אסתפק בעוד שאלה נוספת להיום- מה הסיכוי שלי לחטוף שבץ מוחי חס וחלילה גם לאחר שהוציאו לי את הגוש הורידי?
שמעתי מחבר על טיפול בתא לחץ...במה זה יכול לתרום לאנשים שעברו ניתוחים כמוני בכלל ולאנשים שעברו שבץ מוחי בפרט?
איך תא לחץ משפיע על מערכות שנפגעו מהסיבות הנ"ל? במה זה תורם או על אילו חלקים במוח תא לחץ משפיע? לאילו "חולים" קופת חולים מממנת תא לחץ? - או במילים אחרות מה הקריטריונים לקבל טיפול בתא לחץ? היכן הייתם ממליצים לאנשים שעברו שבץ מוחי או ניתוחים לעבור טיפול בתא לחץ?
היכן נמצאים המיכשורים הכי מפותחים מבחינה רפואית - ז"א באילו בתי
קצת על עצמי
עוסקת ביח"צ וניהול אישי בתחום המוסיקה.
הקהילות שלי
בלוגים שמעניינים אותי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
פרופ' נתן ,
שלום רב,
לצערי התשובה שלך אינה מספקת אותי- מכיוון שאל"ף לא ענית לי אם יש סיכוי שאקבל שבץ מוחי חס ושלום- לאחר שהוציאו לי את הגוש...
בי"ת - לא ברור לי למה ישנם שלושה בתי חולים כמו אסף הרופא שמתמחה במיפוי מוח ברזולוציה מאד גבוהה- ושלמעשה רוב המטופלים פונים לשם ע"מ לקבל טיפול בתא לחץ, ישנו בית חולים נוסף רמב"ם וכמובן אלישע שגם לשם מגיעים מלא מטופלים ע"מ לעבור טיפול בתא לחץ- ביררתי עם חבר שלי כמה עלה לו לעבור טיפול כזה ?- הוא אמר לי בסביבות - 60:000 ש"ח- ויותר... היתכן שכל - כך הרבה אנשים פונים לטיפולים בתא לחץ ומשלמים כל
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחויש עוד דבר קטנטן שאני רוצה לציין ....השאלה הזו לא מיועדת רק לאנשים שעברו ניתוחים , אלא גם לאנשים שעברו שבץ מוחי...דיברתי עם עוד בחורה שעברה גם ניתוח- היא אמרה שתא לחץ החזיר אותה ממש למוטב- וכמובן שגם הזכרון חזר אליה...אז למה בעצם יש אנשים שהקופה משתתפת בהוצאות שלהם בטיפול בתא לחץ - ויש כאלו שלא...
מתנצלת - אני בחורה סקרנית...
תודה מראש,
כרם
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחומנהלת האתר,
הייתי רוצה לדעת למה איני מקבלת תשובות מפורטות יותר- מפי פרופ' נתן - הרי לשם כך האתר הזה נועד - היתכן שפרופ' נתן כה עסוק ולכן אין לו זמן לתת תשובות מפורטות יותר?
וברצוני לציין שמד"ר אוריאל איתן - מומחה בניורולוגיה - עדיין לא זכיתי לקבל תשובה.....כמובן לגבי ה- mra או צינתור איבחוני? הייתי מאד רוצה לקבל ממנו תשובה מהירה - ע"מ לדעת לאיזו בדיקה לגשת- בשביל זה יש מומחים כמו ד"ר אוריאל איתן....או שגם כבודו ד"ר אוריאל נורא עסוק?
בכבוד רב,
כרם
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחותודה לך איתי - אני אכן אכנס לפורום שהמלצת לי עליו - אבל כמדומני גם לרופאים בפורום הזה ישנן תשובות שבהחלט יכולות לענות על השאלות ששאלתי- אחד מהם לא ענה לי- אין לי מושג למה? אני מדברת על כבודו ניורולוג ד"ר איתן אוריאל- בקשר לשאלה ששאלתי יותר מכמה זמן?
אז מכיוון שלא קיבלתי תשובה - אני אענה במקומו ואני רוצה לכתוב בפורום הזה (אולי ד"ר איתן אוריאל נמצא בחו"ל- אין לי מושג)- שכל מי שמוזמן לצינתור איבחוני לאחר ניתוח - או שבץ מו
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחוטוב רציתי ליעץ לכל אלו שעברו שבץ מוחי - (ונשארו עם נכויות קטנות כאלו או אחרות- גם כאלו שעברו שיקומים ולא השתקמו עד הסוף) אני רוצה להמליץ לכם על יהודי טוב שחי בוושינגטון- שמו ד"ר רינד- ד"ר רינד המציא שיטה חדשנית לטפל במטופלים שעברו שבץ מוחי - או לחילופין ניתוחים ונשארו עם נכויות קטנות אלו או אחרות...את השיטה החדשנית הזו ניסה ד"ר רינד להביא לארץ - אבל כמובן שלא התקבל בברכה - כי השיטה שלו מקצרת דרכים....ופה הרי מנסים לסחוט אותנו- כמו שנאמר
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחואני עברתי אירוע מוחי ואני היום מטופלת בתא לחץ באסף הרופא,
אולי כדאי שתתקשרי לשם ותיפגשי עם הרופא ותשאלי את כל השאלות ותקבלי הסברים, עוד לא שמעתי מאף רופא של קופ"ח המלצה ללכת לטיפול
הזה או לכל טיפול אחר, רק החולים צריכים לדאוג לעצמם
יש שם צוות נפלא,
אני מצרפת את מס' הטלפון
08-9779393
08-9779395,
בהצלחה
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו