
ראיתי זוג (?) גבר ואשה בשנות ה -30, עם כלב, מטילים ברחוב, משום מה משכו את תשומת לבי, אולי בגלל הכלב, ופתאום שמתי לב שהם מחפשים בפח אשפה, היתה להם שקית ביד, (למי אין ?), ממשיכים בדרכם ושוב מחטטים בזבל.
נראו אנשים מן הישוב, לפי הלבוש…
לאחרונה, אני רואה יותר ויותר אנשים מחטטים בזבל.