יש לי בעיות קשב וריכוז ואפרקטיבית בקשתי עזרה אצל רופא משפחה לא הסכימה בגלל גילי זה מאוד מפריע לי אני שוכחת איפה שמתי דברים כשמדברים איתי אני לא מתרכזת לא שמה לב מה אומרים וכשאני הולכת מצטערת שלא הגבתי אני מבקשת עזרה מה אני יכולה לעשות