מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' אורי אלקיים
פרופ' אורי אלקיים
מומחית לראומטולוגיה, מנהלת המכון הראומטולוגי במרכז הרפואי תל-אביב (איכילוב), יו"ר האיגוד הישראלי לראומטולוגיה.
ד
ד"ר חגית פלג
רופאה ביחידה הראומטולוגית בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים . מומחית בפנימית וראומטולוגיה. 
פרופ' מרב לידר
פרופ' מרב לידר
בוגרת ביה״ס לרפואה של אוניברסיטת תל אביב cum laude מומחית ברפואה פנימית (2000) ובראומטולוגיה (2006) פרופ׳ חבר קליני באוניברסיטת תל אביב. מחברת מעל 100 מאמרים ופרקים בספרים בתחום הפמפ, המחלות הראומטיות והאוטואימוניות. מנהלת היחידה הראומטולוגית במרכז הרפואי שיבא.

מובילי קהילה

רם בלס
רם בלס
יו"ר מתנדב בעמותת ענבר למחלות ראומטיות, אוטואימוניות ודלקתיות. מטפל כבר למעלה מ-20 שנה באישתי ומתמודדים יחד עם ראומטיק ארטריטיס (RA).
כמונימפרקים (ראומטולוגיה)התלקחות אחרי פייזר? אני זקוק לייעוץ דחוף

התלקחות אחרי פייזר? אני זקוק לייעוץ דחוף

25/02/21 14:02
1 תגובות

בעלי דיוויד סובל מ- spondyloarthritis sero שלילי, והוא - בהמלצת הרומטולוג שלו - התחסן בפייזר. שבועיים לאחר החיסון השני, בעלי חווה התלקחות של מחלתו. לפני החיסון נשלטה על מחלתו אם כי הוא התמודד גם עם תקופות של התלקחויות. שאלנו את רופא המשפחה שלו על האירוע החדש. היינו באורתופד שיעץ לנו להתייעץ עם ריאומטולוג שלנו. עד כה אנחנו מחכים שמכבי ניתן לנו תמיכה במטרה לקבוע פגישה דחופה עם הרופא שלו. ברגע זה בעלי לוקח את Arcoxia 90, וכמובן metotrexate. אני שואלת אם יש משהו אחר שאנחנו יכולים לעשות. אבקש לבצע את בדיקת הדם אינמונו כדי לראות איך הדברים מתנהלים.
דאגה מאוד לגבי זה, מבקשת עזרה.


תגובות

שלום רב אנו רואים בחודשים האחרונים מאז התחלת החיסונים התלקחות מסויימת של מחלת המפרקים אצל חלק מהמטופלים. לרוב זה דועך וחוזר לבסיס לאחר מספר שבועות.