היי, אני צעיר בסביבות גיל ה20
ירדתי 28 קילוגרם, במהלך השנה האחרונה הגעתי לתת משקל,
הסתובבתי עם משקל כיס וחישבתי כל גרם פחמימה שנכנס לי לגוף
אני לא מצליח להשתחרר נפשית מהמצב אני מרגיש אבוד, כשניסיתי להפסיק לחשב כל גרם
הרגשתי שאני משתגע
אני אובד עצות אין לי מושג לאן לפנות אבל אני חייב עזרה
הרופא משפחה נתן הפניה לפסיכיאטרית תל השומר, הם לא עונים
אני חושב על הדבר הזה 24 שעות ביממה, על הארוחה הבאה, על אם לאכול עכשיו או לא, בקושי מצליח לתפקד
למישהו יש המלצות על מטפל מאיזור המרכז? מחר יש חתונה של חבר, לא יודע איך אני
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחוהי עידן.
כמו שנכתב, שלח כבר מחר פקס למספר הנ"ל. בפקס תתאר בקצרה את הבעיה ותבקש תור לאינטייק. תוסיף שם מלא ומספר טלפון.
במקביל תתקשר לוודא שהפקס הגיע. טלפון 03-5305105.
אם אתה עדיין נתקל בבעיות תכתוב לי ואנסה לעזור.
בהצלחה
מיכל
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחוהיי מיכל שלחתי פקס, אני מנסה להתקשר, אין מענה לאף אחד מהם
אני באמת צריך עזרה, למה אין תגובה
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו