מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

יאיר - ערן
יאיר - ערן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
רוני -ער
רוני -ער"ן
תפילת השלווה אלי, תן בי את השלווה לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנותם האומץ לשנות את הדברים שביכולתי ואת התבונה להבחין בין השניים.

מובילי קהילה

שרי מתנדבת ער
שרי מתנדבת ער"ן
חיוך עושה קסמים, לא ככה? :)
אלון - ער״ן
אלון - ער״ן
אלון מער״ן מנסה לתת מבט אחר
ענת- מתנדבת ער
ענת- מתנדבת ער"ן
"כי היה מעונן וכבר כמעט נגמלתי מלחלום אבל את באת לי פתאום".
כמוניער"ן - עזרה ראשונה נפשיתלבד -עייף מזה כשנתיים ולפני ביופסיה - פוסט מתעדכן למי שביקש . מקווה שזה יעזור למי שמתמודד

לבד -עייף מזה כשנתיים ולפני ביופסיה - פוסט מתעדכן למי שביקש . מקווה שזה יעזור למי שמתמודד

01/12/19 9:28
20 תגובות

19-12---עדכונים .. הביופסיה שנעשתה ב 2-12 לא הייתה טובה אבל ..לא טרחו לעדכן אותי אז כרגע צריך לעשות הכל מחדש ..
- יש עוזרת לבית 6 שעות שבועיות שזה לא מספיק אבל זה מה יש

זה הפוסט המקורי
התראה מראש ,כותב מהר ,כתיבת תת מודע לפרוק ולהוציא מפני שאם לא.. לא אכתוב מתנצל אם לא אהיה מובן כל כך/ קוהרנטי
------
מה עוד תבקשי מאיתנו מכורה" " ההומור השחור שלי מתגבר .. גם מהאסונות שנוחתים בקצב וגם לפעמים
בכשנתיים האחרונות עובר דברים קשים מהרגיל ופשוט קרסתי ובקושי עומד פיזית על הרגליים - לא רק נפשית .
אחרי ריב ממושך עם רופאת המשפחה שהתעקשה שמצבי נובע בגלל PTSD או הרבה כדורים כרוניים [ התברר כשטויות] סופסוף עשו לי בדיקות וכרגע מתמקדים בבלוטת התריס ויש לי ביופסיה בלוטת התריס ב 2-12 . אני לבד וצריך מלווה ,אבל אחרי שוב שנים בחו"ל ורק שנתיים בארץ איפה כל האנשים שעזרתי להם/ן ? איפה מוסדות המדינה ?
במהלך השבוע הזה יום שנת האבל של אמי ז"ל יוצא בדיוק ביום הולדתי
מרגיש דחוי ולבד, מתמודד עם שינה לא טובה בגלל ה PTSD כאבי הגב [ דחיתי ניתוח עד שארגיש טוב]
כרגע מתקיים מנכות מביטוח לאומי ולא יכול לשפר את חיי עד שאפתור את בעיית העייפות . חייב למצוא דירה ועבודה
- היה לי חיידק הליקופטר ועדיין לוקח נקסיום כל לילה בנוסף לתרופות הכרוניות שלי.
רק לפני שבועיים ויתרתי על הגאווה ועם מכתב מהרופאה שמגדיר אותי כ" ערירי "- עוד מכה לגאווה-פניתי ללשכת הרווחה בבקשה למלווה או אוכל ומתעקש לשלם/לתרום כסף או שירותי סטודיו עיצוב כשאחלים .
אחרי 10 ימים ביקרה אותי עו"ס ושוב צריך להמתין.
ההמתנה הזו לביופסיה -כשאני לא סומך על אבחנות רופאים וסחבת של שנים- ואחרי הביופסיה להמתין לתוצאות- גורמת לי לחרדה מתמשכת, גדולה יותר מהחרדה האקסיטנציאליסטית /הקיומית הרגילה.
לא יודע מה לעשות , נמאס לראות סרטים ואם חובב מסך כמוני אומר ש"נמאס" זה מפני שכבר האבסתי את עצמי בצפייה ובדידות.
3-2 הביופסיה עברה להפתעתי מהר כולל שירות מפתיע לטובה בשיא תל השומר.הגענו למצב שכאשר פוגשים אנשים מקסימים שעדיין לא נשחקו במערכת אנחנו נשארים פעורי לב ולסת.." וואוו..פגשנו פיל לבן.."
וחבר הפתיע והחזיר אותי,זה היה טוב מפני שהרגשתי באאוט לגמרי, אחרי ש"קילשנו "אותי ב 5 מקומות שונים בביופסיה..
וגם כאן קיבלתי תגובות מעודדות. תודה יקירים.


תגובות

רינה--מתנדבת-ער-ן
מנהל קהילת ער"ן
01/12/19 11:46

שון היקר אני מצטערת לקרוא פה על כל הסבל שאתה עובר. אני יודעת שהלחץ לפני בדיקה שאתה לא יודע מה בדיוק יהיו התוצאות שלה, הוא לחץ גדול , הדאגה לא מרפה כי אנחנו תמיד חושבים על הרע ביותר גם אם הסיכויים לכך הם קטנים. אתה כותב שויתרת על הגאווה ופנית לרווחה לבקשת סיוע. אני מבינה את הקושי בפניה אבל יקירי, מגיע לך סיוע, בזכות ולא בחסד. כך שאין פה מקום לגאווה אלא עשית מה שחובתך לעשות למען עצמך וטוב שכך, ואני כולי תקווה שתקבל את הסיוע כמה שיותר מהר. אני באמת מקווה שתקבל את הטיפול שמגיע לך כמה שיותר מהר כדי ששוב תוכל לעמוד על הרגלים ולהרגיש טוב יותר. אתה מוזמן להמשיך לכתוב פה ולשתף אותנו במה שחשוב לך, אנחנו נענה ונתמוך ככל האפשר. הרבה בריאות רינה מתנדבת ער"ן

שון
01/12/19 12:54

תודה, אעדכן ועם הרווחה. הביורוקרטיה מתסכלת ביחוד כשצריכים ופונים למקום בקהילה שפעם הייתי מתנדב..שוב תודה

שון
04/12/19 5:03

יש לך הצעות כמו שיאיר כתב בלמשל .אשמח ,תודה

הי אני רוצה לאחל לך הרבה הצלחה מחר בביופסיה. אנחנו כאן נחשוב עליך ונקווה שיגמר טוב. כל כך מבינה את התסכול שלך מהבירוקרטיה. מאחלת לך המון טוב ובריאות. מחכים לעדכון

שון
03/12/19 12:47

תודה רינה. הרווחה חזרו אלי וכרגע חשוב אפילו ניסוח " זקוק לעזרה בבית " במכתב פנייה ..יש להן רצון טוב אבל גם להן חסרים משאבים והן ה Buffer= הן סופגות את הביורוקרטיה והתלונות

שון
04/12/19 3:05

תודה ורד ובכלל כל הצוות שנמצא כאן ."זו התחלה של ידידות מופלאה , [הסרט קזבלנקה] או תנועה חברתית [תחביב מוצלח שלי ] עדכנתי בפוסט את מהלך הביופסיה שיצאתי ממנה נראה כמו צב שתקעו בו קלשון .. אסוציאציית ה באה לי מהויזואל של פלסטר שקוף על צווארי שקימט את עורי ונדמתי לצוואר צב זקן בסכנת הכחדה :devil:

ברגו
01/12/19 21:15

שלום שון, הציטוט שלך מהשיר "מה עוד תבקשי מאתנו מכורה" מיד תפס אותי. הוא ממש משך אותי ליצור איתך קשר. זה מאוד מתסכל לתרום ולעבוד למען החברה כל החיים ואז לגלות שפתאום כשאתה צריך את החברה, שתתמוך ותעזור, אז היא לא שם בשבילך. זה אפילו לא מתוך רוע לב, מניסיון לפגוע. זה פשוט בגלל שככה היא עובדת, וזה פוגע ומעליב. גם מובן למה זה פוגע בגאווה. התחושה שלא מתייחסים, שלא אכפת, לבד. לפעמים זה מרגיש כאילו הגאווה שלנו היא הדבר האחרון שעוד נשאר לנו, ואז גם בה פוגעים לנו. אני רק רוצה להגיד שממה שאתה מספר, אני ממש מתפעם מהכוחות הנפשיים שלך. נשמע שעוברים עליך ימים לא קלים, ועדיין אתה פועל ועושה ולא מוותר. לא מתייאש מלמצוא עבודה ודירה, לא מתבייש להכיר ביכולות שלך כמעצב ולהציע אותן. גם להכיר בכך שאתה צריך מלווה, עזרה, זה מאוד אמיץ. הכרתי אנשים שסירבו לצאת מהבית בגלל הפחד הזה, אבל אתה לא מפחד, אתה עושה מה שאתה מרגיש לנכון. זה כל כך משמח אותי, כי פגשתי אנשים שהיו במצב דומה לשלך ופשוט ויתרו. אבל אתה לא מוותר. למרות החרדות והקשיים. עצם העובדה שכתבת כאן, שפרקת כאן את התת מודע שלך, שלא חששת לשתף שיש לך חרדות, ואפילו קיומיות. זה מראה שאתה מוכן להתקדם, להיעזר במי שצריך כדי להתגבר. אז תמשיך לכתוב כאן אם אתה צריך. אני מרגיש שפה זה מקום טוב לאנשים כמונו לשתף, להתחזק ביחד. שיהיה בהצלחה מחר!

שון
02/12/19 10:23

וואוו תודה איש טוב התגובה המעולה שלך גם חיזקה וגם עזרה לי להבין את עצמי טוב יותר..אפילו בכתיבה . למשל "מה עוד תבקשי מאתנו מכורה " היה בהתחלה סתם משהו , כתיבת תודעה כאילו: " יאללה מה עוד יקרה לי .. " ואז הבנתי שזה מתחבר למה שאני תמיד אומר כישראלי שחי המון שנים בחו"ל וראיתי איך אנחנו עושים צבא בזמן שבחו"ל כבר מסיימים תואר ראשון , את יוקר המחיה המטורף, רואה איך מדינה נהדרת וחברתית כמונו הופכת למה שאני קורא " i Generatioin " כולם גדלים וצועקים " אני !אני ! " והשירותים החברתיים קורסים .כאב לי לשמוע על ילדי הדרום שלא מקבלים טיפול פסיכולוגי מפני שלא שילחמו משכורות !! לפסיכולוגים/ות המטפלים/ות.. על הנכים , על רפורמת הקנביס המושחתת שמונעת ומודה בעצמה שאין לה קנביס רפואי מספיק ובנוסף החולים צריכים לשלם סכומי עתק במקום הסכום קבוע שהיה רק 370 שקלים . ועוד ועוד ופתאום אני גם נופל .. אם אני מרוצה קצת מעצמ זו העובדה שתמיד הפגנתי והתנדבתי נגד הרוע והטיפשות ואחזור לזה כשארגיש טוב יותר [בע"ה ..חמסא וכל מה שיכול לעזור ..] אהבתי וממליץ על צפיית הסדרה" מגש הכסף " תודה מקרב לב ברגו :tmbsup:

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
02/12/19 23:09

שון - מודה שגיליתי אותך רק לאחרונה ואז נכנסתי לפוסטים קודמים שלך ובאחד מהם כן שיתפת בקליפ של יו טיוב שסיקרן אותי אבל לצערי הלינק מביא אותי לשום מקום. אין לי מושג מה זה ובכל זאת מסקרן. האם יש לך את אותו קליפ ? ( אני מודה שכל מה שקשור למוסיקה עושה לי את זה )

שון
03/12/19 12:45

עגיין לא מרוכז ו מותש משלוש שעות אתמול בחוץ . אני קורא כרגע ואחפש .מוזיקה זה חבר/ה טוב/ה.. ..ח:sad::wink:

שון
04/12/19 3:07

אני מהפשת אבל יעזור לי אם תשלח לינק יקירי ואזהרה " הלינקים מוזיקה שלי די ממכרים " :wink:

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
03/12/19 13:25

היי. Take your time הכל באיזי. וכן מוסיקה זה חברה נהדרת, מרגוע לנשמה, איפשהו גם מטילה ספק בהיותי אתיאיסט כי יש משהו לא נתפס במוסיקה

שון
04/12/19 2:45

ואני אחד שהתפקר אבל בגיל מאוחר למדתי קבלה וגם " ימימה" ,חבר את זה עם מכניקת הקוונטים ותקבל גישה מטאפיזית אחרת ולא אלוהי הדתיים שהורידו אותו לרמה של זקן קטנוני שמסתכל לך בצלחת ואוחז בידו פנקס שחור . כולנו אחד , עשויים מחלקיקים קטנים שמחוברים אחד לשני ועשויים מכלום ..האטומים המולקולות שמרכיבים את העולם עשויים החלקיקים קטנים ובינהם רוח פרצים.. מישהו/מישהי יצרה את זה. אז אני קורא לו אמן יצירתי,בורא למרות שלפי מצב העולם ברא אותנו מישהו מהעשירון התחתון בעולם הבוראים:) גם מדען ראשי במכון וייצמן הסתבך עם השאלה מה היה לפני המפץ הגדול.שם כולנו נתקעים ללא תשובות מתוארכות פחמן... אז בוא נשאיר פתח ל" אלוהים/ בורא/ת יוצר/ת " לא לפי ההגדרה היודונוצרית. ..

שון
04/12/19 3:28

ההוא נמחק קבל בינתיים את דמיאן מרלי-הבן של יחג עם נאס בשר "סאסבאלי - סבלנות ]בבוסטון הפסדתי את ההופעה מפני ש..הייתי מותש .אמיתי] https://www.youtube.com/watch?v=uLkKD2hFnIc

שון
04/12/19 3:31

מצטע,ר לומגד את הממשק ו 3:30 בבוקר ועדיין לא ישן אחרי 3 כדורי שינה ואחד קלונקס..

יאיר---ערן
מנהל קהילת ער"ן
הכאב הוא בלתי נמנע אך הסבל זה עניין של בחירה And in the end, the love you TAKE, is equal to the love you MAKE
04/12/19 14:45

הגבתי לך בפוסט המקורי - שיר נהדר ומילים עוד יותר. וכן גם לי יש התובנות שלי עם המפץ והחלקיקים ואי הוודאות ואותו חתול רשע של שרדינגר - אבל נעזוב את התובנות האלו למעני :)

שון
08/12/19 12:01

כן ..חתול שמטריד המון אנשים :teeth: אני בעד..שבוע טוב ואני ממתין עדיין למטפלת..

אנדי100
09/05/20 20:46

היי שון,הרבה זמןלאהייתי באתר ,האם יש לך כבר מטפלת?

שון
12/05/20 10:25

היי תודה. קיבלתי "מטפלת " רק 6 שעות שבועיות במשך חודשיים וחצי מתוך 3 חודשים,הם טעו בלשכת הרווחה !! ושום עזרה מ-בל"ל .. המטפלת סיימה באמצע מרץ . זה מה יש

שון
15/05/20 11:55

משבר הקורונה הוכיח לי שזה לא אישי נגדי, מיליון מובטלים , עצמאים קורסים. איך אמר העצמאי ההוא ששילם מיליון שמונה מאות לביטוח לאומי ? "שימו כסף בצד. התנהגות המדינה מעודדת כלכלה שחורה "