מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר איתן גור
מנהל המרכז להפרעות אכילה ומשקל במרכז הרפואי ע"ש חיים שיבא, תל השומר.
דנה צינמן ליטרט
דנה צינמן ליטרט
פסיכולוגית קלינית. למדתי באוניברסיטת תל אביב, אני מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים. אני עובדת כבר הרבה שנים במערך להפרעות אכילה לילדים ונוער בתל השומר, תחילה כמדריכה במחלקה להפרעות אכילה, בהמשך פסיכולוגית באשפוז יום, עשיתי את ההתמחות האשפוזית במחלקה וגם את התזה כתבתי בנושא הפרעות אכילה והפחד מהחיים. בשבע השנים האחרונות אני פסיכולוגית במרפאה להפרעות אכילה (הייתי שותפה בהקמתה). בנוסף, יש לי קליניקה פרטית ברמת השרון שם אני מטפלת גם בבוגרות המתמודדות עם הפרעות אכילה.
מורן וילנר סקאל
מורן וילנר סקאל
שלום, אני מורן, פסיכולוגית לאחר התמחות קלינית. בשנים האחרונות עבדתי במרפאה וגם במחלקה להפרעות אכילה לנוער בתל השומר. בעבודתי פגשתי מקרוב את המצוקה, הקושי והמורכבות שפוגשות המתמודדות ופוגשים המתמודדים עם הפרעות אכילה, ונושא זה קרוב מאוד לליבי. כיום יש לי גם קליניקה פרטית בצפון תל אביב : https://www.moranws.com/ אני מאמינה שחלק חשוב מתהליך ההחלמה הוא היכולת לא לחוש לבד, בייחוד במצבים וברגעים בהם נדמה שאף אחד אחר לא מבין מה עובר עלייך, והתחושה יכולה להיות מאוד בודדה. לתחושתי, כל אחת וכל אחד ראויים לחיות חיים מלאים ועשירים, ואני מאחלת לך להצליח להגיע לכך!
אפרת וייס שורץ
אפרת וייס שורץ
נעים מאד, אני אפרת, דיאטנית קלינית, בעלת 12 שנות ניסיון בטיפול בהפרעות אכילה במבוגרים ובמתבגרים. בוגרת תואר ראשון בתזונה מטעם האוניברסיטה העברית ובעלת תואר שני במדעי הרפואה מטעם אוניברסיטת תל אביב. דיאטנית קלינית בצוות הטיפולי של המרכז להפרעות אכילה במבוגרים במרכז הרפואי שיבא תל השומר, חברה בצוות הטיפולי במסגרת הדיור המוגן של הבית השיקומי לנשים מחלימות מהפרעות אכילה בהוד השרון, ומטפלת במבוגרים ובמתבגרים המתמודדים עם הפרעות אכילה בקליניקה פרטית בהרצליה.

תל השומר

19 תגובות

הייתי השבוע באינטייק בתל השומר.
המצב שלי מאוד הדרדר ואני לא בטוב. ואני בהכחשה. בהכחשה שאני חולה מספיק. כבר תקופה הסביבה שלי חותרת לכיוון של אשפוז. ואני תמיד אמרתי שיש לי תקווה עדיין לטיפול מרפאתי נראה מה יהיה אחרי האינטייק.
אז השבוע היה האינטייק והיא אמרה שכנראה זה יילך לכיוון של אשפוז...
אני מתה מפחד מזה, מהאשפוז עצמו ומהשלכות שהוא יביא.
אני לא יודעת מה נכון לעשות. מצד אחד אני לא רוצה לעצור את החיים שלי את העבודה ובלימודים מצד שני יש יותר ויותר ימים לאחרונה שאני מיואשת מההפרעה ומתה שיקחו אותה.
אשמח לעצות.
בנות שהיו שם, אם אוכל לדבר איתן.
תהש בוגרות לא נוער... תודה!


תגובות

היי, אני מבינה אותך מאוד( ההכחשה והפחד..) אני הייתי שם..עצרתי את החיים שלי..אבל במובן מסויים קבלתי חיים. לא אשקר זה לא קל. אני עזבתי ילדים קטנים בבית וגם עשיתי הפסקת מהעבודה( ואני מתפרנסת יחידה..) אבל אם הם אומרים לך אשפוז תעשי את זה למרות הכול ולמרות הקושי( ויש קושי..)כי לחיות ככה זה לא שווה.תני לעצמך הזדמנות לחיות באמת.. הצוות שם בשבילך.בשביל לעזור לך.. ממליצה מאוד!!

תודה רבה על העידוד!!! צריכה להמשיך להכניס את זה לעצמי לראש...זה כל כך קשה. אשמח אם מתאים לך לדבר בפרטי לשאלות וכאלה...

תשאירי אפשרות ליצור עמך קשר( טלפון/מייל)ואני אשתדל לחזור אליך. אני לא מעוניינת להיחשף באתר...

תודה!! כותבת לך בהודעה

mouche
24/01/21 11:43

זה לגמרי תלוי במצב וכדאי לך לחשוב טוב טוב עם עצמך מה נכון לך. נסי לשים את כל הרגשות בצד לרגע ופשוט עשי רשימה עם כל הדברים שתרוויחי ותפסידי מאשפוז, כולל המצב בו את נמצאת. רק את מכירה את עצמך ויודעת בדיוק למה את מסוגלת ומהם הכוחות שלך. לפני כמה שנים הייתי אמורה להכנס לתל השומר, בעידוד של המטפלים שלי. ביום של האשפוז החלטתי שזה צעד שלא נכון לי. הדיאטנית, שבהתחלה היתה מאוכזבת מההחלטה שלי, אמרה לי אחרי שנה שעשיתי החלטה נכונה. אבל זה באמת תלוי בן אדם ותלוי בסיטואציה בה את נמצאת כרגע. ממה שכתבת, ברור לי שאת לא בהכחשה. את מודעת למצב שלך, אחרת לא היית מודעת לעובדה שאת לא מרגישה "חולה מספיק" (מי מודד מה זה מספיק? איפה הגבול? חוץ מהקבר, שממנו אין חזרה). את בוגרת ויודעת בדיוק מה המצב שלך. עכשיו עליך רק להעריך את עוצמת הכוחות שלך ולהחליט האם את מסוגלת להיות השוטר של עצמך (בלווי של צצות מטפל, כמובן) או שאת זקוקה לשמירה של 24/7

תודה על מה שכתבת! ממש עזר. אני חושבת שלא... לצערי.. ואני מתחילה להבין שאולי אשפוז זה הצעד הנכון באמת... פשוט קשה לי עם זה עדיין

לא-אני....
24/01/21 18:09

נדמה לי שההפרעה היא זו שעוצרת את כל החיים ושווה לקחת פוס לתקופה מאשר להמיך לא לחיות עם זה עוד הרבה זמן אני גם בדרך לשם יהיה בסדר נשמור אחת על השניה... :angry::angry::angry:

צודקת... את ברשימת המתנה?

דנה-צינמן-ליטרט
מומחה כמוני
פסיכולוגית קלינית. למדתי באוניברסיטת תל אביב, אני מטפלת בילדים, נוער ומבוגרים. אני עובדת כבר הרבה שנים במערך להפרעות אכילה לילדים ונוער בתל השומר, תחילה כמדריכה במחלקה להפרעות אכילה, בהמשך פסיכולוגית באשפוז יום, עשיתי את ההתמחות האשפוזית במחלקה וגם את התזה כתבתי בנושא הפרעות אכילה והפחד מהחיים. בשבע השנים האחרונות אני פסיכולוגית במרפאה להפרעות אכילה (הייתי שותפה בהקמתה). בנוסף, יש לי קליניקה פרטית ברמת השרון שם אני מטפלת גם בבוגרות המתמודדות עם הפרעות אכילה.
25/01/21 23:18

הי יקרה, זה מאד מובן שהאפשרות של אשפוז מפחידה ומלחיצה, אבל אני מאמינה שאם זו ההמלצה שקיבלת אז שווה לגייס את כל הכוחות והמשאבים כדי להילחם בהפרעת האכילה בדרך הזו, דווקא כדי שתוכלי לשים אותה מאחורייך ולהמשיך לחיות את חייך באופן מלא עשיר וללא עצירות נוספות. מקווה שהתשובות של הבנות פה יוכלו להקל, לעודד ולהרגיע במעט. שיהיה בהצלחה!

תודה רבה.. באמת התחלתי יותר להפנים שזה המצב וזה הצעד הנכון... פשוט עדיין קשה לי עם זה ויש הרבה פחדים

לא-אני....
26/01/21 12:13

כן ברשימת המתנה מתאשפזת כבר ביום ראשון הקרוב וזזזזההההה מפחיד מצד אחד אבל מרגיע מצד שני מישהו הולךלעזור לי להציל אותי מעצמי מחכה לך

ואוווו בהצלחה כמה זמן היית ברשימת המתנה? מאמינה בך!

לא-אני....
26/01/21 17:38

כמה קל להאמין באחרים שהם חזקים יכולים ומסוגלים וכמה מורכבת היא האמונה הפשוטה שגם לי יש כוחות ואני מסוגלת ויכולה ... תודה

ואו בול

רחלי-100
29/01/21 12:56

לא שהייתי שמה, אבל ממליצה לנצל את ההזדמנות שנמצאים שם בשבילך, גם בכדי להתקדם ולהתחזק ולצאת אחרת, וגם פשוט להחזיק את הרגע, את הטוב שברגעים את האנשים שאתם אוהבים וכל מה שאתם מאחלות לעצמכם (:

הי לך אהובה, יכולה להבין את הפחד . מה לא נודע.. ממה שיקרה שם .. אבל לפעמים באמת צריך לקחת פסק זמן מהכל.. כולל הכל ולטפל בעצמך עם כל הקושי והפחד .. מקווה שתלכי על זה , את אדם אמיץ.. ואני מאחלת לך המון הצלחה ❤️

תודה... כן אני הולכת על זה...

לא-אני....
15/02/21 22:46

מחכה לך ...

מחכה עדיין שיקראו לי...