שלום. בת 42 לוקחת ציפרלקס 10 מ״ג כבר 9 חודשים בעקבות התקפי חרדה וחרדה שנמשכה אצלי באופן יום יומי די הרבה זמן. מאז שהתחילה הקורונה.

תקשיבו טוב! עליתי 20 קילו ! כל כך קשה לי עם זה מכל הבחינות אני לא מזהה את עצמי כל הבגדים קטנים עליי אני מתגעגעת לעצמי של פעם אף פעם לא קרה לי כזה דבר.. מנסה לרדת ולא מצליחה פעם הייתי שומרת על תזונה וישר יורדת אני מרגישה נפוחה כבדה קשה לי לסחוב את עצמי בחיים לא הגעתי למשקל כמו שאני היום.

הפסיכיאטרית המליצה לי לעבור ללוסטרל ואמרה לי שיש פחות דיווחים על עלייה במשקל מלוסטרל. אני נורא סבלתי מהתופעות לוואי של הצ