מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ'-איתן-אוריאל
פרופ'-איתן-אוריאל
מומחה בנוירולוגיה, בעל תואר שני במחלות כלי דם של המוח. מנהל המחלקה הנוירולוגית מרכז רפואי בלינסון. מזכיר האיגוד הנוירולוגי בישראל.
ד
ד"ר אסף טולקובסקי
נוירולוג מתמחה בבי"ח בלינסון

מובילי קהילה

טל-פדרמן
טל-פדרמן
את המסע הנוירולוגי עברתי כשחטפתי שבץ מוחי בגיל 28, לאחר מכן הוכשרתי כמאמנת רפואית וכיום "עמיתה מומחית" בפרויקט שיקום אישי, בקופ"ח מכבי. יחד עם צוותי עו"ס אני בונה תוכניות שיקום ומלווה חולים מרגע המשבר ועד החזרה לקהילה. בנוסף אני גולשת,חובשת באיחוד והצלחה. ומרצה באוניברסיטת ת"א. יש לי קליניקה פרטית ואני מומחית בניהול משברים רפואיים. ספרים נוספים שכתבתי: הכל בראש- אוטוביוגרפי,המספר את מסע השיקום. את לא נראת נכה- ספר שירים ותובנות. המדריך למשתבץ הצעיר- ספרהומוריסטי עם כלים פרקטיים לתהליכי שיקום. למידע נוסף:  www.hakol-barosh.com  
איציק-ניסני
איציק-ניסני
הגמול לאדם על עבודתו אינו מה שהוא קיבל בעבורה אלא ההזדמנות להגשים חזונו .
כמוניאירוע מוחימה עושים לאחר ארוע מוחי

מה עושים לאחר ארוע מוחי

17/04/21 19:07
7 תגובות

האם אחרי ארוע מוחי(קל) יש סידרת פעולות שיש לבצע ? הארוע אצלי נמשך כ 15 דקות. אושפזתי ל 5 ימים באיכילוב והשתחררתי לאחר שלא גילו בבדיקות את הסיבה. האם מגיע פיצוי מסויים מהביטוח הרפואי? מה עם הביטוח הלאומי? אשמח לייעוץ.


תגובות

איציק-ניסני1
17/04/21 22:12

שלום.ראשית מאחל לך בריאות טובה והחלמה. אינני רופא. יש אירוע מוחי מסוג CVA קבוע ויש מסוג אירוע מוחי מסוגה TIA חולף . איך הגדירו הרופאים את האירוע שלך אם בכלל?! מקובל שגורמי סיכון לאירוע מוחי הנה מחלות רקע, לחץ דם גבוה, השמנה, כולסטרול גבוה, עישון פסיבי ואקטיבי.אבל יש למעלה מ25 אחוז שלא נמצא הגורם שמביא לאירוע מוחי. האם אתה נמצא בקבוצת סיכון הזו?! התסמינים של אירוע מוחי חולף או קבוע הנם דיבור לקוי, עיוות בפנים, קושי בהנפת גפיים, חוסר יציבות , לשון האם עברת את התופעות האלו?! האם במכתב השחרור כתוב שעברת אירוע מוחי?! בדרך כלל מעבירים סדרת בדיקות כמו CT, דם, קרוטידים, אקו לב ומכוונים אותך לתרופות מתאימות.האם זה מה שקרה?! אני מציע לך להבדק שוב אצל רופא נוירולוג מומחה ושל קופת החולים ולהמשיך במעקב. בהצלחה.

dromit48
17/04/21 22:15

תודה

dromit48
18/04/21 9:36

ענין נוסף בבקשה. אני מקבל זריקות פעם בחודש במרפאת כאב. האם החומר מנוגד לתרופות שאני מקבל? הם דורשים מהמרפאה אישור נוירולוג להמשך הטיפול בזריקות. (התרופות הם אספירין,פלאוויקס,פראבליפ,נקסיום,אספירין)

איציק-ניסני1
17/04/21 22:26

המשך. במידה ונשארו תסמינים שנמצאו על ידי רופאים מומחים כנוירולוג, אורטופד, סחרחורות, פסיכיאטר, פסיכולוג, רופא נשים, קרדיולוג, , לאחר האירוע נמוחי ושאינם נעלמים. וזה מקשה על נתפקוד היומיומי בהיבט של לבוש והנעלה,הכנת מזון ואכילה, מעברים והליכה, , רחצה, שרותים, ריכוז, חזרה לעבודה, זכרון, התמצאות צורך בליווי קבלת החלטות, חרדות, פונים לביטוח הלאומי דרך קו טלפון תמיכה" יד מכוונת" חינמי. אתם ממלאים טופס תביעה להכרה ב נכות הרפואית, אובדן כושר עבודה, שרותים מיוחדים, ניידות. לגבי חברת ביטוח פרטית פונים לסוכן הביטוח וצבקשים מומלץ לאחר שאושר לך הנכות בביטוח הלאומי לקבלת גמלת אובדן כושר עבודה . בשני המקרים תצטרכי לעמוד בפני בדיקת רופאים מומחים כמו נוירולוג, רופא שיקומי, פסחכיאטר, רופא תעסוקתי. ועוד. תוכלי לקבל פרטים נוספים באתר עמותת נאמן. מקווה שזה לא מצבך ומאחל לך לשכוח מהאירוע הזה לחשוב חיובי ומאוד ממליץ להיות לפחות השנה במעקב. של רופא נוירולוג רופא נשים קרדיולוג בדיוק לנושא של תסמינים של אירוע מוחי

dromit48
17/04/21 22:34

תודה מיסני. מאוד מפורט

dromit48
17/04/21 22:34

ניסני

איציק-ניסני1
20/04/21 12:02

תשובה לגבי השפעת טיפול תרופתי לשיכוך כאבים ותרופות מרשם שאת נוטלת. אינני רופא ואינני רוקח. מניסיוני האישי. במידה והיו מוסיפים לי או מדנים לי את הטיפול התרופתי הייתי פונה בראש ובראשונה לנוירולוג המתמחה בשבץ קרי מרפאת חוץ נוירולוגית שם אגיע לגורם המתאים שיוהל גם להתייעץ. ופניה מקבילה לא פחות חשובה הנה למרפאת חוץ אנדוקרינולוגית שתבצע ותעקוב ותמליץ. בהצלחה. למען הגילוי הנאות סבלתי מכאבים חזקים ביותר לאחר האירוע שעברתי ותוך כדי אשפוז ושיקום הפסיקו לי כדורים נגד כאבים בגלל הסכנה.