היי, אני בת 39 עברתי לעיר אחרת מהמרכז לצפון לפני שנה וחצי. אני סובלת מחרדות ודיכאון כבר 20 שנה בערך.. אני בהליך של חדלות פרעון כי לא הצלחתי לעבוד מאז שעברתי לכאן אז המשכתי לקחת הלוואות כדי לשרוד. אמא שלי נפטרה לפני חודשיים ואני פשוט לא מצליחה להקים את עצמי.. אני מסתגרת בדירה וכל יום אומרת לעצמי שהיום אלך למצוא משהו וכל יום אני פשוט לא מסוגלת.. אין לי כסף לשכירות או לאוכל וכבר ניסיתי לדבר עם עובדת סוציאלית של הקופה והיא שמה אותי ברשימת המתנה לפסיכולוג וגם הייתי אצל פסיכיאטר חדש כי רצתה שאקבל הבטחת הכנסה אבל ביטוח לאומי לא מסתפקים במסמך
הקהילות שלי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק