לפני כחודשיים עברתי ארוע קל ובעקבותיו צינתור בקרותיס, מאז יש לי מן לחץ בראש בחלק האחורי, מטריד שכזה, לא כאב...
ודבר נוסף אני מפהקת יותר מהרגיל, האם אלו תופעות ידועות?
הקהילות שלי
בלוגים שמעניינים אותי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
לא ברור מהו הגורם לתופעות שתיארת והאם קיים קשר לארוע. אני מציע להבדק על ידי הנוירולוג המטפל.
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו