Edit קשה לי אני חרדיה בת 16 וחצי ששומרת על עצמה אני התאהבתי במישהו שאני לא יכולה לדבר איתו ואני נשרפת מבפנים ואין לי את מי לשתף 0הגיבושתפוהועתק ללוחדווחו הוסיפו תגובה שליחה 1 תגובה קשה לי אני חרדיה בת 16 וחצי ששומרת על עצמה <ol><li>אני התאהבתי במישהו שאני לא יכולה לדבר איתו ואני נשרפת מבפנים ואין לי את מי לשתף</li></ol> מחיקה עריכת הפוסט ביטול שמירה
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו