מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

פרופ' תניר אלוייס
פרופ' תניר אלוייס
מומחית בכירורגיה כללית וכירורגית שד מנהלת מערך השד במרכז הרפואי הדסה פרופ' חבר קליני בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית
עו
עו"ס אורית שפירא
* מנהלת מחלקת שיקום ורווחה של האגודה למלחמה בסרטן וחברת הנהלת 'האגודה הישראלית לפסיכואונקולוגיה'.   *מנחת קבוצות בכירה באגודה (קבוצת בוגרים צעירים, קבוצת נשים צעירות המתמודדות עם סרטן, קבוצת תמיכה לזוגות שאחד מבני הזוג חלה בסרטן, קבוצת תמיכה להורים שכולים ועוד) ואחראית על עדכון המידע של האגודה למלחמה בסרטן בנושא 'זכויות ושירותים, מידע לחולי סרטן'.   * בוגרת תואר שני בהצטיינות בעבודה סוציאלית (MSW), אוניברסיטת תל אביב. מומחית בתחום הבריאות.   * בעבר עובדת סוציאלית, המחלקה האונקולוגית, מרכז רפואי תל אביב (איכילוב) והעובדת הסוציאלית ב'הוספיס בית' של האגודה למלחמה בסרטן, תל השומר.
ד
ד"ר רינת ברנשטיין מולכו
מנהלת היחידה האונקוגנטית במרכז הרפואי שיבא, תל השומר. בוגרת בית בית הספר לרפואה של הטכניון בחיפה. התמחות במערך אונקולוגי במרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי (איכילוב), ובהמשך התמחות בגנטיקה רפואית במכון הגנטי במרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי (איכילוב). מ-2017 רופאה בכירה ביחידת השד במכון האונקולוגי במרכז רפואי שיבא תל השומר, עד למינוי מנהלת היחידה האונקוגנטית בשיבא ב-2021. משלבת עבודה בטיפול בחולות סרטן שד בכל שלבי המחלה, ובייעוץ גנטי למשפחות וחולים עם חשד לתסמונות סרטן תורשתיות.
עו
עו"ד בר חן- לוי
אחראית תחום מיצוי זכויות בעמותת 'אחת מתשע'. נותנת ייעוץ והכוונה לנשים המתמודדת עם סרטן שד בכל הקשור לזכויותיהן הרפואיות, ומסייעת להן במידת הצורך במיצוי זכויות אלה מול הרשויות השונות, כגון: ביטוח לאומי, מס הכנסה, קופות חולים, חברות ביטוח ועוד.

מובילי קהילה

נעה גביש
נעה גביש
אישה ואמא לשלושה ילדים :)הומאופטית בהכשרתי. אפיה ובישול הן אחת האהבות שלי במיוחד כשהן מאירות ומשמחות אחרים. בשבילֵי חיי ליוותי נשים במסע הלידה המיוחד שלהן, והיום אחרי מסע ברכבת ההרים, עקב גילוי גידול סרטני בשד, שנכפה עלי, אני יודעת ומבינה כמה חשוב הליווי של מישהי שהייתה שם ולו רק כדי להקשיב ולחבק. אני אשמח ללוות ולהיות בשביל מי שצריכה ורוצה.   הסדנא שלי - תשוקות מרפאות - תשוקות ומיניות בזמן משבר ושינוי - ערב חד פעמי יחודי ומרומם את הנפש בו ביחד אתכם אנחנו נזכרים שתשוקה, לכל מה שנעשה היא חלק מאיכות ובריאות החיים שלנו. מוזמנות לקבוצה שלי בפייסבוק : תשוקות מרפאות
יסמין כהן
יסמין כהן
בלוגרית וכותבת תוכן, נמצאת בעיצומו של פרויקט מימון המונים לספר "יומן צמיחה" היכנסו ותמכו: https://tinyurl.com/recovery-diary נמצאת פה כדי לחזק ולהתחזק. מאמינה שהכל קורה לטובתנו.
כמוניסרטן השדסדנת תנועה נשימה ותודעה למחלימות וחולות בסרטן השד

סדנת תנועה נשימה ותודעה למחלימות וחולות בסרטן השד

17/06/21 12:13
1 תגובות

מיוחד וללא עלות לחברות הקהילה

מתחילות ב-13.7.21 - שלושה מפגשים כל יום שלישי ב-9:30

להרשמה והבטחת מקומכן ללא עלות לחצו כאן>>

 

"כמוני" - רשת חברתית לבריאות, בשיתוף מיזם "גמאני" - גם אני חליתי בסרטן השד, מזמינים אותך לסדנה מיוחדת. 
תהליך שיקומי שביכולתו להביא לשינוי אמיתי, מתקיים בחיבור של הגוף עם התודעה. בואי להיות נוכחת, להקשיב לסימנים שהגוף נותן, לחוויה נעימה של תנועה שמשחררת את הגוף ופותחת את הלב.

מי? נשים המתמודדות עם סרטן השד ומחלימות – בכל שלב שהוא.

מה? סדנה בת שלושה מפגשים שבועיים המשלבת תנועה הוליסטית, עם נשימה ועבודה אנרגטית - במטרה להפחית כאבים, לחזק את הקשר בין גוף ונפש ולחזק את הגוף תוך כדי הטיפול בו. בכל מפגש נעבוד בשלושת הממדים: גוף נפש ורוח.

מתי? בחודש יולי, נפגש בימי שלישי ב-9:30 לשלושה מפגשים בני כשעה. כל מפגש יתמקד בנושא אחר:
13.7.21 - נשימה - נלמד נשימה עמוקה, רב מימדית ומלאה, וכיצד לנשום עם כיווני וצורות זרימת האנרגיה בגוף. נשימה להרגעה היא מיומנות שאפשר ללמוד, שהולכת ומשתפרת עם התרגול.
20.7.21 - מגע עצמי אוהב ומטפל - איך לעסות ולקרצף את עצמנו באופן שמרכך ומשחרר את השרירים ורקמת החיבור. בעזרת עיסוי עצמי נפתח את את המקומות החסומים שיש בהם כאב, נמלול או פגיעה עצבית. (למפגש זה זכרו להביא מגבת).
27.7.21 - תנועה טבעית וחופשית בשיטת BodyG - כלי להקלה בכאבים באמצעות תנועה טבעית ואנרגיה. נלמד כיצד לסנכרן את התנועה יחד עם הנשימה והעבודה האנרגטית ללא מאמץ, וליצור תנועה חופשית, פתוחה, זורמת ומהנה.

מקום? בחלל שיהיה לך הכי נוח להקשיב ולתרגל עם מזרון ובקבוק מים. הסדנה תועבר ב-ZOOM ולכן נדרש רק חיבור רשת יציב.

מדוע? נלמד לנוע בחופשיות ובקלות יחד עם הזרימה הטבעית של האנרגיה. התנועה של BodyG מסייעת בהקלה בכאבים, מתח וחרדה, באמצעות חוויית תנועה מדיטטיבית, זורמת, טבעית ומהנה שעוזרת לגוף ולרוח לשחרר ולהפתח. נזכה לשיפור היציבה, איזון הגוף בסידור נכון ונינוח של השלד, הגדלת טווח התנועה בבית החזה והגוף כולו, שיפור הגמישות, חיזוק השליטה בגוף, חידוש האנרגיה ושיפור במצב הרוח.

הסדנה תועבר בזום על ידי תמר שטיין קסמן P.T, B.ED, B.A
מטפלת בתנועה בשיטת ג'ירוטוניק וג'ירוקינסיס, מפתחת קורסי אונליין לטיפול בתנועה טבעית, בעלת סטודיו 8 ג'ירוטוניק.

 

מספר המקומות מוגבל.

להרשמה והבטחת מקומכן ללא עלות לחצו כאן>>

 


סדנת תנועה נשימה ותודעה למחלימות וחולות בסרטן השד

תגובות

מערכת-כמוני
20/07/21 21:39

היה כל כך טוב! כבר מסתיים??

אז כן - יום שלישי - 27.7.21 - המפגש האחרון. מזמינים גם מי שפיספסה את שני המפגשים הראשונים, להצטרף ולחוות. הקישור לרישום בפוסט כאן ☝ נתראה!