שלום רב אני סובל מפריצת דיסק וכאבים איומים. כרגע אני מטופל בפאנטה 75 פרקוסט 1-2 ביום. ומחר כדור ארקוקסיה אחרון. לשמחתי יש שיפור בכאב אבל בין2-3 פעמים ביום יש לי כאב מתפרץ שאלתי היא כזאת : האם אני יכול לקחת 50 טיפות אופטלגין מבלי הצורך לאכול משהו לפניי? האם יש לכם רעיון נוסף לסוג של טיפות נגד כאב ללא מרשם שלא מצריך לאכול לפניי? או אפילו משהו במרשם שלא צריך לאכול לפני?