שלום רב אני סובל מפריצת דיסק וכאבים איומים.
כרגע אני מטופל בפאנטה 75 פרקוסט 1-2 ביום.
ומחר כדור ארקוקסיה אחרון.
לשמחתי יש שיפור בכאב אבל בין2-3 פעמים ביום יש לי כאב מתפרץ שאלתי היא כזאת : האם אני יכול לקחת 50 טיפות אופטלגין מבלי הצורך לאכול משהו לפניי?
האם יש לכם רעיון נוסף לסוג של טיפות נגד כאב ללא מרשם שלא מצריך לאכול לפניי? או אפילו משהו במרשם שלא צריך לאכול לפני?
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
שלום מוטי,
ניתן ליטול טיפות אופטלגין בבטחה ללא אכילת מזון.
רעיון נוסף לטיפול בכאבים בסירופ –המדובר אוקסיקוד בסירופ הנועד למבוגרים, ומכיל את החומר הפעיל oxycodone, אשר גם נמצא בתכשיר הפרקוסט שהנך נוטל. גם את הפרקוסט וגם את האוקסיקוד, אין צורך ליטול על קיבה מלאה, אחרי מזון.
מקווה שסייעתי בתשובותיי והרבה בריאות,
ד"ר ורדית קלמרו
רוקחת קלינית
ואם מתאים לך, אתה מוזמן לבקר באתר לייעוץ תרופתי אישי וגם בדוקטור לתרופות בפייס (-:
www.drpharma.co.il
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו