מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר ואלרי אלוש
מומחית לרפואה פנימית וראומטולוגיה מנהלת המרפאה לפיברומיאלגיה מרכז רפואי תל אביב (איכילוב)
רן שורר
רן שורר
פסיכולוג שיקומי מומחה (MA), ונוירו-פסיכולוג. בעל ניסיון טיפולי בהתמודדות עם אנשים עם הסובלים ממחלות כרוניות בשלבים שונים בחיים. בשנים האחרונות ריכזתי את הצוות הפסיכולוגי במכון הראומטולוגי במרכז הרפואי איכילוב, ת"א. היום אני משלב עבודה בטכניקות שיקומיות במסגרת מרכז סגול לרפואה היפרבארית במרכז רפואי שמיר. העבודה הטיפולית שאני פוגש כרוכה פעמים רבות בהתמודדות עם שיקום התפקוד לאחר מחלות גוף-נפש, התמודדות עם כאב יומיומי ומציאת כלים מתאימים להתמודדות עם מחשבות שליליות הקשורות למצב.  במסגרת העבודה הטיפולית אני עושה שימוש בכלים טיפוליים שונים שיעילותם הוכחה במצבים של התמודדות עם כאב כרוני, כולל מרכיבים של טיפול קוגניטיבי-התנהגותי (CBT), מיינדפולנס ושימוש בכלים מתקדמים לעיבוד אירועי מצוקה וסטרס בעזרת EMDR.
ד
ד"ר עומר גנדלמן
ראומטולוג, רופא מומחה בכיר, במחלקה פנימית והיחידה הראומטולוגית בתל השומר. אני פועל ועובד בגישה בה הראומטולוג הוא הרופא שמרכז את הטיפול בחולה בצורה הוליסטית ומקיפה.

מובילי קהילה

שרון גור
שרון גור
מתמודדת עם פיברומיאלגיה ותסמונת התשישות הכרונית מזה 20 שנה. מכהנת כיו"ר עמותת אס"ף כ15 שנה.

סימבלטה

25/01/21 21:38
6 תגובות

לפני חודש אובחנתי כחולת פיברומיאלגיה, במקביל כבר 3 לטדשים יש לי קפיצטת שרירים בגטף, עשיתי בדיקות דם הכוללות cpk שיצא תקין, בפגישת ייעוץ אצל נוירולוגית, היא אמרה שהיא לא רואה סכנה למחלות המוניות אבל בגלל התלונות שלי, של כאבים בגוף, קפיצות שרירים בלתי פוסקות ונימול בגפיים, שמפריע לי מאודדד לישון, המליצה על שימוש בתרופה סימבלטה, מעיון בגוגל, התרופה הזו די מלחיצה, מישהו מכיר? השתמש? אולי כדאי לי להתחיל עם משהו יותר פשוט כמו לוריוואן?


תגובות

ד-ר-עומר-גנדלמן
מומחה כמוני
ראומטולוג, רופא מומחה בכיר, במחלקה פנימית והיחידה הראומטולוגית בתל השומר. אני פועל ועובד בגישה בה הראומטולוג הוא הרופא שמרכז את הטיפול בחולה בצורה הוליסטית ומקיפה.
31/01/21 20:53

הי אורטל סימבלטה היא תרופה ותיקה, מאושרת ורשומה לפיברומילגיה שעשויה לסייע בכאבי השרירים ותחושת הנימול אותה את מתארת . במידה ויש מרכיב חרדתי - גם כאן יש מקום לשימוש בסימבלטה. בהצלחה

רחלי--זמר
01/02/21 20:40

די עם התרופות הפסיכיאטריות לפיברו!!!! רק קנאביס רפואי מניסיון אישי של 12 שנים

שרי22
16/02/21 8:26

שלום רחל, אשמח לדעת איזה קאנביס את נוטלת שעוזר לך?

רחלי--זמר
21/02/21 11:47

כדאי לך להתקשר עם ד״ר יעקב פוגלמן, הוא מקבל בשר״פ+ בחיפה. הוא יעזור לך מאוד במציאת הדרך הנכונה לך וידאג לך לרישיון . רק אל תקחי סימבלטה! לא ליריקה, לא אלטרול. זה מטמטם את המוח ומוריד את רמות התפקוד. בהצלחה והמון בריאות!!!

מה.נשמע
09/03/21 0:12

היי רחלי לילה טוב.אצלי הפיברומיאלגיה מתבטאת בכאבים קלים מאוד בגוף פעם בידיים פעם ברגליים שבאים הולכים.זה יותר מפריע ומטריד מאשר כואב.במיוחד כשיש רוח קרה ואוויר קר.לפעמים אני מרגישה שיש לי מצב רוח רעואז דקה לאחר מכן אני מבינה שיש רוח קרה.אני לא רואה סיבה לקחת כדורים.מה שכן לוקחת בונדרומין פה ושם כדי להירדם.לא לוקחת קבוע.אבל ברוך השם בלי כדורים.בזמן האחרון כפות הרגליים שורפות זה שייך לפיברומיאלגיה.אצלי הפיברומיאלגיה התפרצה לאחר הפסקת המחזור.

שרי22
09/03/21 10:56

רחל היקרה, ראשית תודה שענית לי. אני חולה קשה כבר 25 שנה אני כבר אחרי סחמבלתה, ליריקה, ואלטרול טרמדקס ועוד מיני רבים שלא עזרן ועשו לי תופעות קשות. אני עם רישיון מעל שנה מנסה למצוא את הזנים שיקלו על הכאבים האיומים ושום דבר לא עוזר. לכן שאלתי מה את לוקחת מה עוזר לך???? האם הרופא שציינת יודע להגיד לי מה מומלץ לפיברו? כי ניסתי חזקים ולא עזר. תודה רבה.