התינוקת שלי בת 4 חודשים
והרופא רשם לה 2 תרופות ורציתי לשאול עם זה מתאים לתינוק ,
1. פניסטיל הקלה על שיעול
2. Dethamycin טיפות לדלקת עיניים
ובנוסף גם שאלתי בבית מרקחת עם יש עוד משו שיכול לעקל על השיעול ונתנו לי שמנים לריענון הנשימה של חברת טפטפים והרוקח אמר לשים על הידיים ולמרוח איפה בית החזה , אשמח לתשובות לגביי הכל
שבת שלום