מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' הוברט אילה
פרופ' הוברט אילה
אונקולוגית בכירה, מנהלת המרכז לגידולים במערכת העיכול ,מכון שרת ,בית חולים הדסה עין כרם. מרצה בכירה באוניברסיטה העברית ויושבת ראש הקבוצה הישראלית לגדולי מערכת העיכול תחת האיגוד האונקולוגי.
ד
ד"ר רוית גבע
אונקולוגית מומחית בגידולים ממאירים במערכת העיכול מבית חולים איכילוב.
דניאל זכריה
דניאל זכריה
דיאטנית קלינית, המערך האונקולוגי ומרפאות גידולי מערכת העיכול בית חולים איכילוב.

שינוי בצואה

01/02/21 11:14
2 תגובות

אני בן 28, לאחרונה אני שם לב לשינויים בצואה שלי , לפעמים אני רואה כדורים קטנים צהובים , ולעיתים גרגרים שחורים, בנוסף סובל מגרד בפי הטבעת ( פעמים בשבוע) , תחושת שריפה בעיקר בבוקר.
עשיתי בדיקת דם, בדיקות הדם היו תקינות ואין אינדיקציה לאנמיה.
הייתכן שמדובר בתסמונת המעי הרגיז? סרטן מעי ?


תגובות

ד-ר-רוית-גבע
מומחה כמוני
אונקולוגית מומחית בגידולים ממאירים במערכת העיכול מבית חולים איכילוב.
16/02/21 15:32

שינויים ביציאות יכולים לנבוע מגורמים רבים כולל זיהום. כדאי מאוד לפנות לגסטרואנטרולוג ליעוץ. יתכן שתזדקק להשלמת קולונוסקופיה.

nava123
18/02/21 15:17

חשוב מאד לטפל קודם לפני הבדיקה השריפה לא ברור אם בבטן הוושט? לי היה גם בבטן הבנתי דלקת .... כדורים לחומציות או לדלקת רופא המשפחה יחליט. החומצה או שריפה מחסלת חיידקים טובים וגם אינזמים קשה להם בסביבה חומצית. לתזונה יש להתייחס בחשיבות לבנתיים מציעה לך לאדות דבש לקחת 3 פעמים ביום לפני אוכל...ושקדים ללא קליפה. הדבש מאד עזר לי לתחושה של פצע בבטן. יש המון חומר לקרוא מה שלא מצאתי בעבר... בריאות טובה ובשורות טובות