היי שברתי את הצלע ב22.4 במשחק כדורגל בשכונה
מתי אני יכול לחזור לשחק עם החברים כדורגל?
אנחנו משחקים פעם בשבוע?
היי שברתי את הצלע ב22.4 במשחק כדורגל בשכונה
מתי אני יכול לחזור לשחק עם החברים כדורגל?
אנחנו משחקים פעם בשבוע?

ביום שישי לפני יומיים נחתתי לא טטב על הגב
הלכתי למיון ובצילום לא ראו כלום
הכאבים היו חזקים אבל נסבלים
היום בבוק(יומיים אחרי המקרה)
שכבתי במיטה וניסיתי להסתובב
הרגשתי קנאק חזק בצלע(מאחורה בגב בצד השמאלי) איפה שכאב לי ומאותו הרגע כל פעם שאני זז בזוייות מסויימות הכאב עצום מאודדד מרגיש כאילו מישהו מכניס לי לתוך הגוף אגרוף ומסובב, כאבי פשוט בלתי נסבל בכל פעם שאני זז, מה עלייי לשעות? יש מצב שהחמיר לי המכה ומשו נסדק? נשבר?

שלום, חסרים פרטים חשובים כגון מה היה הגובה ממנו נפלת, האם הכאב מקרין, האם הכאב מחמיר בעת נשימה עמוקה... הכאבים שאתה מתאר יכולים להיות על רקע סדק בצלע, חבלה בשרירי הגב או השרירים הבין צלעיים אך גם על רקע התפתחות של חזה אויר (פנאומותורקס). יש לפנות בהקדם לבדיקה אצל רופא/ת המשפחה. רפואה שלמה
שלום, שבר בצלעות לרוב מחלים תוך 4-6 שבועות. בעיקרון מה שמגביל את הפעילות זה כאב, אם אתה לא כאוב אני לא רואה סיבה להימנע מפעילות גופנית. כמובן שאם ישנו קוצר נשימה יש צורך לפנות לבדיקה רפואית בהקדם. רפואה שלמה
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו