לפני כחודשיים עברתי ארוע קל ובעקבותיו צינתור בקרותיס, מאז יש לי מן לחץ בראש בחלק האחורי, מטריד שכזה, לא כאב... ודבר נוסף אני מפהקת יותר מהרגיל, האם אלו תופעות ידועות?