל יום קמים לקרב חדש על נשמתנו, כל יום ביומו. אחרים לא יבינו כמה אנרגיה אנחנו מאבדים במלחמה הזו, זה מעייף אני יודע, אבל אנחנו חייבים לעצמנו את הניסיון.

חיבוק חזק חזק גם בימים תכולים ובעיקר בימים מעוננים.