לפי הוראה של הרופא המטפל אני לוקחת diovan- valsartan 80מג' לאחר שבבדיקת לחץ הדם אצל הרופא וע"י הולטר, לדברי הרופא ב- 65 אחוז מהבדיקות יש לחץ דם גבוה.אני לוקחת כדור ביום. לפעמים אני מרגישה סחרחורת כל הזמן יש לי טשטוש בראיה. האם יש משהו טוב יותר עם פחות תופעות לואי ופגיעה באיכות החיים. בבדיקת שתן לפני הכדור נתגלה חלבון בשתן ולדברי הרופא זה סימן לפגיעה בכליות. האם הכדור הנ"ל אינו פוגע בכליות, והאם בכקבות נטילת הכדור הנ"ל מצבי בנדון ישתפר וישוב לקדמותו. ובכלל למה לא לטפל בסיבות ללחץ הדם כגון: חרדות וכו וללמד את החולה טכניקות של מדיטציה ו