מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מתחילים להפסיק לעשן יחד

יום 15

19/06/19 6:55
556 צפיות
פעולה תמורת פעולה

בוקר טוב! מתקרב יום ההפסקה, מרגישים אותו באוויר?

הבטחנו אתמול לחזור לרגע לסעיף 4: אז מה אנחנו הולכים לעשות בכל מצב מסוכן שהגדרנו?

הכירו את: Stop – Think – Do

              עצור – חשוב – עשה

כולנו בני אדם... כדי לשנות הרגל פעולה מסויים, מחקרים הוכיחו שצריך להחליף פעולה בפעולה. לכן, באותם מצבי סיכון שלכם, כשאתם רגילים להצית סיגריה, חשבו מראש (עכשיו למעשה) על פעולה מחליפה.

יש לכם חשק לעשן? עצרו.

חשבו על הפעולה המחליפה.

בצעו אותה.

יש לכם רעיונות? שתפו את כולנו כדי שנוכל לאמץ☺ צפו ביעל משתפת

 

צילום: shutterstock

תגובות

ראו מה כתב לנו חבר הקהילה אורי1010: "למשך חודש של תהליך הגמילה שעברתי דרך מכבי. כתבתי לי כמה משפטים נוראיים אבל נכונים וכל פעם שהיה לי דחף לסיגריות הוצאי את הפתק וקראתי: 1. לא תוכל לרוץ 100 מטר 2. הילדים שלנו יהיו יתומים ... 3. בזבזת כבר כ 180,000 ₪. 4. אתה מרעיל את הילדים שלך. 5. אתה והרכב, שלך מסריחים. וככה נחלמתי פסיכולוגית בעצמי. תוכלו להוסיף לשנות משפטים כאוות נפשכם. מומלץ לתלות על הדלת יציאה מהבית. מקרר, שולחן עבודה..... אז לחודשיים שלוש עד שבטוח נגמלתם. (אז שיצחקו עליכם) אני גמול מ 1.1.09" קראו את השירשור המלא כאן בקישור:

vera55
19/06/19 12:17

I am preparing myself for the date I will quit smoking after 50 years. I found s few mantras that will help me and others. Print it and put it on the cigarette package, every time you feel like smoking say the mantra❤️ Every day the amount of nicotine in my body is becoming lesser and my lungs are becoming cleaner. I choose health over smoking, freedom over addiction and happiness over depression. I love myself more than I love smoking. I say yes to life and no to smoking. I hereby release any need to smoke and accept smoke free life with open arms.   I am now free of smoking. and I am happy. I successfully quit smoking. I am now healthier, happier and relaxed.  

מקסים ורה! תודה על השיתוף

Yael-Ya
19/06/19 20:49

היי ורה, מנטרות מאוד עזרו לי. את יכולה להקליט אותן בסמארפון ולהקשיב להן מספר פעמים ביום וזה יחלחל וישתרש

vera55
19/06/19 12:21

אני עומדת באתגר שהצבתי לעצמי, מעשנת כל שעה עגולה, כל פעם שיש חדשות ברדיו אני מציתה סיגריה . לפעמים זה קשה אבל אני מעסיקה את עצמי במטרה לא לחשוב על הסיגריה . מקווה שאעמוד במשימה עד יום ראשון . ביום ראשון אתחיל לקחת צמפיקס.

Yael-Ya
19/06/19 12:22

שווה להקשיב לרופאה כירורגית שנגמלה מעישון ומה שיש לה לומר על זה! היא נגמלה דרך קופת חולים אצל איילת שבתאי בירושלים.

vera55
19/06/19 21:04

הקשבתי לוידאו וגם קראתי מאמרים של איילת שבתאי בנושא גמילה מעישון

נילי-בראון
19/06/19 14:06

ורה יקרה תודה על השיתוף המקסים וכל הכבוד על הצעדים שאת לוקחת. תישארי איתנו אנחנו נוסיף בהמשך גם הדרכה לשים לב למחשבות שלך בזמן העישון כדי להבין איך לשנות אותן