מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".

כבשה תועה

22/10/21 0:06
14 תגובות

אני מרגישה כאילו נפלתי בקללה נוראית, אני משלמת מחיר חברתי גבוהה, נערות מהכיתה לא מדברות איתי כמעט בכלל, אני מרגישה שהם עושות עלי חרם, אני תמיד מרגישה לבד, גם אם זה עם חברים טובים, אני מאבדת כל מה שחשוב לי, אני מרגישה הכבשה השחורה, אני כבשה תועה שאיבדה את דרכה, הבנות מהכיתה מפלות אותי, שאני מבקשת לכבות את המזגן, אומרים לי "תביאי מעיל מצידי" ושילד אחר מבקש מאותה נערה, היא מכבה מיד, כי אני שונה, לדעתי להיות שונה זה מיוחד, ואתם לא צריכים לשים מסכות בשביל שאחרים יאהבו אתכם, אבל עדיין זה כואב שמשפילים אותך. יש אנשים שאכזרים מדי, יז לציין שאני מאוד רגישה ועדינה, וקשה לי להתעלם ולפתח עור של פיל אז למישהו יש עצות בשבילי?


כבשה תועה

תגובות

היי לילי וברוכה לפורום שלנו,

מצטערת לשמוע שככה מרגיש לך, בדידות, שמתעלמים ממך, שאת לא חלק מכל החבורה.

אני לא יודעת לומר לך למה את מרגישה ככה, אבל מה לעשות? אולי לנסות בלהתחיל להתחבר לילדה אחת? מישהי שנראית לך מתאימה? את יודעת, הכל נראה אחרת כשיש חברה.

לילי191
22/10/21 0:25

כן תודה, יש לי חברה את משכבה, וגם חברות טובות מהאינטרנט שאפשר לפרוק, אבל הבעיה שמכאיב לי שהילדים בכיתה מעליבים אותי ומתעלמים ממני, אני היום חקרתי, וגיליתי שהם כנראה מקאנים בי או במשהו שיש בי, רוב האנשים בגילי לא ממש יכולים לדבר מול כהל, ולהיות בעלי ביטחון עצמי וכושר ביטוי, אלה תכונות שיש לי, והבנתי שהאנשים שיש להם את זה משלמים מחיר חברתי, המחשב  הזאת מנחמת, שזה מקנאה

קודם כל נפלא שיש לך חברות מהאינטרנט וגם משכבה אחרת.

נפלא שיש לך יכולת עמידה מול קהל. זה ממש לא מובן מאליו ומהווה יתרון בחיים.

אם את משערת שזו הסיבה וזה סוג של מנחם אותך, אז אני שמחה בשבילך.

לילה טוב 💜💚💜

Jane-Smith
22/10/21 2:46

ילדים זה עם אכזר..

לפחות רובו..

אין לי כל כך מה להציע.

אבל אני פה.

לילי191
22/10/21 7:44

אני מסכימה, ויש אנשים שלא מתבגרים, וגם במבוגרים יש אנשים אכזרים, ככה זה העולם,

תודה לך❤️

 

Jane-Smith
22/10/21 13:47

צודקת בהחלט.

נורית-נורי
22/10/21 9:05

הרגשה נוראית חבל שמסתובבים ביננו אנשים שלא מבינים את זה, נתקלתי בפוסט של מישהי שכתבה מהצד הפוגע ולא הנפגע. לעיתיים הצד הפוגע נהנה מהסבל של השני ואפילו מתגאה בכך. תהיי חזקה מתוקה אנחנו איתך

אור-99
22/10/21 9:36

היי לך! אני יכולה לתת לך עצה!! כול בוקר שאת מתעוררת תגידי מול המראה כמה שאת מקסימה ומיוחדת. וכשאת מגיעה לכיתה. להכנס בבטחון בבטחון. ופשוט מתי שצריך בכול מיני מצבים שאת עוברת איתם, לא לפחד לענות. עם קר לך ולא נאנו לבקשות שלך לסגור את המזגן. פשוט תקומי ןתעשי זאת לבד. ואם צריך לענות. כי שתיקה וביישנות זה נתפס אצל ילדים כחולשה. את לא יודעת להסביר זאת מדוע הם מתנהגים ככה. והם לא יסבירו לך מדוע הם מתנהגים אלייך ברעות. וזה מעגל קסמים. פשוט בבטחון תקומי ותעשי מעשה. ולא לפחד. כי את יודעת מה את שווה. כי יש לך חברות את לא לגמרי לבד. סימן שאת מיוחדת. אם המצב בבספר יסלים. פשוט תיגשי למנהלת  ולהורים.וספרי מה עובר עליך. ואל תוותרי. כי זה החיים שלך ואת רוצה להצליח ולהתקדם. בהצלחה🙏 מתוקה!!❤ מקווה שעזרתי כרגע.🙂 ותשתדלי לחייך מידי פעם לא להיות עצובה. זה גם מקרין חיובי.⚘

לילי191
22/10/21 10:13

תודההה רבהה ❤️❤️❤️☺️☺️

עגנון
26/10/21 20:03

כל שאפשר להציע הוא תמיד להיות טובה ועדינה, לתת אהבה כנה ומעשים טובים לאנשים ובעיקר לאנשים החשובים לך. מי שלא יודע לקבל אותך לא צריך להיות בקרבתו. תהיי עם מי שאת מחבבת ואוהבת, ותני לו באופן כן ואמתי מהטוב שבך.

 

לילי191
27/10/21 9:09

אני נותנת, אבל יש אנשים שלא מעריכים ולא רגילים שנחמדים אליהם

עגנון
27/10/21 12:41

צריך להיות אמתי, לתת באופן כן מתוך אהבה ורצון לשמח אחרים. אז לא מוותרים מדי על החשוב לנו, אבל גם נהנים לתת לאחרים והאחרים מרגישים בכך.

 

קלודטי
02/02/23 10:06

את כן עם עור של פיל כי עצם זה שאת מתמודדת עם כל ההחרמות האלו כבר הופכים אותך לחזקה . את נשמעת נערה מדהימה שיש לה הרבה לתת לאחרים. את צריכה לזכור שנוער בגיל הזה הם חזקים על חלשים למרות שאת החזקה פה. כל הכבוד מחזקת אותך ושולחת לך חיבוק.

עגנון
02/02/23 15:30

צריך להיות אסרטיבי, לדעת לדרוש את זכויויתיך ואת כבודך ולא להעליב אותך. כשמישהו מטריד, יש לדרוש שיפסיק. אם לא יעזור, צריך להתלונן. כשמכים או מאיימים להכות, התלונני מיד לאחראים. כשלא אוהבים אותך, זכותם אבל עלייך להמשיך לתת אהבה כנה וטוב לאנשים החשובים לך. אם משחקים ברגשותייך, נסי לדבר עם החברים ולפתור אתם את הבעיות באופן בוגר. לפעמים לאדם יש בעיה או מצב רוח רע ולא יוכל לדבר ואז הוא תוקף. צריך להגן על החשוב לך, אבל יחד עם זה להשקיע בקשר עם האחרים. אם מתעקשים לשחק בך, אפשר גם אז לנזוף ולהגיד שאינך מוכנה שישחקו ברגשותייך ויעליבו אותך ושיחליטו אם רוצים קשר או לא. אם יחליטו לנתק קשר, זכותם אבל בקשי שיסבירו למה.