בת 45 לאחרונה חווה הרבה חרדות דכאון ודאגה בעקבות טראומה. 
סובלת מלחץ דם כבר מגילאי ה- 20 . 
לוקחת דיובן וקרדילוק וגם סרוקסאט בחצי שנה האחרונה. 

מאקו לב מתאריך 6.2.112 קיים עיבוי שריר המחיצה ודופן אחורי וכן הרחבה של קשת האאורטה העולה . נוסף על דליפה קלה במסתמים a ו t/ 
אקג תקין . 
לאחרונה חשה הרבה דפיקות לב, כאבים לב, ודילוגי פעימה. 
עשיתי לפני חצי שנה הולטר לב שהיה תקין. 
בתקופה הזו מייחסים הכל לחרדה הנפשית אותה אני עוברת. 
לחצי הדם עדיין גכוהים ולפעמים גבוליים ובסדר. (משתנה במשך היום) 
תפקודי כליות תקינים.