שלום לכולם,
מי סובל מכאבים כרוניים בצוואר? מה שיטות טיפול?
מדובר על כאב שרירי ושמעתי על הזרקות בוטוקס לצוואר. האם מישהו מכיר/יודע/ניסה?
תודה