מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר אילן וולקוב
פסיכיאטר פרטי מומחה, מנהל רפואי MindMe המרכז לטיפול פסיכיאטרי מתקדם, בקניון רמת אביב, מגדל הקניון קומה 4, תל אביב. https://mindme.co.il/
אורית זאבי יוגב
אורית זאבי יוגב
מ.א בפסיכולוגיה קלינית – רפואית מן האוניברסיטה העברית בירושלים ותואר מ.א קליני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. זוכת פרס האוניברסיטה ע"ש קלנר על הישגים יוצאי דופן בטיפול במשפחות רב בעיתיות. עבדתי הרבה עם הריונות בסיכון ובמחלקות פסיכיאטריות סגורות. בשנים האחרונות בעקבות עבודה במרפאה אנדוקרינולוגית עוסקת רבות בהשמנה קיצונית של מבוגרים, נוער וילדים ואף כתבתי על כך ספר, "רדו ממני", שמשפיע על אופן ראיית הנושא והטיפול בו.

טיפול מסריח

23/07/21 11:10
3 תגובות

חוויתי חוויה טיפולית מבזה. הייתי בטיפול 5 פעמים מתוכם המטפלת איחרה לי פעמיים וכשהיא טרחה להגיע החדר שלה הריח מנוד כאילו לפני שהיא הולכת בלילה היא מפליצה וסוגרת את הדלת והולכת ובבוקר יש מזכרת. אבל היי אני לא בקטע של לשפוט אותה (אולי יש לה בעיות מעיים, קטונתי) אני בקטע של ריפוי עצמי ולעבור תהליך וחשבתי שהיא רוצה לעזור אז הבלגתי. אבל פגישה אחרונה הבנתי שאני והיא סיימנו את דרכנו יחד. אני יושב ומדבר והיא מתעפצת לי בפנים ממש נרדמת תוך כדי דיבור. אשמח למטפלים מומלצים בחיפה אגב זה נשמע לכם הגיוני החוויה הנ"ל.


תגובות

קרן3331
23/07/21 17:27

מכירה רק בטבעון אם רלוונטי לך, בלי קשר לאיחורים וריח, אם המטפלת לא מגלה אכפתיות ונרדמת - תגיד לה תודה ולהתראות 

דייזי-
24/07/21 0:11

היי, הפסיכולוגית הזאת נשמעת לא טובה בכלל, לא ככה צריך להתנהל טיפול וכל הכבוד שככה עזבת אותה, לצערי לא מכירה מטפלים בחיפה אבל הרבה בהצלחה :)

קרן3331
25/07/21 13:19

מוסיפה - בהנחה שהטיפול עולה לך לא מעט, איחורים אינם לגיטימיים, ואם יש כאלה, עליה להשלים לך את הדקות שהפסדת.