שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

הצילו!! משאבת האינסולין הפסיקה לעבוד!

סרטון חובה לכל מי שמחובר למשאבה (ועדיף לצפות בו כשהמשאבה עדיין תקינה)

שלום לכולם,

מעלה עבורכם סרטון בנושא מאוד חשוב- איך לתפעל מקרה שבו משאבת האינסולין מפסיקה לעבוד ועד השגת משאבה חלופית.

איך להמיר את העבודה עם המשאבה להזרקות ומה לעשות כאשר אנחנו מקבלים את המשאבה החדשה או המתוקנת.

חשוב לדעת שגם כאשר המשאבה החלופית או המתוקנת בידנו- אם אין לנו את תכנית המשאבה שתוכננה במיוחד עבורנו במשאבה הישנה, אנחנו בבעיה.

לכן יצרתי את הסרטון הזה כדי שתוכלו להערך מראש למקרה דומה ותוכלו להישאר מאוזנים גם בזמן שאתם לא מחוברים למשאבה.

משאבת האינסולין הינה מכשיר חשמלי שאנחנו מפקידים בידיו את חיינו.

כל מכשיר חשמלי עלול להתקלקל ולכן חשוב שנדע מה לעשות ונערך מבעוד מועד למקרה דומה.

החדשות הטובות הן שניתן להיות מאוזנים גם ללא משאבה (אם יודעים מה לעשות כמובן)

בסרטון זה אני מסבירה מהם השלבים שעל פי הם יש לפעול במקרה שהמשאבה מפסיקה לעבוד,

איך נערכים מראש ומה עושים בזמן שאין משאבה פעילה ועד השגת המשאבה החדשה.

זאת במקביל כמובן ליצירת קשר עם מוקד התמיכה של המשאבה ועם רופא או מרפאת הסוכרת.

למדריך המלא שלי לספירת פחמימות לחץ כאן

 לצפייה בסרטון שלי על הדרך הנכונה לטפל בהיפוגליקמיה לחץ כאן

איזון נעים

ושלא נצטרך 

בתיה

  • User Avatar