מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

תזונת רו פוד ויתרונותיה

חברים (36)
11/07/16 22:06

תגובות

תגובות

מייטל
03/03/16 12:40

אזהרה הבהרה: אני לא תזונאית או אשת מקצוע בתחום התזונה, ובדיקה אם אתה אלרגי או רגיש לתפריט היא על אחריותך בלבד. בוקר: חביתה סלט ערוגות חופשי: יש בו גזר חתוך,הרבה חסה, כרוב אדום. אופציה נוספת: אבוקדו ביצת עין, שמן זית ולימון, מלפפון ועגבנייה. אופציה נוספת: סלט מנגו,מלפפון,בצל סגול, פטרוזיליה אופציה נוספת: תפוח עם כף ממרח שקדים, אופציה נוספת: תפוח עם קינמון. ביניים: סלט כרוב לבן עם שמן זית ולימון, חופשיאופציה: סלט קטן מירקות חתוכים אחרים: פטריות,קישואים,נבטים, שמן זית ולימון. אופציה: פרי, אופציה: מס חתיכות של חמוציות עם מס חתיכות של פקניםלשתות מיםצהריים: בשר או דגים , סלט ענק רצוי עם פלפל חריף אם לא אלרגייםלשתות מיםביניים: תמר עם אגוז ברזיל אחד בתוכו. אופציה נוספת: פרי, לשתות תה צמחים לשתות מיםערב: סלט שורשים מקולורבי,סלק,גזר,אבקת ג\'ינג\'ר, מעט דבש, מעט בוטנים לא קלויים, כוסברה או פטרוזיליהאופציה נוספת: ביצת עין, סלט עלים ירוקים חמוציות ללא סוכר ואגוזים, אפשר להחליף אגוזים ופירות יבשים בכף טחינה משומשום מלא. אופציה נוספת: סלט טונה עם כרוב, מלפפון, עגבנייה, פטריות, פלפל אדום. בבוקר להעדיף הרבה ירקות ירוקים טריים עם ביצה, בארוחות הביניים פרי או סלט מירקות לא שגרתיים, בצהריים בשר, סלט ורוטב ללא סוכר. אסור לטגן ירקות: ירקות ופירות טריים. מותר לאכול בשר שמן או סלומון, רצוי לקנות מגוון של ירקות. אחרי חודש מותר פעם בשבוע לאכול במסעדות דברים שהם לא רו פוד בשר.

12/02/16 12:40

איך תזונת רו פוד ובשר תורמת לבריאות נפשית?



רציתי לספר לכם שדיאטת רו פוד ובשר מעולה לריכוז ובריאות נפשית.



יש מחקרים מאוניברסיטאות ידועות, שמדברים על הקשר של אלרגנים ורגישויות למזון שלרוב לא ממש נבדק: חיטה, חלב וכיוצא בזה, למחלות של הנפש: חרדות, דיכאונות, פחדים, אובססיות, ואפילו סכיזופרניה.

מהניסיון שלי יש בדבר הזה הרבה מאד אמת.

דיאטת רו פוד ובשר הפכה אותי פי אלף יותר רגועה, ופי אלף פחות אובסיסיבית. אני לפעמים לא אוכלת לפי הדיאטה הזו, וההשפעה של הארוחה לפעמים, לא תמיד, אבל לפעמים מאד מאד מורגשת ברמה הנפשית. זה יכול להיות עירפול מחשבתי, או היי ותחושת פיזור, או סתם עלייה ברמת הלחץ והחרדה. דברים שכביכול אפשר לשייך אותם לסביבה אבל זה לחלוטין לא הסביבה. כשמתנסים בקשר הזה פשוט מיד רוצים לחזור לתזונה הזו שבה אוכלים מאוזן ובריא.

אז אם יש לכם תקופה של עומס ולחץ, דווקא אז עליכם לא לוותר לעצמיכם ולהכניס את עצמכם למשטר של תזונת רו פוד ובשר. לשתות הרבה מים, ולאכול חופשי רו פוד: ירקות, פירות, מעט אגוזים, בשר, ביצים, דגים.

ולראות איך התזונה הזו עוזרת לכם להישאר יותר רגועים וממוקדים.

בהצלחה.



תגובות

אפרת_זיו
12/02/16 12:40

לא חושבת, חוששת

תגובות

rea
22/10/15 14:23

אוקיי , תודה רבה (:

תגובות

מייטל
02/10/15 13:13
Attached Picture

תגובות

מייטל
02/10/15 13:00

בגדול אין בעיה, אם לך אין בעיה ספציפית שקשורה לאלרגיה לסוכר פירות או סכרת שמצריכה השגחה ומעבר לרו פוד בצורה זהירה.
כדאי לצרוך פירות בצורה מתונה שפרושה על פני שעות היממה ולא מרוכזת. הסיבה מובנת, אם תאכל 500 גרם תמרים, תרגיש עליה מטורפת בסוכר ממש כאילו אכלת עכשיו טובלרון ענק. לכן, כדאי לך לאכול שייקים שמכילים פרי או שניים עם עלים ירוקים, שמן קוקוס ואגוזים. בצורה זו תקבל את הפירות יחד עם חומרי תזונה חיוניים נוספים ומבלי להגזים בעליית הסוכר שתיווצר לך בדם.

24/08/15 8:06

אז לבצע את הדיאטה הזו זה קל מאד. לא צריך לבשל, הכנת מתכונים זה בערך 5 דקות, האוכל טרי, מרזה, משביע, ומזין. בעצם, למי שנמצא בתוך אורח חיים כזה, ממש לא ברור הטירוף של האוכל המעובד שם בחוץ.



העניין הוא שבשביל להבין את זה צריך להיות בתוך זה שבוע שבועיים. ברגע שאתם בפנים, אתם שוכחים את התשוקה לאוכל אחר. כל צרככים מסופקים. אבל אף אחד לא מאמין עד שהוא לא שם. אף אחד לא מאמין עד שמשהו מציק לו נורא. כאב בטן, קושי לעכל לחם, אלרגיות לחלב, שאיפה לרזון.. עד שאחד מאלו לא מציק לכם.. סביר שלא תנסו אפילו את אורח החיים הזה. נוסף על זה, אף אחד חוץ מאיזה הזויה אחת באינטרנט, ממליץ על זה. יש מי שממליץ על רו פוד צמחי... אבל זה נראה לכם יותר פנאטי ואידיאליסטי מאשר באמת בריא. יש מי שממליץ על פליאו וטוחן כל היום איברים פנימיים ושומן מכל הסוגים והמינים. יש מי שממליץ על דיאטת לחם, ואחרי שבוע נמאס לאכול סנוויצים. יש הרבה ממליצים ומומחים.



ההתחלה של שבוע רו פוד היא הכי קלה כי היא מאד קיצונית, אבל היא גם מצריכה כח רצון והחלטה. ההמלצה שלי היא לא לשלב בשר וביצים בשבוע הראשון אלא לאכול רק פירות, ירקות, אגוזים, ונבטי קטניות במתכונתם הטבעית. זה הכי קל וייצור אצלכם תחושה טובה. זו תהיה תקופת מעבר לאורח החיים הזה שכולל בתוכו גם ביצים, דגים ובשר.



ההמלצה שלי היא להכין מלאי של פירות שאתם אוהבים: בננות, מנגו, תפוחים, שזיפים, ענבים, אבטיח. לקנות צנצנת חמאת שקדים של שקדימון, צנצנת שמן קוקוס מסופר אורגני וטחינה גולמית משומשום מלא. מספר גדול של לימונים. ירקות אורגניים: כרוב, גזר, מלפפונים, עגבניות, עלי תרד, בצל ירוק, בצל יבש, פלפל אדום, פטרוזיליה, נענע, סלרי, נבטוטים של נבטי שעועית,חומוס ועדשים ועוד שלל ירקות שאתם אוהבים. אפשר גם לקנות חומוס יבש, שעועית יבשה ועדשים ירוקים ולהנביט בבית על ידי השרייה במים 12 שעות ועוד 12 שעות במסננת רטובה. אגוזי פקאן, אגוזי מלך, גרעיני דלעת, גרעיני חמניה. מעט תמרי מג'הול או עיסת תמרים, קקאו דל שומן, קוקוס, תותי ג'וג'י, חמוציות, צימוקים, ואתם מוכנים.



חוזרים הביתה ומתחילים לאכול כמה שרק רוצים. עושים חלק מהמתכונים שהמלצתי פה בקבוצה ומהבלוג שלי. עושים סלטים עם שמן זית ולימון. ואוכלים במשך השבוע כמה שרוצים.



אחרי שבוע תתמכרו.



צריך רק החלטה לרזות ולאכול בריא. צריך להכניס לראש שזה לא הכמות אלא האיכות. ולהחליט שמקסימום אם לא נרזה לפחות אכלנו בריא. צריך להפנים שמה שאנחנו אוכלים עכשיו הוא לא פחות זבל מהפחד "שבלי לחם לא יהיה לי הרגשה של שובע", "לאכול יותר מדיי סוכר פירות", "לאכול רק סלט לארוחת צהריים".



פשוט לצאת לדרך.



דוגמא לתפריט:



בוקר: סלט מנגו ממנגו, 2 מלפפונים, בצל סגול קטן, נענע, פטרוזיליה, שמן זית ולימון.

ביניים: לוקחים קערה מערבבים בתוכה עיסת תמרים, כף או שתיים של קקאו דל שומן, כף או שניים של שמן קוקוס, אגוזי פקאן מרוסקים בפטיש שניצלים או בבלנדר, כף חמאת שקדים, תותי גוג'י, יוצרים כדורים ומגלגלים בקוקוס. לוקחים 2-3 כדורים לארוחת ביניים ורוב הסיכויים שתהיו כאלה שבעים שלא תרצו לאכול ארוחת צהריים.

או חצי כוס נבטוטי שעועית, חומוס ועדשים.

צהריים: אפשר סלט ירקות עשיר עם שמן זית ולימון, סלט כרוב וגזר, טחינה גולמית.

ביניים: בננה או תפוח עם חמאת שקדים. או חצי כוס נבטוטי שעועית, חומוס ועדשים.

ערב: סלט שזיפים עם עלי תרד, סלרי, שמן זית, מיץ לימון, גרעיני דלעת וגרעיני חמניה.



ועוד לא דיברנו על מיצים טבעיים למי שיש לו מסחטה ומתחשק לו מיץ גזר, מיץ סלרי, או מיץ מלפפונים.

וגם לא דיברנו על מתכונים מעט יותר מסובכים שפרסמתי באתר, של קרקרי פשתן או חומוס מונבט.

זו רק דוגמא לתפריט משביע גם לגבר ששוקל 100 קילו. תכלס, תוכלו לשבוע גם בהרבה פחות.



מאד יכול להיות שמבחינה קלורית תאכלו פחות ממה שאתם רגילים ועדיין תשבעו. ויכול להיות שאפילו תאכלו יותר קלוריות.



***אני לא ממליצה למי שסובל כרגע מהפרעת אכילה לעשות זאת ולא מעודדת הפרעת אכילה. מי שבא

לאורח החיים הזה צריך מוטביציה לאכול בריא.

תגובות

מייטל
24/08/15 8:06

מסחטה זה דבר מצויין, בפרט לארוחות ביניים. מיץ גזר, סלרי, כרוב, סלק, מלפפון, יועילו מאד למערכת העור, הדם, העיכול, העצבים.
אבל היא לא תחליף לשייקים - ארוחה מזינה.קני JTC או ויטמיקס, ויש לך בלנדר לכל החיים. זה לא זול אבל שווה תכסף גם אם לא עושים דיאטת רו פוד עם קצת בשר, ביצים ודגים.
באתר של עליבאבא או עליאקפרס שם יש בלנדר JTC מהיבואן בזול
בהצלחה בהצלחה

36 חברים בקבוצה
Moshicv
Moshicv
fina
fina
Gianfranca
Gianfranca
מיוחדתתת
מיוחדתתת
בת 23 , מתמודדת עם פגיעה מוחית קוגנטיבית קלה.
ויקה.ש
ויקה.ש
inomac
inomac
Daniel17
Daniel17
שיר1993
שיר1993
ד
ד"ר דינה ראלט PhD
מדענית (ביולוגיה של התא) חובבת רשתות תקשורת בגוף ומחוצה לו.  
 Lioness
Lioness
ניקול3
ניקול3
נטע62
נטע62
לין2
לין2
silvy
silvy
hanic
hanic
ornia
ornia
רותי231
רותי231
ציפורת
ציפורת
zeev010
zeev010
תזונת רו פוד ויתרונותיה

תזונת רו פוד ויתרונותיה

אודות הקבוצה

שלום לכולם, בשנים האחרונות נחשפתי לתזונת רו פוד ויתרונותייה המדהימים. אני אוכלת רו פוד, ומעט בשר וביצים ומאמינה שזו התזונה הטובה ביותר. בקבוצה זו אוכל לספר לכם על מחקרים אחרונים שקראתי,נוכל לשתף במתכונים ולשוחח על מהי התזונה הטובה ביותר? אני מכירה הרבה דיאטות, מתעניינת ברפואת המזון לגוף ולנפש, ולומדת באינטרנט. יש לציין כי רק בתקופה האחרונה אני מקפידה לאכול רק רו פוד ובשר, לפני כן הייתי צמחונית שנתיים, ניסיתי מעט מאד אטקינס, דיאטת לחם קל, דיאטת מיצים וכול מיני שטויות אשמח לשתף אתכם בחוויתיי ולשמוע על אלו שלכם, לחשוב יחד, ולצמוח:) שלכם מייטל

תזונת רו פוד ויתרונותיה

תזונת רו פוד ויתרונותיה

אודות הקבוצה

שלום לכולם, בשנים האחרונות נחשפתי לתזונת רו פוד ויתרונותייה המדהימים. אני אוכלת רו פוד, ומעט בשר וביצים ומאמינה שזו התזונה הטובה ביותר. בקבוצה זו אוכל לספר לכם על מחקרים אחרונים שקראתי,נוכל לשתף במתכונים ולשוחח על מהי התזונה הטובה ביותר? אני מכירה הרבה דיאטות, מתעניינת ברפואת המזון לגוף ולנפש, ולומדת באינטרנט. יש לציין כי רק בתקופה האחרונה אני מקפידה לאכול רק רו פוד ובשר, לפני כן הייתי צמחונית שנתיים, ניסיתי מעט מאד אטקינס, דיאטת לחם קל, דיאטת מיצים וכול מיני שטויות אשמח לשתף אתכם בחוויתיי ולשמוע על אלו שלכם, לחשוב יחד, ולצמוח:) שלכם מייטל

יצירת קבוצה חדשה
קבוצות הן כלי נהדר להתדיינות עם שאר חברי הקבוצה על נושאים שרלוונטיים לקהילה לה אתם שייכים.