M Edit Cipralex & Betaren שלום רב, אני משתמשת כבר כמה שנים בציפרלקס. ובלילה לוקחת חצי סטילנוקס לשינה. קיבלתי השבוע בטרן 100 SR בשל כאבים חזקים בכתף. זה אכן מקל על הכאבים אך אני מרגישה צורך לישון כל הזמן. האם יש התנגשויות בין התרופות? תודה 0הגיבושתפוהועתק ללוחדווחו הוסיפו תגובה שליחה 1 תגובה Cipralex & Betaren שלום רב, <br /> אני משתמשת כבר כמה שנים בציפרלקס. ובלילה לוקחת חצי סטילנוקס לשינה.<br /> קיבלתי השבוע בטרן 100 SR בשל כאבים חזקים בכתף.<br /> זה אכן מקל על הכאבים אך אני מרגישה צורך לישון כל הזמן.<br /> האם יש התנגשויות בין התרופות?<br /> תודה מחיקה עריכת הפוסט ביטול שמירה
בבדיקה במיקרומדקס, מצאתי שיש התנגשות בחומרה גבוהה בין ציפרלקס (Escitalopram) לבין הבטרן (Diclofenac).
התוצאה של ההתנגשות יכולה להתבטא בדימום, ועליך להיות ערה לכך ולדווח לרופא אם את רואה סימנים שלא היו קודם לכן.
אין זה מסביר את הצורך שלך לישון כל הזמן.
עייפות יכולה לנבוע מבעייה אחרת שקשורה בתרופות, לדוגמא בעייה בתפקודי כבד שיכולה להתלוות לטיפול בבטרן (Diclofenac).
אם העייפות לא חולפת, או אם הסיבה שבגללה את לוקחת את הבטרן לא חולפת ויש צורך בהמשך הטיפול, כדאי שתדווחי לרופא שלך על התופעה, תחפשו ביחד סיבות אחרות להיווצר
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו