טיפ לחולי סכרת:
חצי לימון סחוט על הבוקר, וסיבים תזונתיים פעמיים ביום,.
מניסיון,עם התמדה בטיפול התרופתי זה מאזן ומשפר את רמות הסוכר.
את הלימון יש לקחת עם רבע כוס מים פושרים. הטיפ קיבלתי מ DR OZ מערוץ הבריאות.