מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

בא לי לברוח

01/08/21 20:39
2 תגובות

מגיל 6 אבא שלי היה חולה
מגיל 13-18 אחותי התגרשה בגירושין מכוערים שפירקה את המשפחה
שחשבתי שאני יתחתן זה יעזור לי והתחתנתי ונפלתי שוב כרגע אני עם שלשה ילדים ואשה שאני שונא אותה
ובא לי לברוח לסוף העולם ולאאאאא לחזור


תגובות

היי ירון,

נשמע מאוד לא פשוט מה שאתה עובר. נשמע גם שאתה במצוקה מאוד גדולה ובמקום שאתה לא בטוח שאתה רוצה להיות בו. החיים הפגישו אותך עם המון משברים והרגשת שאתה מאחורי זה ובסופו של דבר מצאת את עצמך בתוך משבר אישי שלך. מחזקת אותך על כך שכתבת פה בפורום, ששפכת קצת ממה שעל הלב, על גבי הדף הלבן. זה אמיץ מאוד וגם מראה שאתה רוצה להתמודד - אז כל הכבוד!

אני רוצה להזמין אותך לפנות אלינו בצ'אט או בטלפון כדי לשחרר ולפרוק ואולי גם לחשוב מה יכול לעזור. אני משערת שהתסכול רב מאוד וגם הקושי היום יומי וזה משפיע עלייך, על אשתך ועל הבית. האם בריחה היא הפיתרון? אולי כן.. ואולי כדאי לדבר על הדברים, לפתוח את המקום לדיאלוג ושיח עם אשתך, עם עצמך. ואולי, לחשוב על מה עושה לך טוב בחיים, מה כן גורם לך להיות מאושר. זו התלבטות והתמודדות לאורך כל הדרך.

מחזקת אותך ומקווה שתמצא את הדרך לנווט בדרך הלא פשוטה הזו.

בהצלחה,

אילה.

עגנון
12/08/21 18:19

מחלות מסכנות את התפקוד התקין של החיים, וחשוב לטפל בהן. למזלנו, הרפואה מתקדמת ויש תרופות לרוב המחלות. צריך לפנות למומחים. אביך ודאי סבל מהמחלה, אז כדאי להקל על הרגשתו בעזרת כלים כמו משככי כאבים וגם להעביר לו את הטראומה בכך שתשמח אותו ותדבר אתו. אחותך לא אהבה את בעלה ולכן התגרשה, חבל להיות בקשר עם אדם שלא אוהבים. המשפחה התפרקה אז צריך להביא לה עוד אהבה. הרי אתם משפחה ואתם אוהבים זה את זה, אז תהיו טובים ותנו דאגה ועזרה בתוך המשפחה. אם אתה שונא את אשתך ולא אוהב אתה בכלל, חבל שתהיה אתה. תוכל להחזיק את הילדים בעצמך עד שתמצא מישהי אחרת, אולי תוכל גם לשכור עוזרים שיקלו על הטיפול בהם, אולי אפשר גם לשלוח את הילדים לגן או לאימוץ. חשוב שתטפל בילדים, לא יוכלו להסתדר לבד ואתה גם ודאי אוהב אותם. חבל שהתחתנת עם אישה שלא היית בטוח שתאהב אותה, נישואין בלי אהבה הם גיהינום.