יש לי בעיות קשב וריכוז ואפרקטיבית בקשתי עזרה אצל רופא משפחה לא הסכימה בגלל גילי זה מאוד מפריע לי אני שוכחת איפה שמתי דברים כשמדברים איתי אני לא מתרכזת לא שמה לב מה אומרים וכשאני הולכת מצטערת שלא הגבתי אני מבקשת עזרה מה אני יכולה לעשות
הקהילות שלי
בלוגים שמעניינים אותי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
הגיל שלא ציינת, אכן רלוונטי.
לאור תלונותיך, יכול להתאים לפנות לנוירולוגים או פסיכיאטרים.
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחושלום Meerissara , כנראה שיש לי תופעות דומות, דווקא קיבלתי הפניה למבחן "טובה" אך איני יודע מהיא המהימנות שלה, הייתי מעדיף להצטרף לקבוצת תמיכה אולי עם פסיכיאטר, מאשר התייעצות יחיד איתו,נראה לי שזו דינמיקה עדיפה, האם לדעתכם ניתן ליזום קבוצה כזאת?
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו